Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sitter helt i sjokk! Han er verdens beste pappa, men fikk vite at han har banket en mann til han ble lam.. Jeg har fått hele historien servert, og si hva dere vil, men jeg er enig med pappa at denne personen fortjente det, men likevel så synes jeg det er helt på trynet. Det er mange år siden, jeg var bare 2-3 år. Hva synes dere om hele greia her? Klarer ikke helt å fordøye det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter helt i sjokk! Han er verdens beste pappa, men fikk vite at han har banket en mann til han ble lam.. Jeg har fått hele historien servert, og si hva dere vil, men jeg er enig med pappa at denne personen fortjente det, men likevel så synes jeg det er helt på trynet. Det er mange år siden, jeg var bare 2-3 år. Hva synes dere om hele greia her? Klarer ikke helt å fordøye det.

Det er altfor lite informasjon til å synes noe som helst i denne saken.

Anonym poster: 67a7caabe4e431eca669521b27d8bec0

• Liker 26
Gjest Funky Punk
Skrevet

Ingen anelse om hvorfor faren din gjorde det. Umulig å svare på det når man ikke kjenner hele historien

• Liker 2
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Vel, jeg har ikke fått hele historien servert slik som du. Utfra det du forteller her håper jeg faren din havnet bak lås og slå etter det han gjorde.

Du mener at personen fortjente det. Jeg prøver å tenke hva mannen må ha gjort for å fortjene en slik skjebne og tenker da på drap, seksuelt misbruk, voldtekt.

Uansett hva mannen måtte ha gjort burde myndighetene tatt seg av han og ikke faren din.

• Liker 21
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
Gjest Gjest
Skrevet

Han hadde misbrukt storesøstra mi fra hun var 6-9 år.

Gjest badeand1
Skrevet

Vel fortjent syns jeg.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør han ikke igjen.

Anonym poster: 410c6c1f52ab17d86b8ce20a62345ac8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Satt faren din i fengsel?

Anonym poster: 9a485db87639cef6ac48329b86b9d4c7

Skrevet

Uansett, selvtekt er ikke lovlig i Norge, håper faren din har fått den straffen han fortjener, dvs at han er dømt av en normal norsk domstol. Å det samme med han som han mishandlet, regner med han fikk stor strafferabatt pga hva faren din gjorde

• Liker 13
Skrevet

Velfortjent!! En fantastisk far du har!

• Liker 19
Gjest Kaffekrus
Skrevet (endret)

Uansett, selvtekt er ikke lovlig i Norge, håper faren din har fått den straffen han fortjener, dvs at han er dømt av en normal norsk domstol. Å det samme med han som han mishandlet, regner med han fikk stor strafferabatt pga hva faren din gjorde

Enig. Både overgriperen og faren fortjente fengselsstraff.

Slettet innlegg fjernet som sitat.

Estrella, mod.

Endret av estrella
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Det jeg sier er at selvtekt er ulovlig i Norge, ergo bør begge dømmes av en norsk domstol, den ene for seksuelle overgrep, den andre for fysisk mishandling.

en rettstat fungerer faktisk slik at man anmelder forbrytelser, å så er det opp til fagfolk å dømme. Ikke at hvermannsen skal dømme selv.

Slettet innlegg fjernet som sitat.

Estrella, mod.

Endret av estrella
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Du har en fantastisk far. Han er en helt.

Anonym poster: 597d5da93e4d7253a8142cef9dc6201d

• Liker 5
Skrevet

Blir faktisk skremt her, er det virkelig så mange her som støtter selvtekt? Som synes det er fantastisk å mishandle en forbryter istedet for å anmelde forholdet?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dømmer ikke faren din, og syns ikke det er rart at han reagerte på den måten. Selvfølgelig er ikke dette en situasjon som er helt ideell, men hva kan en vente når en forelder får en slik nyhet? Da er det mange som reagerer, og folk reagerer forskjellig. Denne handlingen gjør ikke faren din til en dårlig person, mener jeg.

Anonym poster: 7a8ed0083926f2f6af8c7d3a6dd4ddd3

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er forferdelig at han misbrukte storesøstra di, men å gjøre han lam synes jeg er drøyt. Fy faen..

Anonym poster: 503f8713a92efeccf84365215601fa3d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir faktisk skremt her, er det virkelig så mange her som støtter selvtekt? Som synes det er fantastisk å mishandle en forbryter istedet for å anmelde forholdet?

Stråmenn.

Har noen sagt at de støtter selvtekt? De de sier er at de viser forståelse for reaksjonen til faren hennes. Du kan ikke vente en rasjonell reaksjon på en slik handling, når det mennesket som betyr alt for deg, den lille datteren din, har blitt misbrukt av en pedofil...

Anonym poster: 7a8ed0083926f2f6af8c7d3a6dd4ddd3

• Liker 11
Skrevet

Akkurat når det gjelder seksuelt misbruk av barn, så synes jeg faktisk selvtekt er en helt kurant løsning for den som måtte føle seg kapabel til det. Forutsatt at man er 120% SIKKER på at ugjerningen faktisk har funnet sted og at man har riktig gjerningsperson. Den norske domstolen kommer uansett aldri til å ilegge en seksualforbryter så streng straff som h*n fortjener.

Og når overgriperen endte opp lam - vel, det er i det minste en straff som ganske effektivt forhindrer nye overgrep resten av overgriperens liv, og ikke bare de f.eks. 10 årene han får fengselsstraff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...