Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Hei. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 6 måneder nå, nesten hver gang når vi har sex så greier hun å rope en annens navn når hu skal få/får orgasme.. Dette har skjedd rundt 10 ganger nå kanskje og jeg begynner å bli møkklei! Hver gang så blir jeg sint, men hun greier å vri seg unna ved å komme med unnskyldninger som "Det er ikke meningen, kommer automatisk" , eller "Jeg tenker på deg under akten, men navnet til noen dukker bare opp" .. Jeg vet ikle hva jeg skal gjøre, jeg er veldig glad i henne men snart så ødelegger det her alt for forholdet om det fortsetter! Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Sku virkelig ønske hun kunne bare si navnet mitt, så hadde alt vært perfekt..
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Jeg har vanskelig for å gi deg noe godt råd.. er selv jente, men aldri endt opp med feil navn .. uff.. skjønner den der er lei Anonym poster: 105486666e843d425f220090659e2126 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Jeg hadde blitt såret og muligens litt provosert. Gjør hun det med vilje, eller? Jeg synes du skal ta en alvorsprat med den ivar-ballongen av en kjæreste du har! Anonym poster: 1d607cfa636be81411ebf4e25c30b30f
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Er seriøs ja.. Vurderer å ta igjen med samme mynt en gang og si noen andre sitt navn selv så hun kan kjenne åssen det føles, men siden hun sier hun ikke gjør det med vilje så blir det litt dårlig gjorr kansje.. Men noen som kan skjønne hvorfor hun sier andre sitt navn enn mitt? Er det sånn at hun tenker på de under akten? Tenker selv at det nesten må være det, ellers hadde hun ikke gjort dey, men jeg vet ikke helt.. Huff
LillaFrosk Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 .. Spør om hun trenger litt tid til å øve på å si riktig navn for seg selv? Jeg roper ikke noens navn under akten (.. kanskje en fordel, det..), føles unaturlig for meg, så jeg kan ikke svare på "hvorfor". Men skjønner veldig godt at det ikke er noen god følelse!
fruBeist Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 Men altså, spøk til side, ta deg en prat med henne utenom sengekos og si at det faktisk er ganske sårende at hun sier andre navn når dere har sex. Si i fra på et skikkelig vis uten å være sint. Lykke til! 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 Hvordan er det egentlig mulig? Anonym poster: 5337c1dedd4073b0657649b21e44d8d1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #9 Skrevet 18. mai 2013 Be henne lære seg ditt navn, hjelper ikke det så får du vurdere å rope ut ekser sine navn selv. Eller mye enklere, dump dama, kanskje hun skjønner greia da. Jeg tviler for at det er umulig for henne å la vær å si navn under orgasme. Anonym poster: 18cde473b36209bc3817c0406cd702cc
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. mai 2013 #10 Skrevet 18. mai 2013 Si til henne hvordan det ødelegger forholdet og at det ikke finnes en eneste unskyldning for det.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #11 Skrevet 18. mai 2013 Men altså, spøk til side, ta deg en prat med henne utenom sengekos og si at det faktisk er ganske sårende at hun sier andre navn når dere har sex. Si i fra på et skikkelig vis uten å være sint. Lykke til! Hehehe, der fikk du frem en liten latter hos meg selv om jeg egentlig er lei meg.. Men har prøvd flere ganger å forklare dette for henne, men hun sier at det ikke er med vilje og at hun ikke mener det! Skjønner ikke hva jeg ska gjøre, nesten så jeg vurderer å gi opp sex helt så jeg slipper å oppleve det igjen..
