Gå til innhold

Koldtbord, hvor mye koster det ca?

Anbefalte innlegg

Gjest Casiii
Skrevet

Skal ha koldtbord til 15 voksene og noen barn i en navnefest.

Noen erfaringer hva det vil koste?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig. Spørs også litt på hvor i landet du bor.

Tror vi betalte rundt 4 tusen for 20 personer for noen år siden. Vi valgte det rimeligste alternativet vi fant og var veldig fornøyd. Var flere andre plasser vi tittet på som hadde godt over det dobbelte i pris.

Skrevet

Tror normal pris er 200-250 pr kuvert, men dette vil jo variere etter hvor stort koldtbord dere ønsker. Skal du ha med hummer og vaktelegg, så stiger prisen fort.

Husk bare å ikke telle barn for full kuvert, 3 barn kan oftest dele en kuvert.

Skal du ha selskapet hjemme, så bestill for all del ikke drikke, da blir det kjempedyrt.

Men, ring heller rundt å spør, så får du bedre svar enn her

Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvor mye kan du lage selv? Har du andre som kan hjelpe til? Har du kort vei til Sverige for billigere kjøtt?

AnonymBruker
Skrevet

Vi lagde selv, for rundt 90-100 kroner pr pers.

Kjøpte inn, og lagde alt selv da. Men gikk greit det.

Anonym poster: fe42517796a12a8eadfdbad440d376d0

Gjest Casiii
Skrevet

Tenkte ikke å laga selv nei.. Jeg er ikke noe kokkeemne.. Hehe ;p

Bor på Vestlandet så er er stykke til Sverige dessverre. ;-)

Gjest Violetta
Skrevet

Dersom du vet hvor du vil bestille så ligger ofte priser ute på nett. Du kan jo også sjekke flere steder for å få et inntrykk av prisnivået.

AnonymBruker
Skrevet

trenger ikke å vere kokk for å kjøpe inn oppskåren skinke,reker på boks om du ikke gidde å skrelle ferske,karbonader kan man få kjøpt ferdi,og eggerøre kan du jo kansje klare å lage? så kutte opp litt forsjellig salat.så ha litt salatblader og litt oppskåren grønsaker på fat med påleg på så blir det så bra ;)

Anonym poster: 0380120ea9bd8a352a1d9d384e6da379

Skrevet

Vi laget selv til konfirmasjon og kommer til å gjøre det igjen nå i september. Var ikke så vanskelig. Let på nett og ha alt klart. Vi lagde nesten alt klart kvelden før. Mannen og svigermor satt og pillet reker. Kokte egg og hadde farget rogn på. kjøttet fikk vi ferdig oppskåret fra butikken. Bare å legge ut på fat og pynte med det som passer til.

Vet ikke hvordan en legger inn bilde har så jeg får ikke lagt inn.

Skrevet

Her får du det til 159 pr stykk, mye mat.

AnonymBruker
Skrevet

trenger ikke å vere kokk for å kjøpe inn oppskåren skinke,reker på boks om du ikke gidde å skrelle ferske,karbonader kan man få kjøpt ferdi,og eggerøre kan du jo kansje klare å lage? så kutte opp litt forsjellig salat.så ha litt salatblader og litt oppskåren grønsaker på fat med påleg på så blir det så bra ;)

Anonym poster: 0380120ea9bd8a352a1d9d384e6da379

Herregud jeg er glad du ikke har stått for maten et sted jeg har vært. Noe så nitrist.

Anonym poster: 3d57c7d1a1afa958b86e1120e187ffe5

AnonymBruker
Skrevet

Herregud jeg er glad du ikke har stått for maten et sted jeg har vært. Noe så nitrist.

Anonym poster: 3d57c7d1a1afa958b86e1120e187ffe5

Tror de fleste heller ville hatt ett slikt koldtbord, enn deg som gjest med den holdningen der ;)

Anonym poster: 8c0df7a75d8bbf2b8aee64e82d3e2822

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...