Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Spiderpig
Skrevet

Skal til sverige i morgen å tenkte å kjøpe selvbruningskrem til beina mine. De er hvite som laken, og vil gjerne ha de litt lysebrune så folk slipper å bruke solbriller når jeg går i shorts.

Tips til en god en, som jeg finner over svenskegrensa til en ålreit pris? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

st. tropez har de på bl.a. cubus til hundrelappen. den funker veldig bra for meg hvertfall.

Gjest Spiderpig
Skrevet

Har hørt mye bra om den, så kanskje verdt å prøve.

Er så redd for å bli orange-aktig som mange av rosabloggerne :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

st. tropez har de på bl.a. cubus til hundrelappen. den funker veldig bra for meg hvertfall.

Da må prisene være satt kraftig ned eller at det tilbudspris akkurat nå. Jeg kjøpte denne kremen i fjor, en Self tan og en Gradual tan, begge 200 ml. De kostet ca. 300 kroner pr. stk. En stor fordel med disse er at de har en behagelig lukt, ikke denne kjemiske som de fleste andre har. Fargen blir jevn og naturlig solbrun.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av St.Tropez produktene burde man starte med?

Jeg er helt blåhvit. Har jo ikke vært i sola på ett år.

Har ikke lyst til å ha en kjempebrå overgang og plutselig se kjempebrun ut.

Vil også at fargen skal være naturlig.

Og hvordan tør dere egentlig å bruke selvbruning i ansiktet? Det er det som skremmer meg mest.

Er jo ikke noe fint om man får skjolder i fjeset. Vil ikke ende opp som en ivar-ballong, jeg heller..

Anonym poster: 989994c41f9ce0058c6a047ab7874fc5

AnonymBruker
Skrevet

Da må prisene være satt kraftig ned eller at det tilbudspris akkurat nå. Jeg kjøpte denne kremen i fjor, en Self tan og en Gradual tan, begge 200 ml. De kostet ca. 300 kroner pr. stk. En stor fordel med disse er at de har en behagelig lukt, ikke denne kjemiske som de fleste andre har. Fargen blir jevn og naturlig solbrun.

^ Ønsker din ekspertise på dette området, ja.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

^ Ønsker din ekspertise på dette området, ja.

Ekspertise og ekspertise, fru Blom :fnise: . Jeg anbefaler deg å google dette merket. Det er et rikholdig utvalg. Det er selvbruning for ansiktet, for leggene osv. Selv bruker jeg den samme over hele kroppen ettersom jeg ikke har spesielle hudproblemer. Man må bare passe på å bruke sparsomt i ansiktet, for der har man gjerne litt farge i og med at ansiktet er utildekket alltid.

Jeg har igjen cirka halvparten fra i fjor og smurte meg over det hele i går kveld. Jeg brukte Self tan på bena, ettersom de er relativt bleke. Ellers på kroppen brukte jeg Gradual tan. Fargen er naturlig og fin.

Jeg har prøvd mye forskjellig, mange gode, men det er denne etterlukten som kan henge i i flere dager i de fleste, som er en ulempe. St. Tropez vil jeg absolutt anbefale :).

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du promotør for St.Tropez? Jeg synes du gjør en god jobb. Takk for svar!

Gjest Eurodice
Skrevet

Er du promotør for St.Tropez? Jeg synes du gjør en god jobb. Takk for svar!

Nei, det er jeg ikke. Det hadde vært noe, ville hatt fordeler av det, tenker jeg :ler: .

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Det hadde vært noe, ville hatt fordeler av det, tenker jeg :ler: .

Søk jobb! Du kan bruke dette som en referanse. Allerede en fornøyd kunde, som ikke engang har prøvd produktet!

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Søk jobb! Du kan bruke dette som en referanse. Allerede en fornøyd kunde, som ikke engang har prøvd produktet!

:takke:

AnonymBruker
Skrevet

Skal til sverige i morgen å tenkte å kjøpe selvbruningskrem til beina mine. De er hvite som laken, og vil gjerne ha de litt lysebrune så folk slipper å bruke solbriller når jeg går i shorts.

Tips til en god en, som jeg finner over svenskegrensa til en ålreit pris? :)

Jeg har veldig dårlig erfaring med selbruning. jeg blir gul orange.. så slutta å bruke det.

Men nå har jeg kunn brukt den fra dove.

Anonym poster: 065f6439bdf90e7e89e88413ebe28473

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har veldig dårlig erfaring med selbruning. jeg blir gul orange.. så slutta å bruke det.

Men nå har jeg kunn brukt den fra dove.

Anonym poster: 065f6439bdf90e7e89e88413ebe28473

Slike billigmerker er ikke bra. Jeg har prøvd denne, jeg også. Heldigvis brukte jeg bare på leggene. Fargen ble gyselig, så den brukte jeg en del tid på å skrubbe vekk.

AnonymBruker
Skrevet

Mener dere Dove Summerglow? Det er jævlig ivar-ballong i så fall..

Har jo akkurat kjøpt meg det og smurt det på..

Skrevet

Nå er det forresten tilbud på st. tropez på vita, tror jeg skal prøve det merket!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med St Tropez sin selvbruningspray. Bruker den både i ansiktet og på kroppen. Tørker fort, så du kan ta på klær nesten med engang. Ikke lukter den noe særlig heller, og fargen blir fin og jevn.

Anbefaler å peele kroppen før du sprayer hvis du ikke gjør det regelmessig til vanlig. Fargen holder og lengre hvis du er flink å smøre kroppen med bodylotion etter at du dusjer. Og ikke gni deg tørr etter dusj, men klapp deg tørr så fargen ikke forsvinner så raskt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av St.Tropez produktene burde man starte med?

Jeg er helt blåhvit. Har jo ikke vært i sola på ett år.

Har ikke lyst til å ha en kjempebrå overgang og plutselig se kjempebrun ut.

Vil også at fargen skal være naturlig.

Og hvordan tør dere egentlig å bruke selvbruning i ansiktet? Det er det som skremmer meg mest.

Er jo ikke noe fint om man får skjolder i fjeset. Vil ikke ende opp som en ivar-ballong, jeg heller..

Jeg er også kjempe blek, og personlig synes jeg disse vanlige selvbrunings produktene er alt for harde, man blir liksom så super-brun. Derfor er jeg glad i Dove sin summer glow, fuktighetskrem med litt selvbruning i. Da kommer det mer gradvis, og blir ikke så hardt, ikke blir man så lett skjoldete heller:) Og blir det for mye så tar det liksom ikke så lang tid før det går bort igjen. Men skal nå innrømme jeg ikke har prøvd st tropez som jeg ser blir anbefalt.

Angående ansiktet; skrubb hele kroppen med en sånn skrubb hanske(vet ikke om det er egnet til huden i ansiktet, men jeg bruker den helt sånn forsiktig), og det hjelper mot skjolder:) Bare surr håret opp i en håndduk, brett ørene ut fra håndduken og sett i gang! Husk å bruke hansker, ellers blir ene hånda kjempe-brun. Kall det erfaring :fnise: Og la det tørke før du kler på deg. Og ikke bruk hvite klær samme dagen. Kall det også erfaring :fnise:

Anonym poster: 066efef8fa3836ab2ad2f4115a536017

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er også kjempe blek, og personlig synes jeg disse vanlige selvbrunings produktene er alt for harde, man blir liksom så super-brun. Derfor er jeg glad i Dove sin summer glow, fuktighetskrem med litt selvbruning i. Da kommer det mer gradvis, og blir ikke så hardt, ikke blir man så lett skjoldete heller:) Og blir det for mye så tar det liksom ikke så lang tid før det går bort igjen. Men skal nå innrømme jeg ikke har prøvd st tropez som jeg ser blir anbefalt.

Angående ansiktet; skrubb hele kroppen med en sånn skrubb hanske(vet ikke om det er egnet til huden i ansiktet, men jeg bruker den helt sånn forsiktig), og det hjelper mot skjolder:) Bare surr håret opp i en håndduk, brett ørene ut fra håndduken og sett i gang! Husk å bruke hansker, ellers blir ene hånda kjempe-brun. Kall det erfaring :fnise: Og la det tørke før du kler på deg. Og ikke bruk hvite klær samme dagen. Kall det også erfaring :fnise:

Jeg er tilhenger av St. Tropez og vil anbefale deg å bruke Gradual Tan hvis du er redd for å bli for brun. Disse kremene er forøvrig laget for forskjellige hudtyper. Min utgave er medium/dark.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tilhenger av St. Tropez og vil anbefale deg å bruke Gradual Tan hvis du er redd for å bli for brun. Disse kremene er forøvrig laget for forskjellige hudtyper. Min utgave er medium/dark.

Hm, kanskje jeg prøver den når den jeg har er tom da:)

Skrevet

Sliter med at boksene på st.tropez er skiit dårlige!! Elsker sprayen når den virker, men det varer jo ikke lenge! De tre siste boksene kjøpt hos vita har tullet seg.funker bare opp-ned, slutter å funke helt, spytter stygge fargeklatter osvosv.UTROLIG IRRITERENDE! spes når den koster 500 kr flaska..har vurdert xen-tan, noen som har erfaring med den? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...