AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Heisann! Trenger noen utenforståendes meninger og perspektiv på en sak Jeg og samboeren min har en tenke-pause i forholdet vårt. Det gikk relativt raskt fra vi ble sammen til vi ble samboere, og jeg begynte å lure på om jeg ville dette etter en stund. Så jeg tok det opp med han, og sa jeg ikke visste om jeg har de samme følelsene lenger. Det endte altså med at vi har en tenke-pause. Det har vi hatt i et par uker nå, og jeg må jo snart bestemme meg - kan ikke holde han på "pinebenken" stort lenger synest jeg. Vi har en god dialog sammen og han vet hva jeg tenker og føler, og jeg vet hva han tenker og føler. Han vil at jeg skal flytte ut av leiligheten og at vi da kan prøve å fortsatt være kjærester, men bo hver for oss. Jeg synst det er en god idè i utgangspunktet, men jeg er usikker på om følelsene mine er der..altså om jeg har de rette følelsene for han. Da er spørsmålet mitt egentlig; hva bør jeg gjøre? SKal jeg gå med på å prøve å bo hver for oss og fortsatt være kjærester, eller skal jeg gjøre det helst slutt og ikke se tilbake? Anonym poster: 3f2d4565c5b42c554db9d3c7fc213a72
-Jiinxs- Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Jeg ville kanskje gitt det noen uker/mnd med å bo hver for seg. Toppen 1 mnd, om ikke følelsene var der så hadde jeg avsluttet forholdet. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Vel,,avstand skaper bare mer avstand. Vil man finne tilbake til følelsene så må man gjør noe sammen, ikke hver for seg
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 For ordensskyld: jeg bor inntil videre i leiligheten fortsatt pga. divere med skolen. Men etter denne uken kommer jeg ikke til å gjøre det lengre.. Noen flere meninger om hva jeg bør gjøre, tenke på etc.? ts Anonym poster: 3f2d4565c5b42c554db9d3c7fc213a72
Inertia Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Som regel betyr en pause et brudd. Du vet vel hva du føler, TS?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Det er akkurat følelsene mine som er det vanskelige. I det ene sekundet vil jeg være sammen med han og tenker på fremtiden vår ilag, i det neste tenker jeg det er best å gjøre det slutt Veldig forvirrende, og får ikke bruke fokuset mitt der det bør være akkurat nå - eksamen(kall meg egoistisk om du vil..) Anonym poster: 3f2d4565c5b42c554db9d3c7fc213a72
MLy92 Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 Følg magefølelsen din. Som du forklarer, virker det som du ikke vil gi slipp på han, samtidig som du vil være uten han. Jeg vet ikke. Det er bare du som kan avgjøre det, men jeg ville gitt det litt tid, ikke kaste bort noe bra i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå