AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Er dette kun meg eller forventer andre å høre fra den man dater når h*n er full? Sannheten får man jo fra fulle folk og barn. Har datet en jente noen uker nå. Hun skulle på fest i kveld. Vi hadde ingen planer om å møtes, men vi har hatt det bra i det siste. Jeg var ute på byen og forventet egentlig at hun skulle ta kontakt i kveld. Hun gjorde ikke det. Kanskje jeg tolker for mye, men jeg forventer litt at i starten vil man være sammen. Gjerne mye. Hvis hennes interesse er så laber allerede nå, er det noen vits å fortsette å date da? Anonym poster: de22e520a652eb1e4ed8f13b75974e81
Gjest Snyltefluen Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Hun satt nok på fest og var sur fordi du ikke tok kontakt.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Hun satt nok på fest og var sur fordi du ikke tok kontakt. Tviler. Er ikke første varseltegnet jeg har sett. Har vært flere kvelder vi har møttes der hun ikke ville overnatte eller ha sex. Hun sier hun må tidlig opp å jobbe, så vet ikke. Kanskje jeg bare forventer mer ut fra andre jenter jeg har datet. De var alle langt mer interesserte i å møtes og satte til side andre ting for at vi skulle møtes. Samtidig har vi det bra når vi er sammen. Nei, jeg vet ikke. Vurderer å kansellere planene våre neste uke og ta litt tid på å tenke gjennom dette. Anonym poster: de22e520a652eb1e4ed8f13b75974e81 1
Gjest gjest Skrevet 19. mai 2013 #4 Skrevet 19. mai 2013 Tviler. Er ikke første varseltegnet jeg har sett. Har vært flere kvelder vi har møttes der hun ikke ville overnatte eller ha sex. Hun sier hun må tidlig opp å jobbe, så vet ikke. Kanskje jeg bare forventer mer ut fra andre jenter jeg har datet. De var alle langt mer interesserte i å møtes og satte til side andre ting for at vi skulle møtes. Samtidig har vi det bra når vi er sammen. Nei, jeg vet ikke. Vurderer å kansellere planene våre neste uke og ta litt tid på å tenke gjennom dette. Anonym poster: de22e520a652eb1e4ed8f13b75974e81 Hvis dere ikke har datet så lenge, er det jo ikke så rart hun ikke har sex med deg. Noen liker å vente til de føler seg mer sikker, synes det er et godt tegn! Hun spriker ikke med beina til den første og beste, er mer kresen. Er sånn selv.
Gjest Snyltefluen Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Tviler. Er ikke første varseltegnet jeg har sett. Har vært flere kvelder vi har møttes der hun ikke ville overnatte eller ha sex. Hun sier hun må tidlig opp å jobbe, så vet ikke. Kanskje jeg bare forventer mer ut fra andre jenter jeg har datet. De var alle langt mer interesserte i å møtes og satte til side andre ting for at vi skulle møtes. Samtidig har vi det bra når vi er sammen. Nei, jeg vet ikke. Vurderer å kansellere planene våre neste uke og ta litt tid på å tenke gjennom dette. Anonym poster: de22e520a652eb1e4ed8f13b75974e81 Du: På fest. Tar ikke kontakt. Hun: På fest. Tar ikke kontakt. Unger, altså! Overnatting i hytt og pine kan fort bli slitsomt selv når man liker en person. Dra med toalettsaker og klesskift, så enten drasse det med på jobb, eller la det ligge og håpe daten vet hvordan man bruker en vaskemaskin. Vurdert å ta en noe for den mannepms'en din?
sebra Skrevet 19. mai 2013 #6 Skrevet 19. mai 2013 Så du vurderer å avlyse planene dere har sammen neste uke fordi du ikke hørte noe fra hun når hun var på fest, selv om dere ikke hadde noen planer om å møtes? Hvor er logikken i det? Jeg skjønner jo at det er kjipt at hun ikke tar kontakt. Men dere har jo tross alt planer sammen neste uke. Kanskje hun ikke vil føle at hun maser.
Missy1 Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 Tviler. Er ikke første varseltegnet jeg har sett. Har vært flere kvelder vi har møttes der hun ikke ville overnatte eller ha sex. Hun sier hun må tidlig opp å jobbe, så vet ikke. Kanskje jeg bare forventer mer ut fra andre jenter jeg har datet. De var alle langt mer interesserte i å møtes og satte til side andre ting for at vi skulle møtes. Samtidig har vi det bra når vi er sammen. Nei, jeg vet ikke. Vurderer å kansellere planene våre neste uke og ta litt tid på å tenke gjennom dette. Anonym poster: de22e520a652eb1e4ed8f13b75974e81 Er det deg igjen? Kanskje hu ikke tar kontakt fordi du lå med ei annen når hu ikke ville ha sex fordi hu måtte tidlig opp? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #8 Skrevet 19. mai 2013 Enig med Missy1! Anonym poster: 759c2aafbd3f7907359b2327d8615417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå