Gå til innhold

Sendte melding til en date -har ikke fått svar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sendte melding til en på facebook for over to måneder siden uten å fått svar, noe jeg ville tatt som avslag. Men siden vi ikke er venner eller har felles venner har jeg lest at de havner i en annen innboks. Dette gjør jo så klart at jeg fortsatt håper på svar. Det står heller ikke "lest dato,kl", slik det vanligvis gjør. Hva er sjansen for at han ikke har lest den? Angrer på at jeg ikke la ha til som venn i stedet, men synes det er alt for kleint så lenge etterpå i tilfellet han har lest meldingen og har avvist meg i det stille.Hva hadde dere gjort?

Anonym poster: ecf29b5835f0c28c583f14179b398b72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt det være. Han har hatt to mnd på å sende en melding til deg også om han virkelig var interessert.

Anonym poster: 27f12220b2c02bd120c2f9232444db8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst til å prate med han, så legg han til da vel! Det er ikke kleint!

Kanskje han tenker på deg også, men ikke har funnet deg på facebook.

Anonym poster: 95a204284b9ea889147980450a7d6d2c

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sendt purremelding på face og spurt om han hadde lest den, og så, hvis han ikke svarte på den heller, sendt ham enda en og spurt om han fikk purremailen.

Hvis det ikke hadde funket, hadde jeg sendt en sms til ham og spurt om han hadde fått mailene dine på facebook-

Slapp aaaav, jente, det går seg nok til :wink:

• Liker 2
Skrevet

Oi, beklager - jeg leste "to timer", ikke "to måneder"... Da ble svaret mitt litt spisst, så beklager det! Men mener det forsåvidt fremdeles. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg han til!

AnonymBruker
Skrevet

Ja tenker litt det også, at han kunne ha sporet meg opp hvis han var oppriktig interessert. Synes det er kleint nok å spore han opp på facebook og skrive melding, om jeg ikke skal slenge på en venneforespørsel så lenge etterpå. Kanskje var jeg bare nattens flørt :(, men for meg betydde det mer. Tankene raser også, om han har dame osv. Synes det virker litt desperat å legge han til også, men allikevel har det gått over to hele måneder!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er verdt et forsøk i det minste!

Det har hendt flere ganger at jeg har prøvd å søke opp noen på facebook, som jeg vet har facebook, men allikevel har de ikke dukket opp i søkeresultatene.

Drit i om det har gått 2 måneder. Da får du heller si "Hei, lenge siden sist blablabla".

Han burde heller ta det som et kompliment, for det er jo hyggelig at du fortsatt tenker på han.

Det viser jo bare at du er interessert. Og du får ikke svar hvis du ikke prøver.

Er jo utrolig irriterendes å gå rundt og ikke vite.

Så nå synes jeg du skal gå rett på facebook og sende han en forespørsel!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er av de som aldri sjekker "other" boksen under messages (vet ikke hva som står i den norske versjonen) så har han ikke sett den. Ei venninne av meg fikk sms om at noen hadde skrevet til henne der, hun fant den fortsatt ikke før jeg forklarte henne hvordan hun skulle finne den. Da fant hun opptil flere meldinger fra forskjellige fyrer. Er ganske mange som ikke vet om det der.

Anonym poster: 759dc3d7a6687552f5e7730b2f5136fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er verdt et forsøk i det minste!

Det har hendt flere ganger at jeg har prøvd å søke opp noen på facebook, som jeg vet har facebook, men allikevel har de ikke dukket opp i søkeresultatene.

Drit i om det har gått 2 måneder. Da får du heller si "Hei, lenge siden sist blablabla".

Han burde heller ta det som et kompliment, for det er jo hyggelig at du fortsatt tenker på han.

Det viser jo bare at du er interessert. Og du får ikke svar hvis du ikke prøver.

Er jo utrolig irriterendes å gå rundt og ikke vite.

Så nå synes jeg du skal gå rett på facebook og sende han en forespørsel!

Nå stresser du meg litt her ;), nå med en gang mener du? Må tenke litt på det først, sitter langt inne å gjøre dette spesielt mtp. meldingen jeg allerede har sendt. Jeg vet for min del at jeg hadde tatt det som et kompliment, men er redd for å virke pågående, stalkeraktig, desperat osv. osv.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er av de som aldri sjekker "other" boksen under messages (vet ikke hva som står i den norske versjonen) så har han ikke sett den. Ei venninne av meg fikk sms om at noen hadde skrevet til henne der, hun fant den fortsatt ikke før jeg forklarte henne hvordan hun skulle finne den. Da fant hun opptil flere meldinger fra forskjellige fyrer. Er ganske mange som ikke vet om det der.

Anonym poster: 759dc3d7a6687552f5e7730b2f5136fe

Jeg visste om den andre innboksen men sjekker den sjelden, og etter en del søking har jeg funnet ut at det er mange som ikke visste om denne innboksen og har funnet mange meldinger der som har vært sendt mange måneder tilbake i tid. Det var derfor jeg tenkte han ikke har sett den da det heller ikke står at den er sett. Hadde jeg bare sendt venneforespørsel istedet! Visste ikke at den havnet der, da hadde jeg aldri sendt den.

AnonymBruker
Skrevet

Den so intet våger intet vinner. Legg til og se hva som skjer :) Enten blir det noe mer, eller så kan du gp videre.

Anonym poster: 4d7075e91d12b24239b61bb1fd4414eb

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre han er naboen din og du kommer til å få en klein og ubehagelig hverdag hvor du møter på han hele tiden, så er det bare å kjøre på.

Synes han du er teit, så er han uansett ikke verdt det.

Spiller du ikke, så vinner du ikke heller, frøken. Regner med at han ikke er så god på tankeoverføring, og da må det andre tiltak til.

Jeg skjønner veldig godt hva du tenker. Og jeg er faktisk i samme situasjon selv.. Problemet mitt er bare at gutten jeg prøver å få tak i, ikke er aktiv på facebook, så jeg får ikke svar på forespørsel engang.

Det meste av profilen hans er offentlig, så jeg kan se om det har vært noe aktivitet der, og det har ikke det på leenge.

Det er uansett verdt å prøve, mener nå jeg. Hvis ikke kommer du til å sitte og ruge på disse destruktive tankene. Hva godt kommer det ut av det?

Send han en venneforespørsel, og vent i spenning. Forhåpentligvis er du heldigere enn meg=)

Og ja, gjør det nå! Det er jo ikke noe mer å tenke over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den so intet våger intet vinner. Legg til og se hva som skjer :) Enten blir det noe mer, eller så kan du gp videre.

Anonym poster: 4d7075e91d12b24239b61bb1fd4414eb

Utrolig nervepirrende da :) Må bare tenke meg litt om først..

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre han er naboen din og du kommer til å få en klein og ubehagelig hverdag hvor du møter på han hele tiden, så er det bare å kjøre på.

Synes han du er teit, så er han uansett ikke verdt det.

Spiller du ikke, så vinner du ikke heller, frøken. Regner med at han ikke er så god på tankeoverføring, og da må det andre tiltak til.

Jeg skjønner veldig godt hva du tenker. Og jeg er faktisk i samme situasjon selv.. Problemet mitt er bare at gutten jeg prøver å få tak i, ikke er aktiv på facebook, så jeg får ikke svar på forespørsel engang.

Det meste av profilen hans er offentlig, så jeg kan se om det har vært noe aktivitet der, og det har ikke det på leenge.

Det er uansett verdt å prøve, mener nå jeg. Hvis ikke kommer du til å sitte og ruge på disse destruktive tankene. Hva godt kommer det ut av det?

Send han en venneforespørsel, og vent i spenning. Forhåpentligvis er du heldigere enn meg=)

Og ja, gjør det nå! Det er jo ikke noe mer å tenke over.

Er faktisk en mulighet å gå meg på han da vi bor i samme by, men har ikke gjort det hittil. Men ikke verre enn at det kan jeg leve med om han skulle avvise meg om jeg sender avgårde en forespørsel. Det er veldig slitsomt å gå å vente, og håpet svinner for hver dag. Men du sendte vel en forespørsel så den kommer han til å se med en gang han logger seg på, kanskje i kveld, kanskje i morgen :). Men sender man en melding som havner i "other" fanen får ikke vedkommende notification om det heller.

Må tenke litt til først..:)

TS

Skrevet

Jeg har aldri hørt om en sånn innboks og sjekket nå FB for å se hva dere prater om.. Og der lå det sannelig drøssevis av meldinger fra flere år tilbake. ANTE ikke at jeg hadde fått disse eller noe som helst..!

SÅ: Come on - legg han til :) Alle liker å bli likt, i verste fall blir han glad - i beste fall får du kontakt med han igjen :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte ikke melding til fyren, for jeg visste at han mest sannsynlig ikke kom til å se den.

Men en venneforespørsel vil han, som du sier, se neste gang han logger seg på.

Enten så er han ikke interessert, og da kan du gå videre med livet. Du slipper å gå rundt og lure.

Eller så er han glad for at du tok kontakt, og da kan det jo utvikle seg til å bli riktig så hyggelig=)

Kom igjen! :D Gjør det, gjør det, gjennomfør det!

Hva har du å tape da? Hva er det du tenker så mye på?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om en sånn innboks og sjekket nå FB for å se hva dere prater om.. Og der lå det sannelig drøssevis av meldinger fra flere år tilbake. ANTE ikke at jeg hadde fått disse eller noe som helst..!

SÅ: Come on - legg han til :) Alle liker å bli likt, i verste fall blir han glad - i beste fall får du kontakt med han igjen :)

Så bra tråden var til hjelp ;). Men ja klamrer meg til akkurat dette, at han ikke vet om den eller har sjekket den.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte ikke melding til fyren, for jeg visste at han mest sannsynlig ikke kom til å se den.

Men en venneforespørsel vil han, som du sier, se neste gang han logger seg på.

Enten så er han ikke interessert, og da kan du gå videre med livet. Du slipper å gå rundt og lure.

Eller så er han glad for at du tok kontakt, og da kan det jo utvikle seg til å bli riktig så hyggelig=)

Kom igjen! :D Gjør det, gjør det, gjennomfør det!

Hva har du å tape da? Hva er det du tenker så mye på?

Ikke press! ;) Er redd for å tape ansikt så klart. Med alle de trådene og kommentarene her inne om at kvinner kan få de og de på byen, men i forhold må de senke kravene en del. Vet ikke, er redd han tenker "du?"-særlig". Eh..har litt dårlig selvtillit.

AnonymBruker
Skrevet

Joo, jeg kommer til å fortsette og mase på deg! :)

Du har en mulighet til å bli enda bedre kjent med en person du faktisk er interessert i.

Du hadde vel ikke hatt den interessen hvis du ikke følte at det var en viss kjemi der.

Ikke kast bort tiden:)

Det er det som er livet - å gripe sjanser og muligheter, for å se hvor det bærer deg hen.

Så send han en forespørsel!!

Du er dessuten mer en bra nok slik du er, og hvis han skulle tenke "du? særlig", så fuck han. Ikke gidd å ta deg nær av det engang. Da fortjener du bedre uansett, og han vil være en dust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...