Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

---

Endret av johans1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sa noe lignende en gang, bare ikke direkte og det var en forsnakkelse. "Bare fordi hun er penere enn deg..." Takk for den, douchebag. Jeg ble lei meg og det sa jeg også. Han påstår han ikke mente det sånn og ba om unnskyldning, men jeg kommer alltid til å huske det. Hadde det enda vært en kjendis som var åpenbart penere enn meg... Men det var ei han har på facebook.

Skrevet

Ikke alle menn vet at de skal lyge om slikt. Det er ikke vondt ment. Han regner jo med at du *vet* at du ikke er verdens vakreste, og skjønner dermed ikke hvorfor du blir lei deg av å høre det. Han hadde nok ikke blitt såret av å høre at Jonny Depp er penere enn han, siden han allerede vet at det er sant, og trolig vet at du synes det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En jeg var sammen med når jeg var yngre sa at eksen hans hadde finere kropp enn meg (jeg spurte ikke). Nå visste jeg jo at det var sant, men ikke så kjekt å få høre det likevel.

Anonym poster: c0887f1eb9a76b6cf06dc53c2425d0f3

AnonymBruker
Skrevet

du burde finne deg en ny type som iallefall har vett nok til å lyve om slikt!!!!!!

Anonym poster: 41d4561e380a263649215df6d417d3eb

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er unødvendig å si slikt uansett. Man vet jo selv at det finnes folk som er penere enn en selv, men skjønner ikke vitsen med å få slengt det i trynet.

Noen gjør det vel for å få andre sjalu, en slags hersketeknikk.

• Liker 2
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

I et forhold synes jeg at man skal holde enkelte ting for seg selv.

Det vil alltid være noen som er penere, mer sexy, smartere, morsommere, ryddigere, flinkere osv osv.

Eksen min syntes Natalie Portman var dødsdeilig, men om han hadde sagt hun var penere enn meg så kunne jeg glatt ha ramset opp minst 20 menn som var estetisk penere enn ham, men sånt gjør man bare ikke.

Det handler om vanlig folkeskikk.

Endret av Emmanuelle
  • Liker 10
Skrevet

Jeg syntes han kunne sagt det på en langt penere måte om han absolutt måtte si det. Jeg syntes at man kan holde slikt for seg selv

Skrevet

Ikke alle menn vet at de skal lyge om slikt. Det er ikke vondt ment. Han regner jo med at du *vet* at du ikke er verdens vakreste, og skjønner dermed ikke hvorfor du blir lei deg av å høre det. Han hadde nok ikke blitt såret av å høre at Jonny Depp er penere enn han, siden han allerede vet at det er sant, og trolig vet at du synes det.

Ja, men likevel må man jo kunne tenke seg om før man snakker. Jeg ville aldri sagt noe sånt til noen, uansett, det er jo litt frekt å si sånt til folk. Han har i tillegg snakka om andre jenter i klassen, hvor fine de er, osv. Det sårer å høre sånt, uansett. Og jeg vet han blir såra og. Jeg sa en gang, den første gangen i mitt liv for å hevne meg, at en gutt i klassen var kjekk. Han ble utrolig sur, og brukte min reaksjon som unnskyldninger, og at det ikke var like ille, fordi han var en person i klassen, ikke en kjendis, osv.

Jeg bryr meg ikke hvem det er eller hvor de bor, det er likevel en person, en ekte person som lever.

• Liker 2
Skrevet

I et forhold synes jeg at man skal holde enkelte ting for seg selv.

Det vil alltid være noen som er penere, mer sexy, smartere, morsommere, ryddigere, flinkere osv osv.

Eksen min syntes Natalie Portman var dødsdeilig, men om han hadde sagt hun var penere enn meg så kunne jeg glatt ha ramset opp minst 20 menn som var estetisk penere enn ham, men sånt gjør man bare ikke.

Det handler om vanlig folkeskikk.

Enig! Skjønner ikke hvordan det går an å tørre å si sånt rett i ansiktet på kjæresten uten å tenke at det kommer til å såre. Jeg vil ikke vite hvem han synes er finere enn meg, punktum. Han mener nok det samme tilbake, men tør ikke innrømme det.

Skrevet

Jeg synes det er unødvendig å si slikt uansett. Man vet jo selv at det finnes folk som er penere enn en selv, men skjønner ikke vitsen med å få slengt det i trynet.

Noen gjør det vel for å få andre sjalu, en slags hersketeknikk.

Enig..

Skrevet

Hvis typen min hadde sagt at jeg var finere enn Jessica Alba hadde jeg i hvert fall blitt oppgitt, da hadde han jo jugd, og hva ellers juger han om da for å beholde husfreden??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man skal være ærlig og ikke lyve.

Anonym poster: 1491278ca27fcf093c5eb49ee7a88ad3

Gjest Lille-pus
Skrevet

....... Her er det han sa: "Du er så utrolig fin, men Jessica Alba er finere, hun er verdens fineste", og dette sa han ca. tre ganger. ........

.........

Hvis kjæresten din gjorde det, hva hadde du gjort? Hvordan hadde du reagert?

Om han hadde gjort det så hadde jeg nok fokusert på at han sa jeg var utrolig fin :)

Det han egetlig sier er jo at du er så fin at det bare er Jessica Alba som slår deg.

Det er jo virkelig et kompliment om du spør meg.

Gjort ? Replisert at "Jessica Alba er nok out of reach, skatt... Men jeg er her !"

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig! Jeg skjønner ikke hvorfor noen kvinner faktisk vil at menn skal lyve til dem om utseendet deres. Hvis det er noen svar du ikke liker å få, så lar man være å spørre. Enkelt og greit. Men nå handler jo dette om at han uoppfordret fortalte henne at han synes en annen jente er penere enn henne, og det synes jeg er ufint og unødvendig.

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Jeg er komplett uenig. Dersom man alltid skulle ha vært 100% ærlig i et forhold hadde INGEN forhold overlevd.

Takk og pris for de små hvite løgnene!

Endret av Emmanuelle
  • Liker 5
Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å vite at kjæresten min ser på andre damer, at han synes andre damer er fine. Jeg synes jo selv at andre gutter er fine, jeg kan jo ikke nekte på det. Det er naturlig, og selv om man er i et forhold skal man jo kunne finne andre attraktive uten å føle seg utrolig skyldig.

Men for snart et år siden sa kjæresten min noe direkte til meg noe jeg aldri hadde trodd han kom til å si til meg, noe jeg var redd han skulle si. Han sa at en ganske kjent kvinnelig modell/skuespiller var fin, men ikke bare det. Her er det han sa: "Du er så utrolig fin, men Jessica Alba er finere, hun er verdens fineste", og dette sa han ca. tre ganger. Istedet for å holde det inni seg, eller si det til kompisene sa han det til meg, rett opp i trynet på meg. Jeg ble så utrolig lei meg. Ja, hun er fin,og ja, hun er en kjendis, men å få høre det fra kjærsten, og at hun er verdens fineste, over meg... å få høre det er mye kjipere enn å tenke seg til det.

Det er ikke sånt man sier til kjæresten sin, alle vet jo at det sårer folk. Det er jo logisk. Hvis jeg sa til han at Johnny Depp er verdens fineste, finere enn han direkte til kjæresten.. han hadde blitt lei seg. Det sårer uansett hvem det er snakk om.

Da jeg sa det jeg mente, mine følelser, ble han sint. Han ble sint på kjæresten som satt i tårer senere på dagen. Han sa at det ikke bør såre, for hun er jo en modell, selvfølgelig er hun verdens fineste, det kan jo ikke såre deg. Han sa så mange ting som såra meg, og som sitter inni meg og tærer meg opp enda. Han mener fortsatt at jeg ikke burde ha blitt såra, at det ikke var ille. Han sier hele tiden at jeg skal si det jeg mener når jeg er lei meg, men da jeg gjorde det ble han sint på meg.

Hvis kjæresten din gjorde det, hva hadde du gjort? Hvordan hadde du reagert?

Jeg hadde kanskje først sagt noe om at det er ikke alt jeg liker å høre, selv om det skulle være sant. Hadde han fortsatt ikke skjønt greia, hadde jeg valgt en tilfeldig mannlig kjendis og lekset opp om hvor mye heitere han er. Eller spurt om han vil ha litt basilikum og oregano å gni det godt inn med også ...

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig, jeg kommer aldri til å ligne på Hollywood-damene, men så lenge han synes jeg er pen så er det godt nok:) Kunne kanskje reagert om det var noe utpreget negativt i tonefallet, men ikke ellers.

Jeg vet jo selv at det finnes mange som er finere enn meg, og spesielt når de blir sminket og stylet som kjendisdamene ofte gjør. At det finnes penere damer betyr ikke at han er noe mindre fornøyd med å være sammen med meg.

Gjest Toppris
Skrevet

Kjæresten min sier at en annen kjendis er verdens peneste, det såret, men han er iallfall ærlig!

Skrevet

Det er kjipt med den ene kranglene som aldri liksom forlater forholdet og blir tatt opp i andre krangler...men det virker som om kjæresten ikke har greid å ordne opp i å ha såret deg, og derfor tenker du fortsatt på det, ett år senere.

nei,det er ikke ok. Jeg er mer enn utseende, skal han sammenligne hele meg med andre, får han holde det for seg selv.

Skjønner ikke hvorfor man skal snakke om hvem som er "finest" er han 12?

Om han hadde gjort det så hadde jeg nok fokusert på at han sa jeg var utrolig fin :)

Det han egetlig sier er jo at du er så fin at det bare er Jessica Alba som slår deg.

Det er jo virkelig et kompliment om du spør meg.

Gjort ? Replisert at "Jessica Alba er nok out of reach, skatt... Men jeg er her !"

Du er positiv og søt,lille-pus :laugh: jeg hadde knust i to

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...