Gå til innhold

Paradise hotel - feministenes drømmeprogram

Gjest Skogkar

Anbefalte innlegg

Gjest Skogkar

Jepp, du hørte riktig. Tittet innom paradise i stad, og så at det var en sort transe med på kvinnesiden. En HELT naturlig del av programmet liksom..og ingen av gutta hadde selvsagt noe problemer med at det er ei transe. Slik jeg har forstått det har noen av guttene der inne hatt sex med transen også?

Er paradise hotel et indoktrineringsprogram for white trash? De som feminismen går over hodet til? De som ikke leser aviser og deltar i samfunnsdebatten? Har Jonas Gahr og Nadya Hatnahutni skjønt at for å spre feminiseringen til bygda og white-trash-miljøene så er de nødt til å gjøre det igjennom programmer som f.eks paradise hotel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, jævla transer ass… :ironi:

Anonym poster: 4c26b4b317abee3155d99c6a39a83ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp, du hørte riktig. Tittet innom paradise i stad, og så at det var en sort transe med på kvinnesiden. En HELT naturlig del av programmet liksom..og ingen av gutta hadde selvsagt noe problemer med at det er ei transe. Slik jeg har forstått det har noen av guttene der inne hatt sex med transen også?

Er paradise hotel et indoktrineringsprogram for white trash? De som feminismen går over hodet til? De som ikke leser aviser og deltar i samfunnsdebatten? Har Jonas Gahr og Nadya Hatnahutni skjønt at for å spre feminiseringen til bygda og white-trash-miljøene så er de nødt til å gjøre det igjennom programmer som f.eks paradise hotel?

Hahahahaha :laugh: Vet du hva skogkar? :) Det er helt greit at du ser på Paradise Hotel selv om du er en machomann. Du trenger ikke å lage et illsint innlegg for å prøve å kvitte deg med skammen du føler pga at du liker å se på PH. :) Det er ingen som ser på deg som mindre mann av den grunn :klem:

Anonym poster: e652ddb1717fc434bd8b76e1900529e8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Hahahahaha :laugh: Vet du hva skogkar? :) Det er helt greit at du ser på Paradise Hotel selv om du er en machomann. Du trenger ikke å lage et illsint innlegg for å prøve å kvitte deg med skammen du føler pga at du liker å se på PH. :) Det er ingen som ser på deg som mindre mann av den grunn :klem:

Anonym poster: e652ddb1717fc434bd8b76e1900529e8

Gud, så bra! *knekk i håndleddet*

Jeg håper for øvrig at du ikke tolket hovedinnlegget seriøst, for det hadde vært seriøst skummelt :)

Jeg kjenner dessuten igjen måten du skriver på, søta ;)

Endret av Skogkar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har klint med transen, ikke hatt sex ;)

Men så har absolutt alle der inne klint med hverandre, på tvers av kjønn, så det er ikke akkurat noen big deal..

Jeg skjønner at det ikke er helt seriøst, men hva har transvestitter med feminisme å gjøre?

Anonym poster: 90e978e4d487ab3599728e7005a21b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...