Gjest Lillepusen Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 SKulle så gjerne vært ute på¨en liten tur i morgen... Fortrinnsvis til Ikea + en tur innom svenskegrensa (Svinesund). Noen som vet åpningstidene til Ikea i morgen? Noen som vet åpningstidene til apotek & systembolag i strømstad i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Ikea har vanlige åpningstider i morgen, Sverige vet jeg dessverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. april 2004 #3 Del Skrevet 9. april 2004 Nå er det jo litt sent, men sånn til neste gang: Sverige har helt vanlige åpningstider både onsdag og skjærtorsdag, er jo derfor så mange reiser til Sverige på skjærtorsdag og lager bråk og morro der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. april 2004 #4 Del Skrevet 9. april 2004 Hvilken norsk idiot er det som reiser til Strømstad for å handle på skjærtorsdag? Jo, en idiot! Det er totalt kaos og fullt umulig å komme til med bil! For ikke snakke om dritings norske idioter som henger ut, på, over, inni, under biler og spyr for harde livet. Har vært der én gang, selv om jeg er oppvokst på grensa og beveger meg aldri mer i nærheten igjen - på skjærtorsdag i alle fall. Og jeg trodde Halden var ille på 16. mai, men der tok jeg feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. april 2004 #5 Del Skrevet 9. april 2004 Hehe... Ingen spurte meg om hvordan det er der, jeg bare fortalte at det er åpent jeg *ler* Har ikke vært i Strømstad på skjærtorsdag på mange-mange år selv, tror det er 10-12 år siden sist. Og da var tilstandene helt annerledes der enn de er nå.. Vi hadde fast tradisjon med å reise dit og handle skjorter og penklær til pappa på Josefsons kläder på skjærtorsdag, noe slik kan man jo bare glemme nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. april 2004 #6 Del Skrevet 9. april 2004 Hehe... Ingen spurte meg om hvordan det er der, jeg bare fortalte at det er åpent jeg *ler* Har ikke vært i Strømstad på skjærtorsdag på mange-mange år selv, tror det er 10-12 år siden sist. Og da var tilstandene helt annerledes der enn de er nå.. Vi hadde fast tradisjon med å reise dit og handle skjorter og penklær til pappa på Josefsons kläder på skjærtorsdag, noe slik kan man jo bare glemme nå... Hehe. Joda, jeg fant noen klær fra Josefssons på loftet her "en dag" (altså et år eller to siden) da vi ryddet etter forrige beboer (gubbens foreldre). Tydelig fra Strømstad både posen og kleshengerne. Vi var en tur i Strømstad i fjor eller forrifjor. Jeg har aldri vært der før - og jeg lover at jeg aldri drar dit igjen. På skjærtorsdag altså! Det var ingenting annet enn et gigantisk fyllerør hele sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå