Lala Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Finnes det noen "perfekte" mannfolk (som kjæreste- materiell) som er single etter de er 20? Eller er 99% av de duster? Spiller det egentlig noen rolle hvilken dust man er sammen med? Hvis man syns at kjærsten er en dust, er det noen vits å prøve å bytte han ut? Er det ikke like sannsynlig at de neste er like store duster de også? Bare spør.. Nei jeg har ikke PMS. Er bare oppgitt! Kjærsten min, som jeg forguder, har bare ignorert meg i over en måned nå.. Ikke ringer og vil ikke ha besøk.. Får en kanskje en melding i uka hvor det enten står at han savner meg eller at han er glad i meg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 1 mnd. med lite oppmersomhet. Hvorfor finner du deg i dette... ? Hvem er den største dusten her? Jeg bare spør.
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Får en kanskje en melding i uka hvor det enten står at han savner meg eller at han er glad i meg. Ja, men... Er ikke det koselig da? Hørtes ut som eksen min foresten, han pleide også å sende slike meldinger. *spookey* :o
Lala Skrevet 6. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2004 Denne dusten er min kjæreste gjennom 3 år hvorav 1 1/2 år også min samboer. Akkurat nå bor vi ikke sammen av praktiske årsaker. Det var meningen at vi skulle flytte sammen igjen til sommeren, men han er lite samarbeidsvilllig. Ikke så lett å finne leilighet til oss når han ikke snakker med meg en gang. Hadde jeg gjort noe galt mot han hadde jeg forstått oppførselen (kanskje), men jeg har overhodet ikke gjort noe! Jeg har vært snill og forståelsesfull så det holder. Men nå begynner tålmodigheten min å ta slutt. Han har hele tiden snakket om at jeg er kvinnen i livet hans osv. Hva har skjedd??? Jeg vet at han har det tøft nå, men han trenger da ikke å gjøre livet surt for meg! Jeg prøver bare å være snill og ta det med ro. Maser ikke. Skriver god natt melding og kanskje en til i løpet av dagen. Får ikke svar.. Ganske sikker på at det ikke er noen annen jente i bilde heller.. Derfor skjønner jeg ingenting.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Svar til Lala: JA. Og: man vet aldri om de har en annen..
Gjest King James IV Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 det finnes 3 milliarder menn i verden har dere møtt dem alle ?
LaToya Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Jeg lurer på det samme som deg Lala. Ble singel før jul og er i midten av 20 årene. Og markede med attraktive gutter er ikke noe å skryte av. Jeg synes ikke du skal samle på typen din om du føler at han ikke er noe å samle. Greit nok, det finnes masse duster der ute, men et sted må det finnes en prins ! En som skiller seg ut fra de andre surrebukkene og virkelig er noe å satse på. En som bryr seg og er opptatt av andre enn kun seg selv. En som sender deg flere meld en 1 i mnd. Ikke finn deg i alt.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 1 mnd. med lite oppmersomhet. Hvorfor finner du deg i dette... ? Hvem er den største dusten her? Jeg bare spør. Du seriøst, da!!! Oppfør deg før du begynner å poste her igjen. Gjester..
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #9 Skrevet 6. april 2004 Hei hans høyhet Kong James! Man behøver jo ikke ha møtt alle menn i hele verden for å trekke en slutning, vet du. Du vet, et representativt utvalgt av befolkningen? Og harman det, kan man jo trekke slutninger og konklusjoner som generaliserer. Forøvrig er jeg enig med hun som skrev at det ikke er så mye bra å velge i...jeg er mye ute i Oslo og farter rundt om kring, men det er mye dårlig kvalitet på mennene nå for tiden. Mange vakre norske kvinner (som oss), men utrolig lite bra menn å se..Hm..det er et misforhold her
Gjest King James V Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 ja men det samme gjelder egentlig også kvinnfolk men hvordan det er med menn er jeg så totalt likegyldig til at jeg gir blaffen men hvor mye blaffen gidder jeg ikke skrive det passer seg ikke og skrive de ord her inne
Catzy Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 Det finnes hyggelige, single gutter der ute. Tror jeg. Ellers så kapret jeg den siste for 3 år siden... Jeg tror det kommer an på hvor man leter. Og når de nærmer seg 30-årene, så har dessverre noen kommet tilbake på kjøttmarkedet etter langvarige forhold som gikk skikkelig dårlig, så de single gutta er kanskje ikke helt klare for nye forhold heller. Men 1 mnd uten særlig oppmerksomhet er jo litt voldsomt. Catzy
L@dy Skrevet 6. april 2004 #12 Skrevet 6. april 2004 Jeg regner med du har spurt han i løpet av denne mnd om hvorfor han oppfører seg sånn? Hva sier han da? er han bare avvisende og sur eller? Ikke godt å si hva som er det rette og gjøre. Dvs, er vel lett å si hva som er det rette, men er dessverre ikke lett og gjøre det. Men utifra det du skriver så virker han som en smule dust ja. Kanskje du bør kutte ut de meldingene du sender til han, for å se hvor lang tid det tar før han svarer deg? Hvorfor skal du sende "kosetet" godnatt meldinger når han ikke gidder å svare en gang. Da hadde JEG blitt sur. Ikke om det fantes en naturlig forklaring på det selfølgelig, men om det var fordi han ikke gadd. Det er mange dustete mannfolk, noen er singel og noen er samboere. Og akkurat nå er min samboer dusten blandt alle duster! :evil:
Gjest Semi-romantikeren Skrevet 6. april 2004 #13 Skrevet 6. april 2004 Hvis det er så dårlig stilt med single menn der ute, så får jeg nesten komme meg ordentlig ut på markedet igjen. Seks måneders avstand fra den forrige får holde. Ja, det finnes mange vakre kvinner i dette landet Men det finnes faktisk veldig mange bra single menn der ute også. Kjenner flere av dem. Tror bare at like har en tendens til å trekke like...*dukke*
*Lene* Skrevet 6. april 2004 #14 Skrevet 6. april 2004 Man MÅÅÅ ikke for alt i verden ha kjæreste bare for å ha....Du vet det? Høres ut som du har det bedre alene...........
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #15 Skrevet 6. april 2004 alle hvet jo at og være singel er det beste
Gjest Lala (ikke innlogget) Skrevet 13. april 2004 #17 Skrevet 13. april 2004 Fikk et par meldinger forrige lørdag kveld. Da var jeg sammen med noen venninner og vi skulle spise middag og dra ut på byen. Da han skjønte at jeg skulle ut, klikka det helt for han og jeg fikk en del ufine meldinger for å si det sånn. Etter det har jeg ikke hørt mer! Idiot! Nå legger jeg planer på egenhånd. Hvis han vil ha meg tilbake igjen, skal han krype lenge først. Ikke sikkert jeg vil ha han da engang. Enig i at man ikke må ha noen, men nå som det er vår og det kryr av forelskede par overalt, så føler man seg jo litt ensom da. Men jeg må si at min tiltro til menn er ikke stor, så noen ny kommer ikke på tale (hvertfall ikke på lenge).
LaToya Skrevet 13. april 2004 #18 Skrevet 13. april 2004 Synes du gjør det helt rette, han virker litt spesiell og ikke noe å samle på ! Nyt våren som singel og kos deg og plutselig så dukker HAN opp :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #19 Skrevet 13. april 2004 Som August Strindberg sa: Forhold er som en ål- tein: de som er innenfor vil ut og de som er utenfor vil inn.
Bønna Skrevet 14. april 2004 #20 Skrevet 14. april 2004 Ok. Jeg mangedobler til 7 meldinger i uka. En hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå