AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productId=95993 Er det noen her som aner om denne er beregnet for fuktfattig eller tørr hud?? Setter pris på raske svar! Anonym poster: f0defaf935ed3779b6121c55aacc89ee
venus_ Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Takk for svar Vet du om det samme gjelder for kremen med samme navn, men med spf 30? Og vet du hvordan konsistensen på disse er? Går det fint å bruke de som dagkrem, eller er det veldig tjukk konsistens på de? Er meg som er TS, har visst kommet bort AB-knappen..
Gjest Nanne70 Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Jeg har bare prøvd den med spf 30, og jeg vil si at den kan brukes som dagkrem. Det gikk bra å legge mineralfoundation over den. Såvidt jeg husker var den kanskje litt tjukk i konsistensen, men trakk fint inn i huden likevel. Jeg vil tro at den passer like godt til fuktfattig hud som spf 15, siden den gir i overkant av fuktighet for min blandingshud, men jeg likte den uansett så godt at jeg brukte opp hele tuben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå