Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma liker ikke at jeg er sammen med ei jente. Hun sa til meg idag i telefonen at hun og pappa er i sjokk over det og det hørtes ut på henne at de ikke kan godta det i det hele tatt. Hun skal alltid rakke ned på det og jeg merker at hun blir sur hver gang jeg nevner kjæresten min.

Jeg elsker denne jenta og har det så utrolig godt med henne, alt bare stemmer og er rett når vi er sammen. Er utrolig såret fordi jeg trodde foreldrene mine ikke skulle oppføre seg sånt.

Og kjæresten min synes de er kjempefolk, men jeg er redd for at når jeg forteller dem hva de synes så er jeg redd for at hun mister respekt for både dem og meg. Jeg har mistet respekt for dem selv nå, men vil ikke hun skal miste respekt for meg.

Er trist for at mine foreldre er sånt.

Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La de få tid. Jeg vet ikke hvor lenge det har vært på denne måten, men hvis du har kommet ut av skapet nylig, kan det jo hende at foreldrene bare rett og slett trenger tid til å fordøye det litt. Om dette har pågått en stund, syns jeg rett og slett at du bare må prøve å ignorere foreldrene dine. Ta med kjæresten din på besøk, sånn at de ser hvor lykkelige dere er sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare stå på ditt. Ikke la dette knekke deg, og ikke aksepter at hun snakker slik til deg. Kanskje hun en dag vil forstå.

Anonym poster: 1ad3a21e85a598dfcd949319d1e56e4e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun elsker deg så vil hun bli hos deg. Ta det opp med henne fordi hun får vite det uansett og vil nok bli mer skuffet om det tar lang tid før hun får vite det. Vær helt ærlig og fortell henne hvor glad du er i henne og at du ikke støtter dine foreldres holdninger, fordi da hadde du jo selvsagt ikke vært sammen med henne. Blir det for ille ang foreldrene dine og dama er the one, så får du vurdere om du vil bryte kontakten med de. Håper på det beste! Lykke til!

Anonym poster: 544c333f03b5099afa76d34af6e163b7

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg sier som de andre, la foreldrene dine få tid til å tilpasse seg. Om de kommer frem til at de ikke kan akseptere det, så er den en bro du må krysse når den kommer. Jeg vil imidlertid oppfordre deg til å ikke si for mye til kjæresten din om dette før du må. Mest sannsynlig ordner det seg, og da er det greit å slippe dårlig stemning mellom kjæresten og foreldrene.

Frem til noe skjer, så kos deg med kjæresten din i det vakre vårværet!

AnonymBruker
Skrevet

Harru vært i thailand nå :tanpuss:

Anonym poster: 6a9b0f101df9cb259876ffed48594638

AnonymBruker
Skrevet

Harru vært i thailand nå :tanpuss:

Anonym poster: 6a9b0f101df9cb259876ffed48594638

?

Anonym poster: 1ad3a21e85a598dfcd949319d1e56e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...