Gå til innhold

Godtesyk..hjeeeeelp:P

Anbefalte innlegg

Gjest Duftlys
Skrevet

Jeg er flink til å holde meg i aktivitet, sitter aldri stille, er høyt og lavt, og trener styrke flere ganger i uka og kondisjon nesten daglig. Jeg spiser i utgangspunktet veldig sunt, hadde det ikke vært for at jeg er så jævlig hol etter godteri, kaker, is og alt som er søtt! :laugh::fnise::wow:

Jeg har en 12 kg ekstra på kroppen som må av, og jeg veit at hadde jeg bare kutta ut snopet, eller bare holdt meg til det på lørdagen, så hadde de 12 kiloene rent rett av. Men jeg greier ikke holde meg! :fnise: :fnise: :fnise: Med andre ord: JEG VET HVA SOM MÅ TIL. Hvordan i alle dager skal jeg greie å holde meg unna godis?! Det er jo fristelser OVERALT og alltid en anledning for å putte noe i munnen, Jeg bestemmer meg ofte for at nå er det nok, fra mandagen er det slutt på denne godterispisinga. Men så kommer mandagen, og så sprekker jeg gitt... :ball::bond: Er det noen her som har tips og erfaringer til hvordan bli mer disiplinert og konsekvent?!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tøm kontoen for penger før du drar ut og ikke ha noe snop liggende i huset.

Anonym poster: 82e26cca0c6f6b4685cee6b05e534a87

Skrevet

For min del hjelper det å ikke ha det i hus. Så jeg handler inn for hele uka hver mandag, så slipper jeg impulshandling

Skrevet

Om du klarer å holde deg en ukes tid så forsvinner søtsuget etterhvert. Spis frukt i stede, gjerne oppkuttet.

Så og et sted en oppskrift på en is som ser kjempegod ut. Fryst banan, litt peanøttsmør og litt kakaopulver kjørt i blender eller matmølle. Har ikke testet det selv enda, men det høres kjempegodt ut :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...