Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Johnson
Skrevet

Tidligere i dag så kom jeg tilfeldigvis til å se et par episoder av Hotel Cæsar, mens jeg lå og døset på sofaen. Der så jeg at ei datter hadde sex med sin mors kjæreste. Alle var voksne. Fyren hun hadde sex med var en uflidd jævel av en lasaron, en grønnsaksselger eller noe sånt.

Man kunne se at den fyren dro nok ikke mange damer for å si det sånn, og det hadde nok alltid vært slik. Så når han i 50-årene plutselig får sjanse på ei jente i begynnelsen av 20-årene, er det da feil av han å benytte seg av den sjansen, eller er det slik at man skal unne han dette, og ikke bedømmen han for å benytte seg av sjansen?

Tenk deg, du er 55, aldri hadde ei attraktiv dame, det er ikke mye igjen av livet, i hvertfall ikke på det seksuelle plan, også plutselig får du sjansen til å ha sex med ei jente på 21/22, ville du ha benyttet deg av sjansen, uansett hvem hun jenta var (bortsett fra i slekt med deg selv selvsagt)?

Problemstillingen, slik skildret i Hotel Cæsar var ikke helt fortrolig med virkeligheten.

PS ser selvsagt ikke Hotel Cæsar til vanligvis, så jeg husker ikke navnet på disse karakterene, eller hvem skuespillere som spiller dem. Jeg ville heller ikke ha gjort noe slikt selv, men jeg er fra en annen kultur, så jeg er nok godt gift i den alderen. Så denne problemstillingen blir nok aldri aktuell for meg, men kan se for meg at det er en problemstilling som enkelte norske menn kan møte på i 50-årene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

De femtiåringene som eventuelt møter på den problemstillingen har nok kone fra Thailand eller Russland.

• Liker 4
Skrevet

jeg tror det er alvorlig feil å stille egne grenser og moral etter tv-serier.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

har du kjæreste er det galt uansett hvem du knuller. det er bare ekstra ille at det er barnet til kjæresten!

Anonym poster: 4bf0c8534d4cdcd17d5fe5de42f83b27

• Liker 14
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bare fordi du ikke har hatt draget tidligere så gir det deg ikke rett til å være en utro drittsekk.

• Liker 4
Skrevet

Jenta i hotel cæsar spiller 18 år i serien. Ligge med dattera til kjæresten er fy fy.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Så denne problemstillingen blir nok aldri aktuell for meg, men kan se for meg at det er en problemstilling som enkelte norske menn kan møte på i 50-årene.

Hvorfor skulle ikke andre menn enn norske møte på denne problemstillingen? Glad jeg er en Norsk mann og ikke tilhører en annen kultur. Damene som blir sammen med oss, gjør det i alle fall av fri vilje.

For å svare på spørsmålet ditt, så nei. "Pene" folk er mennesker under huden som alle andre, og ser ikke på det som noe big deal. Jeg kunne ikke hatt meg med datteren til kjæresten, selv om hun var pen.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

De femtiåringene som eventuelt møter på den problemstillingen har nok kone fra Thailand eller Russland.

I Russland er incest faktisk vanligere enn folk flest aner...

Anonym poster: ebaab26fde679dd4ae077c7ae3aec6c3

Gjest Indra
Skrevet

I Russland er incest faktisk vanligere enn folk flest aner...

Incest forekommer i alle land og kulturer.

• Liker 3
Gjest Johnson
Skrevet

Liker best våres problem. Damene som blir sammen med oss gjør det i alle fall av fri vilje.

Hæ?

Gjest .-L-.
Skrevet

Hæ?

I andre kulturer blir damene gjerne tvangsgiftet. Arrangert ekteskap.

Gjest Johnson
Skrevet

I andre kulturer blir damene gjerne tvangsgiftet. Arrangert ekteskap.

Det er forskjell på tvang og arrangering av ekteskap. Men jeg sier hæ nok engang?

