AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Hei, jeg har jo begynt å trene igjen, er noen år siden sist. jeg har begynt på et lukket trenings rom. de to jeg trener med, har trent veldig lenge og er skikkelig "bøs". jeg fikk jo normalt vondt og slikt. men jeg tok en øvelse for en uke siden som jeg aldri har gjort før. (når jeg trener tar jeg i med hele kroppen og strammer nakke osv, noe jeg ikke skjønner hvorfor) men uansett, jeg fikk vondt i nakken av den øvelsen. jeg var borte fra jobb noen dager og begynte på jobb igjen. men igår, igjen, så fikk jeg så vondt i skuldra. så nå er det tilbake med nakken (jeg ble aldri helt bra i nakken) nåå har jeg så utrolig vondt i nakke, skuldre at jeg klarer ikke gjøre noen ting. jeg har smurt is-gelé, tatt voltaren, og paracet. men ingenting funker. jeg klarer såvidt å røre på meg i sengen, og det var såvidt jeg kom meg opp av sengen idag. legen har jeg vurdert, men de blir bare sikkert å gi meg voltaren eller noe. og sende meg til fysio eler kiro. jeg personlig har ikke noe tro på at det funker. Så hva kan jeg gjøre? er det best å bare ligge å være helt rolig? (noe jeg blir gal av) eler funker det å gå turer å slikt? jeg vil bli bedre NÅÅÅÅ!! Anonym poster: c7ad7b3ff17d383fa927d6fd463dac75
Drizzt Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Fysioterapeut eller kiropraktor for å finne ut hva som skjedde.
Gjest Cloud9 Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Nei, nei. Du går til en kiropraktor. Fysioterapeuter kan noen ganger gjøre vondt verre. Jeg har gått til sistnevnte og førstnevnte. Sistnevnte masserte nakken min, og ga meg noen øvelser etterpå. Jeg ble verre. Utviklet skinnebeinsbetennelse og ble så myk i nakken at førstnevnte ikke fant "punktene" å trykke på, hvilket gjorde at det tok lenger tid å bli bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå