Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei. Jeg og kjæresten min har vært sammen i litt over 3 år. Vi har hatt det veldig fint sammen, men de siste månedene har hun forandret seg litt. Jeg begynte å merke det da hun var oftere ute på ting og sleit med å forklare hvor hun skulle og med hvem.. Jeg gjennomskuet liksom at det hun sa ikke stemte. Hun begynte også og skjule meldinger hun fikk osv. I sta fikk jeg nok, og da hun var i dusjen (før hun skulle bort å møte noen venniner) så sjekket jeg telefonen hennes. Vi har hele tiden hatt et åpent og ærlig forhold, trodde jeg, så jeg har aldri sett på telefonen hennes før og jeg tror ikke hun mistenker at jeg kan gjøre det. Men det var ihvertfall det jeg gjorde, og jeg så at hun hadde sendt meldinger med "Anne" tidligere på kvelden, men av en eller annen grunn fikk jeg meg selv til å gå inn på meldingene hun hadde sendt med "Anne", som da er en vennine av henne (jeg har aldri møtt) som hun nylig har blitt kjent med via jobb, og det var denne venninen hun skulle treffe i kveld..

Jeg får sjokk i det jeg leser 4-5 meldinger, selvom det bare beviser noe jeg har vist lenge ut i fra hvordan hun har oppført seg, men jeg har valgt å ikke tro på det.. "Anne" er da altså bare et dekknavn for en annen mann, og meldingene som ble sendt er tydelig bevis for at de to har hatt fysisk kontakt. Jeg skrev ned nummeret, men finner ingen treff når jeg søker det opp.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, kjæresten min er utro med en annen mann akkurat nå, hun tror jeg aner fred og ingen fare.. Jeg sitter å venter på at hun skal komme hjem, men aner ikke hva jeg skal si eller gjøre når hun kommer hjem. Har jo tydeligvis holdt på noen måneder, og hun later som alt er bra. Skjønner ikke hvorfor hun er utro heller, vet ikke om hun har tenkt til å gå fra meg, vet ingenting.. Burde jeg pakke tingene hennes før hun kommer hjem? Føler hun burde få en sjanse til å forklare seg... Selv om ingenting hun sier kan få dette til å bli greit! Jeg elsker henne fortsatt, men vet ikke om dette er verdt å satse på videre, kan jo ikke stole på henne igjen.

Beklager rotete innlegg, men trengte bare å lufte tankene litt. Håper noen kan gi med råd til å komme meg videre fra denne situasjonen.. Har noen vært borti noe liknende, og hvordan er forholdet deres i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, du vurderer vel ikke å ikke dumpe henne?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For en forferdelig opplevelse - all ære til deg som klarte å sende hende ut i dag uten å bli gaaal!

Jeg tror jeg ville gått fra vedkommende, men vanskelig å si uten å være i dine sko. Skjønner du har det tøft - har selv vært sammen med en som holdt på rundt..

Anonym poster: a1da2fbbb60b961243d048e431aa774f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok prøvd å finne ut hvem denne fyren var før jeg snakket med henne. Mest sannsynlig kommer hun til å lyve om alt du ikke har funnet ut/kan bevise, og da står du der og må velge mellom å tro på en løgner (og muligens fortsette å bli løyet til) eller å avslutte forholdet.

Slik jeg ser det er løgnene minst like skadelig for forholdet som utroskapen. Utroskap kan tilgis til slutt, men løgn, det ødelegger noe for alltid.

Anonym poster: 576b67832d3f14c6c7921faf54e95001

AnonymBruker
Skrevet

hadde konsekvent kaldt henne eks kjæreste til hun tok hintet og dro. tviler på det hadde tatt lang tid.

Anonym poster: a32021eec84b38e123b75bbad982ccb6

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kjære deg, du vurderer vel ikke å ikke dumpe henne?

Jeg har så mange tanker, aner ikke hva jeg skal gjøre! Skulle ønske jeg våknet opp og alt bare var en vond drøm.. Jeg lurer veldig på hva hun har å si til meg når hun får vite at jeg vet. Tror ikke jeg klarer å finne ut av det før jeg får snakket med henne. Har alltid tenkt at hvis noen er utro mot meg skal jeg løpe alt jeg kan og aldri snu meg tilbake, men akkurat nå virker ikke det så lett

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du eier huset så hadde jeg pakket tingene hennes og satt de utenfor.

Anonym poster: aeb9603e20a475c7e3caf559c00e5027

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde nok prøvd å finne ut hvem denne fyren var før jeg snakket med henne. Mest sannsynlig kommer hun til å lyve om alt du ikke har funnet ut/kan bevise, og da står du der og må velge mellom å tro på en løgner (og muligens fortsette å bli løyet til) eller å avslutte forholdet.

Slik jeg ser det er løgnene minst like skadelig for forholdet som utroskapen. Utroskap kan tilgis til slutt, men løgn, det ødelegger noe for alltid.

Anonym poster: 576b67832d3f14c6c7921faf54e95001

Jeg har vurdert å ringe med skjult nr, men føler det også blir litt dumt. Kan jo ikke si så mye, og vanskelig å få ut av han hvem han er.. Ikke sikkert han tar telefonen heller.

Herregud, hun kan komme hjem når som helst og aner ikke om keg skal late som ingenting eller hva faen jeg skal gjøre

AnonymBruker
Skrevet

Konfronter henne. Ikke forsiktig men rett på sak.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg også gjort.

