*nora* Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Kjøpte blonding krem i dag, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den... Skal jeg bruke hårføner bare for å "få i gang" prosessen, eller helt til håret er tørt eller noe? Og hvor lenge skal stoffet sitte i håret før det vaskes ut? Til slutt, hvor bra er egentlig virkningen av dette produktet? Noen som har prøvd?
Majka Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Jeg vet ikke om dette er til hjelp, for jeg har ikke erfaring med akkurat dette produktet. Men, jeg har brukt et lignende produkt. Det het Beach Blonde Sun Streaks fra John Frieda. Det fungerer på samme måte. Varme (f. eks fra føneren) skal aktivere blonderingsprosessen. Om sommeren bruker jeg geleen min i vått hår, og lar sol og naturlig varme lysne håret. Når sommeren er over, bruker jeg føneren til håret er tørt, for å aktivere geleen i det våte håret. Dette fungerer veldi fint for meg. Jeg pleier å la geleen sitte i håret til neste hårvask. Stripene ser naturlige ut, men jeg passer på å ikke overdrive antall behandlinger.
Soul Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Jeg har brukt denne en del for å "få igang" solens bleking av håret om sommeren (jeg er lys blond fra naturens side). Jeg bruker da først den tilhørende sjampoen og balsamen, deretter har jeg i kremen. Siden den blir aktivert ved varme er det veldig viktig å føne håret eller la det tørke i sterk sol for å oppnå noen virkning. Du må antagelig gjøre dette flere ganger for å se noe særlig resultat, det syns i hvertfall jeg. Et skikkelig synlig resultat fikk jeg først da jeg hadde vært to uker i Hellas og brukt denne der nede, da ble jeg virkelig lys! Men det kan jo sikkert variere fra person til person pluss at jeg tok mørke striper i håret like før. Sånn som jeg har oppfattet det skal kremen være i håret til neste hårvask. Håper den funker på deg da
*nora* Skrevet 6. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2004 Tusen takk for svar :-) . Ble litt usikker da jeg stod med pakka i hånden, det stod liksom ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det. Men NÅ vet jeg, så imorgen får jeg forsøke!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå