Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestemte meg etter 21 år i samboerskap for å bryte ut. Jeg har er glad for det, men hjelp så uvant det er. Hva gjør man som singel egentlig? Og hvordan holder jeg ensomheten unna?

Jeg føler meg litt tom, og synes livet kan være en smule meningsløst. Er dette vanlig?

Jeg kan ikke dette her.

Anonym poster: b9c1abf5997a5d661968a4a832f821e9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Begynn å fylle tomheten med ting du liker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den følelsen er vanlig, etter så lang tid er det uvant og rart å være alene. Man føler seg alltid litt ensom etter et brudd. Det er viktig at du aktiviserer deg. Vil absolutt anbefale deg å trene. Har du venner du kan finne på ting sammen med? Andre hobbier du kan starte med? Begynne på et kurs av noe slag? Vær forberedt på at den første tiden er vanskelig, men det blir bedre.

Anonym poster: e492be26aa4d321c128861dd83e7fb5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har masse venner og bekjente, og når jeg var i dette forholdet tenkte jeg mye på alt jeg skulle gjøre når jeg ble singel. Nå føler jeg meg fullstendig handlingslamma. Det var ikke slik det skulle bli?

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er sommer:

1. gå barbeint i gresset

2. spis jordbær

3. gå på kafe og ta en latte mens du ser på livet

4. inviter med noen på fjelltur

5. kjøp en halv vannmelon og spis bare den beste delen

6. gå på stranden sent en kveld og dypp tærne i vannet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en overgang. Ring en god venninne i første omgang, ta en skikkelig prat om alt. Ta et steg av gangen.

Anonym poster: e492be26aa4d321c128861dd83e7fb5d

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig rart er det i allefall, men jeg skal prøve å aktivisere meg litt, slik jeg ønsket. men det er tungt å komme igang igjen. Jeg var jo superaktiv, mens nå er det meste et ork.

Men sånn praktisk, i forhold til mat. Jeg ser jeg sulter ihjel foran brødboksen, for jeg har ingen å spise med, og dermed blir det ikke til at jeg lager meg noe. Tips?

Godt å høre at det går over, for akkurat nå vet jeg ikke helt bak frem på meg selv. Men det er kanskje sånn det skal være?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer seg med tiden... Sakte, men sikkert :-)

Anonym poster: 1ec072671083be65b92fb06a9ca47f9a

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig rart er det i allefall, men jeg skal prøve å aktivisere meg litt, slik jeg ønsket. men det er tungt å komme igang igjen. Jeg var jo superaktiv, mens nå er det meste et ork.

Men sånn praktisk, i forhold til mat. Jeg ser jeg sulter ihjel foran brødboksen, for jeg har ingen å spise med, og dermed blir det ikke til at jeg lager meg noe. Tips?

Godt å høre at det går over, for akkurat nå vet jeg ikke helt bak frem på meg selv. Men det er kanskje sånn det skal være?

Mikro-mat er veldig lettvint. Det tar 2-4 minutter og er klar til å spises med en gang. :)

Anonym poster: 5ec0567487208013a11416ef815de4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...