Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og min kjæreste og samboer gjennom 7 år gjorde det slutt for noen uker siden. Dvs. han gjorde det slutt. Jeg ble knust, overrasket osv. Nå de siste ukene har vi hatt lite kontakt. Og hver gang vi har snakket sammen, sms, face osv, så er det jeg som har tatt kontakt. Egentli bare på grunn av litt praktiske ting som måtte ordnes.

Lang histore kort, så er det altså slik at jeg har møtt han en gang siden bruddet. Ett veldig kort møte. Følte ikke jeg fikk så veldig mye ut av det egentlig. Det er veldig hardt for meg å se han ettersom jeg fremdeles vil være med han. (noe han vet)

Jeg har spurt han hvordan han vil at vi skal gjøre ting fremover med tanke på å ha kontakt osv. Han sier at han ikke helt vet hva han ønsker, han er usikker. Men han sa også at han gjerne ville se meg igjen om en stund. Vi måtte bare gi ting litt tid.

Jeg tenker jo da at jeg skal la han få sin tid, være for seg selv å få kjenne på følelsen av å være singel slik at han kanskje savner meg. Og det er greit nok at han vil være venn med meg, men når jeg har sagt klart til han at det ødelegger meg når jeg ser han, men han vil fremdeles møte meg?? Hvorfor tenker jeg? Hvorfor ønsker han å møte meg egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at han gikk i fra deg? Var det følelser, kommunikasjon, annet ol.??

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er grunnen til at han gikk i fra deg? Var det følelser, kommunikasjon, annet ol.??

Han syntes at vi kanskje hadde vokst litt fra hverandre, og at kanskje ikke gnisten var der den burde være.

Gjest Gjest
Skrevet

Sånt skjer. :klem:

Jeg lurer bare på hva intensjonene hans er? Hvorfor han ønsker å se meg etter at han gjorde det slutt med meg?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer bare på hva intensjonene hans er? Hvorfor han ønsker å se meg etter at han gjorde det slutt med meg?

Dere har noe å snakke om?

AnonymBruker
Skrevet

Dere har noe å snakke om?

Vi har ikke noe viktig å snakke om, ting som må ordnet og diverse er vi ferdige med.

Anonym poster: d7521120c248b9859144077787937c72

AnonymBruker
Skrevet

Han vil beholde et vennskap fordi han synes bruddet er vanskelig etter så mange år.

Anonym poster: 66584df8b4ec87c860fc7c228ee0ce97

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har ikke noe viktig å snakke om, ting som må ordnet og diverse er vi ferdige med.

Men da sier du bare at du har andre planer når han sender sms/ringer for å treffe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil beholde et vennskap fordi han synes bruddet er vanskelig etter så mange år.

Men jeg forstår bare ikke helt hvorfor han ønsker det når han vet det er så utrolig vanskelig for meg. Har sagt til han at jeg hver dag venter på at han skal komme hjem igjen. :(

Jeg har også lyst til å være venn med han, og vi har en god tone. Men jeg er jo redd for å kontakte han, redd for å virke som en skikkelig stalker! Hva skal jeg gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg forstår bare ikke helt hvorfor han ønsker det når han vet det er så utrolig vanskelig for meg. Har sagt til han at jeg hver dag venter på at han skal komme hjem igjen. :(

Jeg har også lyst til å være venn med han, og vi har en god tone. Men jeg er jo redd for å kontakte han, redd for å virke som en skikkelig stalker! Hva skal jeg gjøre?

Hvis det er vondt for deg, kutt kontakten. Det er viktig for å komme over ham og gå videre.

Skrevet

Hvis det er vondt for deg, kutt kontakten. Det er viktig for å komme over ham og gå videre.

Men jeg vil jo på samme tid få han tilbake, og for å klare det må vi vel ha kontakt?

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil jo på samme tid få han tilbake, og for å klare det må vi vel ha kontakt?

Dersom du tror det er noen mulighet for at han kommer tilbake, gi ham tid. Ikke ta kontakt, lev ditt liv videre. Hvis han en gang kommer tilbake får du ta det derfra, men ikke kast bort tiden på å vente på ham, lev ditt liv. Det er uansett dumt å ta kontakt med ham nå.

Skrevet

Vil tro han egentlig synes det er veldig vondt å se deg og at han sier dere kan sees fordi han ikke vil såre deg med å si han ikke vil treffes.

AnonymBruker
Skrevet

Han sier ja til å treffe deg fordi han vil forsøke å gi deg et plaster på såret. Det er ikke sikkert han vil treffe deg for sin egen del, men fordi han tror du vil det.

Anonym poster: 4fd665d26e7daa3396ac46f2d3e86b2c

Gjest Gjest
Skrevet

Det tror jeg du skal drite i. Gå videre med livet ditt nu. Huske på at vi har fire fine måneder foran oss og bruk dem på deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Han sier ja til å treffe deg fordi han vil forsøke å gi deg et plaster på såret. Det er ikke sikkert han vil treffe deg for sin egen del, men fordi han tror du vil det.

Men det er jo ikke jeg som spør om å få se han. Det er jo han som tar intiativet til å spørre om vi skal sees igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Da vil han holde deg på gress.... I tilfelle han ikke får noe annet på kroken.

Men det er jo ikke jeg som spør om å få se han. Det er jo han som tar intiativet til å spørre om vi skal sees igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Det virker som om ts fisker etter det " riktige" svaret. Sorry ts, men tror ikke han vil treffe deg fordi han har noe forhåpningervom gjenforening eller noe sånt. Jeg ønsket og kontskt med min ex selv om jeg overhodet ikke ønsket han tilbake. Men det funka ikke å være venner skjønte jeg siden han hadde følelser og ikke jeg

Skrevet

Han syntes at vi kanskje hadde vokst litt fra hverandre, og at kanskje ikke gnisten var der den burde være.

Gi han den tiden han trenger, ikke vent på han. Gå videre å lev livet ditt. Det er sånt som skjer, og det er trist.. Men du kan ikke tvinge noen som ikke vil, og det det kommer sikkert en annen senere som er mannen i ditt liv kanskje :) Om han som gikk fra deg er den rette, vil det vise seg at han kommer tilbake, hvis ikke, så er han ikke, men du må ikke bruke energi på å vente, og på å møte han om det ødelegger deg. Han må finne ut hva han vil. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...