Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en vanlig tanke? Tenker dere ofte "skjønner ikke at han/hun vil ha meg" om kjæresten deres..?

Anonym poster: 28aa6257da6ed1e2672f273cd9f0ffba

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei jeg er for bra for han.

Anonym poster: 457fab39cc3fbffa444d1000ba9f9fd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke med nåværende. I forrige tenkte jeg "hvorfor skaffet jeg ikke noe bedre?" :enig:

Anonym poster: 405d98a68c2b7bc95227675d6cf902ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker av og til sånn om min, også begynner jeg automatisk å leite etter mulige "feil" med han som jeg "må" ha oversett siden en så flott mann vil ha meg. Kanskje jeg er "dårligere" enn han eller bare veldig forelsket?! :)

Anonym poster: 74715d0384a3052280270c4bba0d1a4e

Gjest doktor
Skrevet

Du må bare finne tilbake til det gode - i deg. Og det gode har bare kommet på avveie, har løpt og gjemt seg - og du er nødt å finne det igjen. Første regel - tilgi seg selv. 2. regel. Elsk deg selv. Det er en holdning, en handling, en ferdighet. Ikke en følelse. Og du må trene den opp. Mengdetrening baby.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare finne tilbake til det gode - i deg. Og det gode har bare kommet på avveie, har løpt og gjemt seg - og du er nødt å finne det igjen. Første regel - tilgi seg selv. 2. regel. Elsk deg selv. Det er en holdning, en handling, en ferdighet. Ikke en følelse. Og du må trene den opp. Mengdetrening baby.

For noe babbel.

Anonym poster: 68ace43d54114008bda9f7b4574818b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eg tenker det ofte, og seier det av og til til han. Han seier at eg er for god for han, og så er vi like glade og fornøgde begge to. :P

• Liker 1
Skrevet

Har aldri tenkt det, men har flere ganger tenkt det motsatte. Men jeg er en idiot-magnet til tider :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg pleier å mobbe henne, plage henne og flørte med andre jenter. På den måten holder jeg henne nede, og hun tror at hun ikke fortjener bedre. Anbefaler alle menn å gjøre dette.

Anonym poster: 5848920292db373e0d83530ff95df0d7

Gjest doktor
Skrevet (endret)

Hva er babbelet? Vår tids svøpe er den oppskrytte verdien av en indre dommer og kjeftesmelle. Men du kan ikke krangle med det gode - det er så meningsløst.

Hvorfor være så føkkings anal (når det ikke er for real lissom)?

Get with the love baby.

For noe babbel.

Endret av doktor
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja noen ganger tenker jeg slik, andre ganger tenker jeg at han er heldig som har en slik fantastisk kjæreste som meg :P

Gjest Svampebob1
Skrevet

Kunne ikke sagt meg mer enig :-).

Gjest Morteno
Skrevet

Det er nok omvendt. Ganske sikker på at jeg er altfor intelligent til å være med noen som helst, egentlig. Neida.

Jeg synes at kjæresten og jeg passer ganske greit sammen.

Gjest Luring-59
Skrevet

Eksen min pleide å si at jeg var for god for henne. Jeg hadde en del egenskaper som hun ikke klarte verdsette pga manglende interesser eller egenskaper. Og jeg følte noen ganger at jeg kastet perler for svin. Hvis jeg for eksempel skrev et dikt til henne gadd hun knapt å lese det. Og jeg var trofast mens hun lot seg sjarmerende av andre menn og rotet rundt.

Skrevet

Personlig fatter jeg ikke hvorfor folk orker å velge en partner som man føler enten er for bra eller for dårlig.

Det hadde jeg aldri gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig fatter jeg ikke hvorfor folk orker å velge en partner som man føler enten er for bra eller for dårlig.

Det hadde jeg aldri gjort.

Jeg tror man tenker sånn uansett når man er forelsket.(Som ofte at h*n er for bra)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at jeg er bra for han og at han er bra for meg. Derfor passer vi så bra sammen!:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror man tenker sånn uansett når man er forelsket.(Som ofte at h*n er for bra)

Jeg har aldri tenkt at noen annen er bedre enn meg.

Mange er selvfølgelig flinkere enn meg på ulike områder. Men de er ikke noe "bedre" enn meg allikevel.

Imidlertid er det lett å føle at et individ av det annet kjønn er for attraktiv (for andre). Og at hun derfor blir for kravstor og slitsom, og utgjør en for stor risiko (for meg) i konkurransen med andre mannfolk.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Av og til lurer jeg på hvordan han klarer å holde ut med meg. Jeg har en del psykiske problemer, og kan være slitsom å takle. Han sier da at de gode sidene veier opp for de dårlig, og påstår at jeg er mer enn god nok for han, så da må jeg egentlig bare tro på det :)

Men tanken på at han er for bra for meg har slått meg mange ganger!

Anonym poster: 8150002710bece5f08ce0e8aff1917fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...