Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et sengetøy av 100 % bomull som tar til seg ALT av hår. Noen som har tips til hvordan jeg kan få dette vekk på en lett måte? Det hjelper ikke å vaske sengetøyet :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klesrulle? Tøymykner på sprayflaske og sånn støvdings man drar over klær? Sjekk ut tips på fjerning av hundehår så får du nok flere tips :)

Anonym poster: d417f54f9e0a0de0260dcaf74dc3b8b7

Skrevet

Slet med det samme selv på det ene bomullsateng sengetøyet mitt. Jeg vasket det utallige ganger på 90 grader uten at det hjalp.

Pleier alltid å vaske sengetøyet vrengt sånn at det er lettere å sette på sengetøyet når det er tørt. Men en gang glemte jeg å vrenge det, så vasket jeg det på 90 grader og da ble faktisk alt hår og "støv" borte.

Skrevet

Tørketrommel er det eneste som funker for meg, jeg har to katter som røyter ned sengetøyet. Det var til evig frustrasjon før jeg fikk meg tørketrommel! Tøymykner hjelper også endel, men ikke nok, etter min mening.

Skrevet

Takk for tips! Tror kanskje jeg skal teste sånne hårfjerningsballer. Har dessverre ikke tørketrommel, vist ikke var det også et godt tips. Har allerede prøvd både å vaske det uten å vrenge den og å bruke tøymykner uten særlig hell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...