Gå til innhold

Hvordan komme over henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For nesten to og en halv måned siden ble jeg veldig såret, jeg hadde møtt ei jente som jeg fikk god kontakt med, vi pratet daglig om alt mulig, vi kysset og flørtet en del med hverandre. Så møtte hun en annen gutt og da var plutselig ikke jeg så interessant lenger. Jeg ble veldig såret, dette var den første jenta jeg hadde fått ordentlige følelser for. Jeg føler at jeg enda ikke er over henne, jeg tenker ikke på henne hele tiden. Men minst en gang daglig popper hun inn i hodet mitt på ett eller annet vis. Det er utrolig plagsomt, hun kommer ikke til å bli min, hun er jo kjæresten hans nå. Hvordan kan jeg komme over henne?

Anonym poster: b348966b4ec26f7589a1a3676ad8ef65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tid. La det gå litt tid. Det er det eneste som funker. Men samtidig så gjelder det å være lur i løpet av denne tiden. Det er bra at du minner deg selv om at hun er med noen andre for eksempel. Positiv innstilling kommer man langt med. Man må akseptere at det er over og ta det innover seg for å komme seg videre.

Jeg søkte på alle mulige triks og tips for å komme meg over eksen, men til slutt var tid og å akseptere det det eneste som egentlig funket. Tid leger alle sår er det noe som heter! :blomst:

Gjest JakeGreen
Skrevet

Kjenner følelsen.

I begynnelsen har du ikke en gang lyst å se på andre jenter.

Men løsningen er å rett og slett akseptere det, gå videre og møte nye jenter eller i det minste være åpen for nye jenter. Det er mange nydelige jenter i denne verden og jeg tror ikke på tanken om en spesiell jente i hele verden, selv om jeg kan og har lyst å møte en som er spesiell for meg.

Det er kun en tier i hele verden og det er meg. Abonner på det tankesettet. Det er gratis.

:)

Gjest .-L-.
Skrevet

Du kommer nok over hun når du møter en som får deg til å føle på samme måten. Akkurat føler du vel også på savn av henne og savn av de gode følelsene hun ga deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...