Hva har det med meg og min kultur å gjøre?

Gjest Johson
Skrevet

Det er ikke bare muslimer som tror på livslange monogame forhold/ekteskap, du er vel klar over det?

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er forskjell på tvang og arrangering av ekteskap.

Det kommer jo bare ann på hvem som arrangerer ekteskapet det. De som skal gifte seg? Eller familien.

Men jeg sier hæ nok engang?

Hva har det med meg og min kultur å gjøre?

Jeg har da ikke rettet noe spesefikt mot din kultur, vet ikke hvilken kultur du tilhører. Dog, du skriver nedsettende om norske menn, og det liker jeg ikke.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Incest forekommer i alle land og kulturer.

I noen er det mer forekommende enn i andre. Russland er et av de.

Gjest Gjest
Skrevet

Tidligere i dag så kom jeg tilfeldigvis til å se et par episoder av Hotel Cæsar, mens jeg lå og døset på sofaen. Der så jeg at ei datter hadde sex med sin mors kjæreste. Alle var voksne. Fyren hun hadde sex med var en uflidd jævel av en lasaron, en grønnsaksselger eller noe sånt.

Man kunne se at den fyren dro nok ikke mange damer for å si det sånn, og det hadde nok alltid vært slik. Så når han i 50-årene plutselig får sjanse på ei jente i begynnelsen av 20-årene, er det da feil av han å benytte seg av den sjansen, eller er det slik at man skal unne han dette, og ikke bedømmen han for å benytte seg av sjansen?

Tenk deg, du er 55, aldri hadde ei attraktiv dame, det er ikke mye igjen av livet, i hvertfall ikke på det seksuelle plan, også plutselig får du sjansen til å ha sex med ei jente på 21/22, ville du ha benyttet deg av sjansen, uansett hvem hun jenta var (bortsett fra i slekt med deg selv selvsagt)?

Problemstillingen, slik skildret i Hotel Cæsar var ikke helt fortrolig med virkeligheten.

PS ser selvsagt ikke Hotel Cæsar til vanligvis, så jeg husker ikke navnet på disse karakterene, eller hvem skuespillere som spiller dem. Jeg ville heller ikke ha gjort noe slikt selv, men jeg er fra en annen kultur, så jeg er nok godt gift i den alderen. Så denne problemstillingen blir nok aldri aktuell for meg, men kan se for meg at det er en problemstilling som enkelte norske menn kan møte på i 50-årene.

Så alle mindre attraktive eldre menn, skal ha rett til å være utro hvis sjanser byr seg, selv om det er familie t.o.m?

Dummeste innlegget jeg har lest på lenge!

Gjest Johnson
Skrevet

Det kommer jo bare ann på hvem som arrangerer ekteskapet det. De som skal gifte seg? Eller familien.

Jeg har da ikke rettet noe spesefikt mot din kultur, vet ikke hvilken kultur du tilhører. Dog, du skriver nedsettende om norske menn, og det liker jeg ikke.

Beklager det var ikke meningen, det var kanskje dumt formulert av meg.

Skrevet

Utroskap er, etter min mening, forferdelig uansett. At det er dattera til kjæresten gjør jo bare saken enda verre. Tenk hvor grusomt det må være for mora å vite at kjæresten har vært utro med sin egen datter?! Skjønner ikke hvordan dette kan være noe å spørre om engang...

At han er gammel og "uattraktiv" og hun er ung er totalt irrelevant. Utroskap er utroskap.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At det er dattera til kjæresten gjør jo bare saken enda verre.

Vel, han holdt det innen familien i alle fall... :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det galt å gjøre noe slik mot kjæresten sin. Det er grusomt mot ens kjære å være utro!!!!!!!!!!!!!!!

Dey hadde selvsagt stil seg anerledes om mannen var singel og fant seg en ung kvinne. Det får man jo bare godta at skjer.

Anonym poster: 82b6bc0fd523775432e58a0dad2bab34

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...