Gå til innhold

En hel helg hos han uten sex, er det mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart treffe en gutt jeg har snakket med gjennom nett i knapt en måned.

Siden han bor et godt stykke unna meg, skal jeg mest sannsynlig sove over hos han en hel helg,

og da lurer jeg på om dette lar seg gjøre uten sex?

Jenter - ville dere hatt sex med en gutt dere møtte for første gang, om dere skulle tilbrunget en hel helg med han?

Gutter - ville dere satt pris på at jenta hadde sex med deg i løpet av helgen, eller at hun ventet til evt. neste dates?

Anonym poster: f890efc9163e5f09a553b148c8d58119

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er jo umulig å planlegge når man bare har truffet hverandre på nett. Kjemien i virkeligheten kan være en helt annen enn det den oppleves som på nettet. Synes du skal ta ting som det kommer, det viktigste er at du gjør det som føles riktig for deg når du er der.

Gjest Puravida
Skrevet (endret)

Jeg trenger lenger tid til å bli kjent med han enn en liten måned. Spesielt når man ikke har møtt hverandre før. Er begrenset hvor godt kjent man kan bli over nettet, mange er annerledes i virkeligheten.

Så nei, jeg hadde nok avtalt å sove på ekstra rom, eller på sofaen. Da er du safe hvis du kommer dit og finner ut at dere ikke passer sammen i det hele tatt og du ikke har mulighet til å dra hjem. Og hvis du senere finner ut at du vil dele seng/ha sex kan du bare si at du heller vil sove med han. Eller kanskje bare møtes en dag - hvis begge drar halvveis for eksempel.

Og aldri ha sex med noen bare fordi du skal glede en mann du egentlig ikke kjenner så godt. Ha sex fordi du har lyst! Ikke sett deg i en dum posisjon der du er usikker på hva du vil:)

Hvis begge er interessert i noe mer med hverandre har det ingenting å si når dere har sex. Om det er på første eller sjette daten. Lykke til, håper dere passer sammen da!:)

(Edit rettet skrivefeil)

Endret av Puravida
  • Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Skal snart treffe en gutt jeg har snakket med gjennom nett i knapt en måned.

Siden han bor et godt stykke unna meg, skal jeg mest sannsynlig sove over hos han en hel helg,

og da lurer jeg på om dette lar seg gjøre uten sex?

Jenter - ville dere hatt sex med en gutt dere møtte for første gang, om dere skulle tilbrunget en hel helg med han?

Gutter - ville dere satt pris på at jenta hadde sex med deg i løpet av helgen, eller at hun ventet til evt. neste dates?

For min del ville det vært greit om hun hadde villet vente, og jeg hadde faktisk ikke forventet sex på første date uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger lenger tid til å bli kjent med han enn en liten måned. Spesielt når man ikke har møtt hverandre før. Er begrenset hvor godt kjent man kan bli over nettet, mange er annerledes i virkeligheten.

Så nei, jeg hadde nok avtalt å sove på ekstra rom, eller på sofaen. (da er du safe hvis du kommer dit og finner ut at dere ikke passer sammen i det hele tatt og du ikke har mulighet til å dra hjem) Eller kanskje bare møtes en dag - hvis begge drar halvveis for eksempel.

Og aldri ha sex med noen bare fordi du skal glede en mann du egentlig ikke kjenner så godt. Ha sex fordi du har lyst! Ikke sett det i en dum posisjon der du er usikker på hva du vil:)

Hvis begge er interessert i noe mer med hverandre har det ingenting å si når dere har sex. Om det er på første eller sjette daten. Lykke til, håper dere passer sammen da! :)

Shit, dette tenkte jeg ikke på. Føler det blir litt for sent å be han om å møte med på halvveien nå, litt uhøflig kankje? Og er det ikke litt uhøflig å be på forhånd om å få sove på sofa/et annet rom?

Nei, jeg kjenner fyren såvidt, men er villig til å ta risken, satse på at vi har god kjemi :P

Tusen takk, jeg håper selv at vi passer sammen! :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

For min del ville det vært greit om hun hadde villet vente, og jeg hadde faktisk ikke forventet sex på første date uansett.

Men hadde du fått dårligere inntrykk om hun hadde sex med deg allerede første kvelden hun var der?

Gjest Riskjeks
Skrevet

Ville aldri truffet en jeg aldri hadde møtt for helgebesøk! Jeg forstår det er mest praktisk når dere bor langt fra hverandre, men likevel. Ikke bare kan det lett bli både pinlig/anstrengt stemning, null personlig kjemi osv, men det er også potensielt farlig! Du kan i verste fall bli utsatt for vold/voldtekt!

Vet dette ikke er svaret på spørsmålet ditt, men jeg vil innstendig råde deg til å møte ham første gang på et offentlig sted!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri truffet en jeg aldri hadde møtt for helgebesøk! Jeg forstår det er mest praktisk når dere bor langt fra hverandre, men likevel. Ikke bare kan det lett bli både pinlig/anstrengt stemning, null personlig kjemi osv, men det er også potensielt farlig! Du kan i verste fall bli utsatt for vold/voldtekt!

Vet dette ikke er svaret på spørsmålet ditt, men jeg vil innstendig råde deg til å møte ham første gang på et offentlig sted!

Vet at dette er mest fornuftig, ja, men vet ikke, jeg har alltid vært en person med holdningen "Jaja - det ordner seg nok!", så jeg er ofte vågal og bare hopper ut i situasjoner jeg ikke kan forutse :P

Han virker iallfall svært ivrig etter å få møtt meg, og etter at jeg foreslo en dato ble han lei seg og maste om vi ikke kunne møtes tidligere, så da bestemte vi oss for det. Det verste som kan skje er at det blir dårlig stemning ja og slike skumle ting, men jeg har så tillit til folk...!

Vi trenger da ikke sitte inne hos han hele dagen, jeg tenker nok vi drar ut og slikt også! :)

TS

Gjest Riskjeks
Skrevet

Vet at dette er mest fornuftig, ja, men vet ikke, jeg har alltid vært en person med holdningen "Jaja - det ordner seg nok!", så jeg er ofte vågal og bare hopper ut i situasjoner jeg ikke kan forutse :P

Han virker iallfall svært ivrig etter å få møtt meg, og etter at jeg foreslo en dato ble han lei seg og maste om vi ikke kunne møtes tidligere, så da bestemte vi oss for det. Det verste som kan skje er at det blir dårlig stemning ja og slike skumle ting, men jeg har så tillit til folk...!

Vi trenger da ikke sitte inne hos han hele dagen, jeg tenker nok vi drar ut og slikt også! :)

TS

Vel, nå er du advart i alle fall...

Hvorfor ikke møtes på halvveien på et dagsbesøk, i den byen som ligger kortest unna for begge? Så kan dere gå på kafé, kino osv. Blir han sur fordi du foreslår noe slikt, bør i alle fall alarmklokkene begynne å ringe...

Hvor gamle er dere?

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Men hadde du fått dårligere inntrykk om hun hadde sex med deg allerede første kvelden hun var der?

Hvis vi hadde god kjemi ville jeg ikke det, men om vi ikke hadde hatt det og hun likevel ville ha sex så hadde jeg mildt sagt bitt forundret.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ, om det er mulig? Om du ikke vil ha sex, er det vell bare å ikke ha det?

Anonym poster: 2fe4230edfb8931abc128ca6539f9daf

AnonymBruker
Skrevet

Vel, nå er du advart i alle fall...

Hvorfor ikke møtes på halvveien på et dagsbesøk, i den byen som ligger kortest unna for begge? Så kan dere gå på kafé, kino osv. Blir han sur fordi du foreslår noe slikt, bør i alle fall alarmklokkene begynne å ringe...

Hvor gamle er dere?

Jeg er 18 og han er fylt 21

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi hadde god kjemi ville jeg ikke det, men om vi ikke hadde hatt det og hun likevel ville ha sex så hadde jeg mildt sagt bitt forundret.

Kanskje hun tenker "Nå som vi har ræva kjemi er det tydelig at det ikke blir noe mer etter dette besøket - da kan jeg likevel bange han for nå og aldri se han igjen."

Men hadde du sagt nei til å ha sex med henne da, om hun ville?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kanskje hun tenker "Nå som vi har ræva kjemi er det tydelig at det ikke blir noe mer etter dette besøket - da kan jeg likevel bange han for nå og aldri se han igjen."

Men hadde du sagt nei til å ha sex med henne da, om hun ville?

Ingen anelse dessverre.

Skrevet

Jeg hadde store planer om å dra på helgebesøk til internettflørten min, men det ble ikke noe av, og glad er jeg for det! Vi møttes heller på en konsert, og var ute og spiste middag sammen først.. NULL KJEMI, what so ever! Vi kunne prate i timesvis på telefon og på MSN/Facebook, men i det virkelige liv.. neeei... Tenk deg om først du! ;)

Gjest Beano
Skrevet

Jeg syntes at om han blir lei seg og maser om at du skal hjem til han for helgen er han enten veldig keen på å få deg til sengs eller så har han andre skumle intensjoner. Det er greit å le av at du er veldig avslappet, men om noe dårlig skjer vil du angre sårt på at du ikke møte han på et offentlig sted, ihvertfall de første gangene....

Og nei, jeg ville ikke hatt sex med en fyr første gang vi møtes. Jeg er typen som liker å bli godt kjent før jeg tar av meg klærne for han :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde store planer om å dra på helgebesøk til internettflørten min, men det ble ikke noe av, og glad er jeg for det! Vi møttes heller på en konsert, og var ute og spiste middag sammen først.. NULL KJEMI, what so ever! Vi kunne prate i timesvis på telefon og på MSN/Facebook, men i det virkelige liv.. neeei... Tenk deg om først du! ;)

Nå er det mange det funker med og da. :)

Skrevet

Nå er det mange det funker med og da. :)

Det er det helt klart! Men du må bare være forberedt på at det kanksje ikke funker... :)

AnonymBruker
Skrevet

Oj såpass!

Men hvordan foreslo dere det? Ringte du og sa til han at du heller ville møtes halvveis og spise middag osv? :) Og han tok det pent?

TS

Skrevet

Oj såpass!

Men hvordan foreslo dere det? Ringte du og sa til han at du heller ville møtes halvveis og spise middag osv? :) Og han tok det pent?

TS

Vi hadde planlagt at jeg skulle dit i høstferien, men så måtte jeg jobbe, så det løste seg selv. Noen uker etterpå spilte yndlingsbandet vårt i Oslo, så jeg kjøpte han en billett til konserten og sendte i posten til han siden jeg visste at han egentlig ikke hadde råd. Han ble veldig glad, og vi møttes i Oslo :) Jeg bor i Bodø, og han bodde i Trondheim. Men som sagt, det var ikke noe kjemi mellom oss overhodet! :)

Kan jo heller fortelle en gladhistorie sånn at du ikke mister håpet :D Jeg traff samboeren min på facebook, og vi møttes en fredag hjemme hos meg. Det gikk som smurt! ;) Og i dag har vi straks vært kjærester i to år. Så det går an altså!! :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...