Gjest nejve Skrevet 18. mai 2013 #12 Skrevet 18. mai 2013 Jeg greier ikke å tro på dette jeg... Og hvor vanlig er det egentlig å rope noens navn når man får orgasme? Selv har jeg aldri hatt det behovet.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #13 Skrevet 18. mai 2013 Jeg tenker at det ikke nødvendigvis handler om at hun tenker på noen andre, men at dette handler om vane? Jeg roper aldri navnet til kjæresten min under orgasmer, men det har skjedd at jeg kaller ham navnet til sønnen min under intime stunder og det er jo bare flaut og kjipt. Det har ingenting med at jeg tenker på sønnen min når vi knuller, men at det er det navnet som "ligger ytterst på tungen min". Anonym poster: dc52d5f1835eb083c3a4cce199df66a5
Gamerfrue Skrevet 18. mai 2013 #14 Skrevet 18. mai 2013 orgasme gjør mye rart med kroppen, så mest sannsynlig er det en slags refleks når hun får et "utbrudd". Jeg er veldig sikker på at hun er ærlig når hun sier at hun ikke tenker på sine ex-er, men skjønner jo at du er dritlei. Hun må vel bare konsentrere seg litt mer. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #15 Skrevet 18. mai 2013 Kvinners hjerne blir faktisk skrudd av når en får orgasme... Anonym poster: ce8583e5fd169637f3533686370dacad
Red-Ruby Skrevet 18. mai 2013 #16 Skrevet 18. mai 2013 Er seriøs ja.. Vurderer å ta igjen med samme mynt en gang og si noen andre sitt navn selv så hun kan kjenne åssen det føles, men siden hun sier hun ikke gjør det med vilje så blir det litt dårlig gjorr kansje.. Men noen som kan skjønne hvorfor hun sier andre sitt navn enn mitt? Er det sånn at hun tenker på de under akten? Tenker selv at det nesten må være det, ellers hadde hun ikke gjort dey, men jeg vet ikke helt.. Huff Jeg syns faktisk du skal prøve å ta igjen...Helt ærlig, så hadde jeg tenkt at hun ikke hadde blitt lei seg at du tenker på andre,siden hun gjør det samme..Så hadde vært greit å teste. Er det andre navn hver gang eller samme? Skjønner ikke at du finner deg i det..
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #17 Skrevet 18. mai 2013 Jeg greier ikke å tro på dette jeg... Og hvor vanlig er det egentlig å rope noens navn når man får orgasme? Selv har jeg aldri hatt det behovet. Tro hva du vil.. Selv om du ikke har behov for å rope ut navn når du får orgasme, så har tydeligvis andre det (i dette tilfelle kjæresten min)
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #18 Skrevet 18. mai 2013 Jeg syns faktisk du skal prøve å ta igjen...Helt ærlig, så hadde jeg tenkt at hun ikke hadde blitt lei seg at du tenker på andre,siden hun gjør det samme..Så hadde vært greit å teste. Er det andre navn hver gang eller samme? Skjønner ikke at du finner deg i det.. Jeg vet ikke om hun hadde blitt lei seg, men jeg får ikke så lyst til å gjøre det med vilje når hun sier at hun selv ikke gjør det med vilje.. Det har vært 3 forskjellige navn til nå, gud vet om det kommer flere andre fremover eller om det blir "bare" de 3..
Red-Ruby Skrevet 18. mai 2013 #19 Skrevet 18. mai 2013 Jeg vet ikke om hun hadde blitt lei seg, men jeg får ikke så lyst til å gjøre det med vilje når hun sier at hun selv ikke gjør det med vilje.. Det har vært 3 forskjellige navn til nå, gud vet om det kommer flere andre fremover eller om det blir "bare" de 3.. nei,det var litt barnslig forslag. Men vet du hvem disse gutta er? er de kjekke? er det tilfeldig navn? kan det hende at hun ikke aner hva hun sier?
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #20 Skrevet 18. mai 2013 nei,det var litt barnslig forslag. Men vet du hvem disse gutta er? er de kjekke? er det tilfeldig navn? kan det hende at hun ikke aner hva hun sier? Nja, men det hadde vært noe å prøvd det bare for å se reaksjonen hennes.. Vet bare hvem en av dem er, og de er eksen hennes som det hadde vært slutt med i et og et halvt år før vi ble sammen.. Resten har jeg ikke peiling på, er ikke sikker på om jeg vil vite det heller :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå