Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd x-tan, den er veldig god:) Men har bare prøvd kremen (vet ikke om de har spray), og synes det er litt mere styr med krem enn spray...

Noen som har prøvd sunspa sine selvbrunere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd SunSpa?

Anonym poster: fb631a546d0427f1f65101cd29228403

• 2 uker senere...
Skrevet

Da må prisene være satt kraftig ned eller at det tilbudspris akkurat nå. Jeg kjøpte denne kremen i fjor, en Self tan og en Gradual tan, begge 200 ml. De kostet ca. 300 kroner pr. stk. En stor fordel med disse er at de har en behagelig lukt, ikke denne kjemiske som de fleste andre har. Fargen blir jevn og naturlig solbrun.

Oi, my bad... mente st.moriz, ikke st.tropez... Hihi! Har brukt begge, et tips er å bestille fra cheapsmells.com, der begge deler er sviiinbillig! Der kjøper jeg fra i hvert fall :D

Skrevet

Jeg har prøvd det meste av selvbruning. Noen dårlige produkter, mange bra.
Føler jeg er ganske flink til å få fargen jevn.

De fleste merker funker for meg. Det er mer konsistensen som betyr noe for meg.

Bruker aldri servietter, da det er vanskelig å få jevnt.

Unngår også gel, siden den bruker alfor lang tid til å tørke (ubehagelig + at alt du tar i blir klissete)

Det er vanlig krem som skårer best i test hos meg. Det blir gjevn farge, og blir bare èn eller to grader mørkere enn den fargen jeg allerede har (da blir det mer gjevnt).

Spray bruker jeg når jeg har dårlig tid eller er trøtt (bruker å la det virke over nattet, så gjør det alltid på kveldstid). Det blir alltid brukt over hender og rygg, for å unngå ugjevnheter fra kremen.

__

Ikke vær redd for å farge ansiktet! Det er der den forsvinner først (etter hendene) uansett. Det forsvinner lett med ansiktsskrubb :)

St. Tropez funker den, men den er ganske dyr. Funker for engangstilelle, men det blir store utgifter kun på selvbruning om du vil holde den gjevn!
Av billigmerker bruker jeg Dove krem og Garnier spray ;) Det blir på meg i hvert fall kjempefin farge, veldig gjevnt og det ser helt naturlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...