Justice Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Har lyst til å starte en tråd hvor vi kan hylle mannen i vårt liv! Mannen får nok av kjeft i forumet, så nå er det på tide med litt skryt også. Mannen min: - Er varm å ligge inntil - Fikser vaskemaskinen - Vet hva slags datamaskin man bør kjøpe - Lytter når jeg har noe å si - Støpte et påskeegg til meg av ren sjokolade! Gi din hyllest til mannen!
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Slenger meg på. Menn - livet hadde vært kjedelig uten dere. :kysse: :klem2:
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Til Justice: hvis DET var alt han kan bidra med, må jeg spørre: var det alt? Menn er kjedelige..
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Til Justice: hvis DET var alt han kan bidra med, må jeg spørre: var det alt? Menn er kjedelige.. :o Menn er mye rart, men såvisst ikke kjedelige! :fy: *gir gjest et spark på leggen*
Justice Skrevet 6. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2004 Gjest: Kan nok mye mer enn som så! Ville vært en rar fyr, hva, om han bare gikk rundt og støpte påskeegg, anbefalte pcer og holdt seg god og varm hele tiden? Meningen var å vise mannens sammensatthet, sjarm, og noen av de små tingene her i livet som gjør at mannerasen er verdt å hylle!
~Viva~ Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Min mann er verdensmester til å steke grandiosa, bone bilen, fiksa datamaskinen, drepe edderkopper, kysse, få meg til å le og til å få meg til å se ting på en litt mindre komplisert måte. Ikke minst er han den ssom alltid er der for meg, han jeg alltid kan være meg selv med og den jeg ikke kan leve foruten you SAI
Nøste Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Jeg synes mannen min skal få skryd av det han gjør å han prøver å fikse ting som går i stykker å så er han god til å lage mat også ,vi skal ikke rakke så ned på de. Å så er det så deilig å ligge inntil kropen hans å på armen det er reine såveputa for meg . Jeg synes mennene bør få bedre skryt enn det de gjør . :klem2:
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 alt det søte og alt det andre de gjør
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #9 Skrevet 6. april 2004 Min gjør så mye at jeg kan ikke skrive en liste- Jeg er heldig jeg :hjerter2:
Gjest Ethereal Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 @Alex: du kan jo ta med det viktigste? Min mann: Omsorgsfull Snill Pålitelig Rydder mer enn meg Fikser masse i leiligheten til jeg kommer hjem Interessant å diskutere med I det hele tatt; jeg elsker ham og alt han gjør, uten hadde livet blitt grått og trist. I forrige uke var han her og besøkte meg, og da hadde vi noen fantastiske dager med sol og hverandre.
Gjest care Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 Min er: *omsorgsfull *flink til å rydde *flink til å støvsuge *henter meg alltid i byen sent en lørdagsnatt *flink til å gi komplementer og oppmerksomhet *tja, det var vel det...
*Lene* Skrevet 6. april 2004 #13 Skrevet 6. april 2004 Min er: Snill Søt Koselig Sexy Flink Romantisk Oppmerksom God Praktisk Økonomisk Morsom Seriøs når det kreves Omgjengelig Verdens mest fantastiske kjæreste Sier han elsker meg minst 5 ganger pr. dag Mye mye mer......
Mossa Skrevet 6. april 2004 #14 Skrevet 6. april 2004 :hjerter2: Sambo forteller meg ofte at han elsker meg, og hvor vakker han synes jeg er. Han reparerer alt i/på huset vårt Han får meg til å le Han holder rundt meg når jeg trenger det Han trøster meg når jeg er lei meg Han er pålitelig Han er.....så fantastisk at jeg blir sittende her i natt dersom jeg skulle skrive ned alt.
Anki1971 Skrevet 6. april 2004 #15 Skrevet 6. april 2004 Mannen min: *er kjempetålmodig og utrolig snill både mot meg og sønnen min *er intelligent *er samvittighetsfull *er min beste venn *en fantastisk elsker *er den jeg vil dele resten av livet mitt med
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2004 #16 Skrevet 6. april 2004 Min mann er rett og slett heilt herleg, og utfyller meg på alle tenkelege måtar! Trur eg skal krype til køys snart eg, og legge meg tett attmed han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå