Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp
Skrevet

Greia er at jeg helt tilfeldig har truffet eksen min 3 ganger de siste to ukene på byen. Hver gang ender vi opp med å gå sammen alene hele kvelden. Jeg har alltid ville ha han, men trodd han har hatet meg. Det er 3 år siden det ble slutt, og vi var sammen i 3 år. Når vi har møtt hverandre har han endt opp med å følge meg hjem og er utrolig søt mot meg. Han er veldig kosete og klemmer mye på meg men utenom dette har det ikke skjedd noe. Nå har han begynt å ta kontakt igjen ved å sende meg meldinger av og til. Meldingene er helt tilfeldig uten særlig innhold, typiske ting som hva gjør du, god morgen og god natt. Ikke noe særlig flørtene tone, men nok til at jeg faller på nytt. Hvordan kan jeg gå fram for å finne ut av hva han tenker? Jeg tørr ikke å fortelle han hva jeg føler fordi jeg er uendelig redd for at han ikke føler det samme. Hvorfor tror dere han plutselig tar opp smått kontakt nå? Forstår virkelig ingenting da jeg trodde han ikke hadde noe til overs for meg. Hvordan tolker dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenker på deg men er for pinglete til å si det rett ut. Skjønner ikke hvorfor enkelte mannfolk må gå så grådig rundt grøten som det der. Ganske frustrerende, men dersom du ikke tør å ta initiativet selv, er det bare til å respondere positivt helt til han manner seg opp. Sannsynligvis har han lest en bok med dårlige sjekkeråd ;)

Det kan jo hende grunnen til at det ble slutt fremdeles sitter i han. Dersom han har dårlig samvittighet, kan det hende han venter på forsoning, for så å ta det videre til neste steg?

AnonymBruker
Skrevet

Han har lyst å knulle. Glem han.

Anonym poster: 606bd53b0d9ff507da4e008a6eeeb166

Gjest anonym
Skrevet

Ingen her på kg har fasiten. HALLO!?!

Møt han ts, ta en kaffe med han, så se det an?

Skrevet

Han tenker på deg men er for pinglete til å si det rett ut. Skjønner ikke hvorfor enkelte mannfolk må gå så grådig rundt grøten som det der. Ganske frustrerende, men dersom du ikke tør å ta initiativet selv, er det bare til å respondere positivt helt til han manner seg opp. Sannsynligvis har han lest en bok med dårlige sjekkeråd ;)

Det kan jo hende grunnen til at det ble slutt fremdeles sitter i han. Dersom han har dårlig samvittighet, kan det hende han venter på forsoning, for så å ta det videre til neste steg?

det trenger ikke nødvendigvis være feighet, men kanskje litt fornuft og omtenksomhet. Dersom det er han som har såret henne, så kanskje han er usikker på om han skal "presse seg på" igjen og ikke gi henne tid. Om hun har såret han så er han vel usikker på hva hun tenker.

jeg synes det virker som at han hvertfall er interessert i å ha kontakt med deg, hvorfor kan man jo ikke vite, men med tanke på at dere er ekskjærester, så er han vel kanskje interessert? Prøv å ikke mist hodet la han forsette litt, og se ann. Hvem slo opp?

Skrevet

Ingen her på kg har fasiten. HALLO!?!

Møt han ts, ta en kaffe med han, så se det an?

Jeg tror du har havnet feil sted? Dette er et forum, her diskuteres ofte ting som ikke har fasit svar, det er liksom hele poenget. Ingen kan vite, men mange som har erfaring med lignende, og kan jo være greit å få noen synspunkter fra andre som ikke står midt i stuasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Greia er at jeg helt tilfeldig har truffet eksen min 3 ganger de siste to ukene på byen. Hver gang ender vi opp med å gå sammen alene hele kvelden. Jeg har alltid ville ha han, men trodd han har hatet meg. Det er 3 år siden det ble slutt, og vi var sammen i 3 år. Når vi har møtt hverandre har han endt opp med å følge meg hjem og er utrolig søt mot meg. Han er veldig kosete og klemmer mye på meg men utenom dette har det ikke skjedd noe. Nå har han begynt å ta kontakt igjen ved å sende meg meldinger av og til. Meldingene er helt tilfeldig uten særlig innhold, typiske ting som hva gjør du, god morgen og god natt. Ikke noe særlig flørtene tone, men nok til at jeg faller på nytt. Hvordan kan jeg gå fram for å finne ut av hva han tenker? Jeg tørr ikke å fortelle han hva jeg føler fordi jeg er uendelig redd for at han ikke føler det samme. Hvorfor tror dere han plutselig tar opp smått kontakt nå? Forstår virkelig ingenting da jeg trodde han ikke hadde noe til overs for meg. Hvordan tolker dere dette?

HVORFOR sitter du igjen med inntrykket av at ham ikke har noe til overs for deg?

Anonym poster: bb1484ffe0743413c170c7f6825d74e7

Skrevet

Jeg vet ikke, følte det i så lang tid men nå er jeg så utrolig usikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...