Anonym poster: 822ad4860477eff429b4c47e28f4c8af

Gjest Gjest
Skrevet

Det er min leilighet, men kan ikke bare kaste henne ut på denne måte, klarer rett og slett ikke, jeg er alt for glad i henne.. Dette er så utrolig tøft, er så sint, samtidig såret.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe.. si noe som "hvem er det jeg snakker med".. litt sånn forvirra i stemmen. Så sier han f.eks "Tommy":. så kan du si spørrende: "Tommy..? Hva?" Så sier han sikkert etternavnet sitt.. så sier du bare brydd "Beklager Tommy, da må jeg ha tastet feil nummer":. husk å ha penn og papir klart så du kan skrive ned fulle navn fort.. lett å glemme det

Anonym poster: a1da2fbbb60b961243d048e431aa774f

• Liker 2
Skrevet

off, for en forferdelig vanskelig situasjon du plutselig befinner deg i! Særlig hvis det ikke var særlig mange tegn på det bortsett fra de underlighetene som ikke stemte overens.

Jeg tror rett og slett det beste for deg vil være hvis du klarer å samle litt mot til å ta det opp med henne, og konfrontere henne med det fullt. Helst ikke hvis hun kommer beruset hjem, men jeg antar at du forstår hva som er riktig tidspunkt å gjøre det på: så snart som mulig.

Dette er ikke en situasjon du skal oppholde deg i lenge - det blir lettere å avgjøre hva dere gjør videre når dere har fått alt på det rene.

• Liker 1
Skrevet

Det er min leilighet, men kan ikke bare kaste henne ut på denne måte, klarer rett og slett ikke, jeg er alt for glad i henne.. Dette er så utrolig tøft, er så sint, samtidig såret.

Ingenting er vondere enn når de som man elsker sviker deg.

Syns det er så trist at hun er så utspekulert. Har holdt på lenge, så var ikke en "engangstabbe" heller. Uff. Håper det blir bedre!

AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært sammen i tre år, og hun gjør dette mot deg. Kast hun på hodet og ræva ut. Utroskap kan aldri et forhold komme 100% over. Det er ikke det at hun er fysisk med et annet menneske som er værst, det er sviket. Løgnene. Du vil aldri kunne stole 100% på henne igjen. Kast tingene hennes ut av din leilighet, kaste henne ut av ditt liv, og finn noen som fortjener deg, for hun gjør det åpenbart ikke.

Anonym poster: e70d12e56aaeeef1683fd32b016dd6df

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Vær hard og bestemt med henne! Ja, hun må selvsagt flytte ut!!!

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke sette tingene hennes utenfor, så ringe han karen, og be han fortelle henne at hun kan komme å plukke dem opp :)

Anonym poster: e70d12e56aaeeef1683fd32b016dd6df

• Liker 3
Skrevet

En ting er at du er glad i henne, men hør nå her. Hun er ikke så forbanna glad i deg egentlig. Hun vil være med han, hun har sex med han og har faktisk på en måte valgt han fremfor deg.

Så du kan ikke kaste en drittkjerring som det på dør? Noenganger er det faktisk slik at de vi bryr oss om ikke bryr seg om oss! Da må vi velge. Være med noen vi vet ikke liker oss bare fordi vi liker de eller la de gå til personen de faktisk liker og bryr seg om.(?)

Nå syntes du sikkert at jeg er en drittkjerring her, men det får være. Jeg serverer deg nå kun de kalde, harde, vonde fakta. Jeg syntes så utrolig synd på deg, kjære ts. Men det betyr ikke at jeg ikke vil være ærlig. Lykke til!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sluttet å svare i sta fordi kjæresten min kom hjem. Eller rettere sagt er hun en eks-kjæreste nå..

Da hun kom hjem spurte jeg henne hvor hun hadde vært, og hun fortalte meg at hun hadde vært med denne "venninnen" sin. Dette var jo en løgn hun serverte uten å se ut til å få dårlig samvittighet for. Da sa jeg til henne at jeg visste at hun ikke hadde vært med noen venninne. Hun ble sint med en gang og prøvde å unnskylde seg, men i det hun skjønte at jeg faktisk hadde fått greie på hva hun driver med la hun sec helt flat.. Hun fortalte meg at hun hadde hatt kontakt med denne mannen i noen mnd, men det var de siste 3 ukene ting hadde skjedd mellom dem. Hun sa at hun angret nå, og at hun hadde blitt litt revet med av det som skjedde.. Jeg tror pp henne at hun angrer, men det endrer ingen av hennes handlinger. Jeg ga henne ut neste uke til å være helt ute av leiligeten min, og hun forsto det og sier hun skal dra å bo hos foreldrene sine så firt hun kan til hun finner noe annet. Jeg skal dra en uke på hytta til foreldrene mine så jeg kan slippe å være her mens hun fortsatt er det. Det blir utrolig tøft fremover for min del ihvertfall, men jeg fåe ta en dag om gangen og håpe på det beste. Jeg må si at dette er noe av det værste jeg har opplevd, men jeg er også litt lettet over at jeg har tatt det valget jeg har.. Hadde dette skjedd oss om flere år frem i tid hadde det nok vært mye verre..

Tusen takk til alle som svarte, gjorde det litt lettere å følge fornuften

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...