Gå til innhold

Sexbilder av ekser. Er det ok?

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

Halloen

Jeg har blitt sammen med eksen min igjen, og jeg har sett på datamaskinen hans (ja vi har lov til å gå på hverandres data) at han har masse bilder, og da mener jeg MASSE bilder av alle eksene sine. Nakenbilder, sexbilder og vanlige bilder. Jeg spurte han ikke lenge etter at vi ble sammen igjen om han kunne slette de, og det sa han klart og i godt humør at det var ingen problem, det skulle han gjøre.

Så gikk tiden da.. spurte et par ganger til om han hadde tenkt å gjøre det. "Senere" "etterhvert" "ikke nå bare" fikk jeg bare som svar.

Så i dag da jeg kom hjem ifra eksamen og så at han lå og sov så gikk jeg på dataen hans siden den er størst og mer praktisk enn min. Jeg kjedet meg, og begynte da å slette sexbildene/nakenbildene av eksene hans. Ikke noe annet. Ikke vanlige kyssebilder og lignende (bortsett ifra et par som jeg vet han hadde et spesielt forhold til). Thats it!! Så når han våkner og ser at jeg holder på med dette, så ber han meg flytte meg fra dataen. Spør han om han har et problem med at jeg bare gjorde det, skulle jo tross alt gjøres sier jeg. Neida, ikke noe problem sier han med en grimase. "Skal bare slette det siste jeg da" ..

Så begynner bråket.

Han er sur, og etterhvert klikker fullstendig over at jeg har slettet bildene. Han kunne ha stoppet meg rett før jeg trykket på "empty trash" men han gjorde det altså ikke. Så nå har han kjeftet på meg og sammenligner dette med å gå og lese dagbøker og sortere gjennom bildene mine og fjerne de han ikke liker.

Har jeg gjort noe galt? Jeg mener at vi ble enige om at disse bildene skulle bort for lenge siden og det skulle da ikke spilt noen rolle hvem som gjorde det så lenge det ble gjort? Når han reagerte slikt så fikk jeg en følelse på at disse bildene betydde veldig mye for han. Da han har kun en laptop og hadde disse på google drive så er det ingen sjans for han å få dem tilbake.

Jeg syntes det bare er respektløst å ha bilder av sine gamle ekser på dataen sin, og spesielt naken/sexbilder. Men han får det hele tiden til å handle om at det er bare jeg som har gjort feil her. Det var jeg som var respektløst som gjorde dette.

Noen råd? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde reagert på samme måte som han, men jeg hadde aldri sagt at jeg kom til å slette de.

AnonymBruker
Skrevet

Han virker utrolig umoden. Hadde jeg blitt møtt med en slik reaksjon hadde blitt månelyst. Hvem søren beholder sexbilder av eksen? Ha noe å nappe den til i ny og ne? Nei takk.

Anonym poster: f11685a106a51e9be101a746093c9c5d

• Liker 6
Gjest jurgy
Skrevet

Ja, jeg mener han burde ha slettet dem.

Men nei, jeg mener ikke det er din jobb.

Dump han, og finn noen andre.

Gjest fortvilet
Skrevet

og det skal også sies at hvis jeg rørte maskina igjen så ville jeg aldri se han igjen!! (fortvilet)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du hadde all rett til å slette de siden han lovte å gjøre det, men aldri gjorde det.

Hadde aldri i verden godtatt at han hadde beholdt sex bilder av ekser på pc'n!!!!!!!

Anonym poster: 5763a6331e0034eab912927ea2ce8c27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kvalm om jeg hadde funnet slike bilder, og ville aldri funnet meg i at han ikke hadde slettet de med en gang. Han bør bare være glad for at du ikke ble forbannet på han. Tragisk at han ikke klarte å slette de selv.

Jeg skjønner hvordan du har det, ts. Det er lett for enkelte mennesker å skylde på noen andre når det egentlig er de selv som har gjort noe galt.

Anonym poster: be0a623eee22c00ff16ff7939e2b0195

• Liker 2
Gjest fortvilet
Skrevet

Jeg hadde reagert på samme måte som han, men jeg hadde aldri sagt at jeg kom til å slette de.

Ville aldri ha gjort det ellers :(

Gjest Gjest
Skrevet

"Ikke vanlige kyssebilder og lignende (bortsett ifra et par som jeg vet han hadde et spesielt forhold til)"

Hvilke bilder er dette snakk om?

Gjest fortvilet
Skrevet

"Ikke vanlige kyssebilder og lignende (bortsett ifra et par som jeg vet han hadde et spesielt forhold til)"

Hvilke bilder er dette snakk om?

Dette var kyssebilder med ei som jeg vet han forsatt har dyptliggende følelser for og der var det rett og slett bare sjalusien som tok over. Det riktignok angrer jeg på nå men

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvis man er kjærester at man skal ha sånne bilder av andre jenter ? jeg og gutten min har vært sammen i nesten 5 år å aldri har han hatt ett bilde av andre jenter og omvendt da selfølgelig. Kan han ikke bare vært fornøyd med å se jenta si naken ? Syns ikke det er normalt i det heletatt. Glad jeg ikke har en sånn gutt :)

Han skulle slettet de bildene med en gang dere ble sammen igjen!

Anonym poster: 030e6a33e0ae8f0e407ed01d8377981c

Gjest Gjest
Skrevet

Dette var kyssebilder med ei som jeg vet han forsatt har dyptliggende følelser for og der var det rett og slett bare sjalusien som tok over. Det riktignok angrer jeg på nå men

Vil gjette på at det er der katta ligger begravet, og hadde vært dumpegrunn fra min side. (jeg er hun i #2). Har du mulighet til å få noen til å se på maskinen, og få det gjenopprettet? Det pleier ofte være mulig, så sant maskinen ikke har vært brukt mye etter dette.

Skrevet

Så du er bare et tidsfordriv for han?

• Liker 3
Gjest fortvilet
Skrevet

Vil gjette på at det er der katta ligger begravet, og hadde vært dumpegrunn fra min side. (jeg er hun i #2). Har du mulighet til å få noen til å se på maskinen, og få det gjenopprettet? Det pleier ofte være mulig, så sant maskinen ikke har vært brukt mye etter dette.

Han er selv en dataekspert så hvis han ikke klarer det så klarer nok ingen det. Det ligger jo tross alt ikke på selve maskina men på google drive (og picasa vet jeg men har ikke vært der) så trur det blir noe annet desverre.

Skrevet

Hadde min partner gjort noe slikt går han ut døra...!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Han er selv en dataekspert så hvis han ikke klarer det så klarer nok ingen det. Det ligger jo tross alt ikke på selve maskina men på google drive (og picasa vet jeg men har ikke vært der) så trur det blir noe annet desverre.

Aich. Utrolig rart at han ikke har backup av bilder som betyr såpass mye for han, men jeg har gjort lignende tabber selv.

Er egentlig ikke annet enn å legge deg flat for at du slettet mer enn du hadde "lov" til, og håpe det roer seg etter en stund.

Gjest fortvilet
Skrevet

Så du er bare et tidsfordriv for han?

Nei jeg vet ikke rett og slett. Bare at jeg så hvordan han reagerte på de bildene forsvant så begynner jeg å lure litt om hva han egentlig føler og tenker om meg. Men det er helt umulig å prate med han når han er sur, eller sint. Prøver jeg å si noe så ber han meg bare holde kjeft, slik at det blir ikke en diskusjon. Heller bare en monolog. Er jeg sur over noe f.eks så blir han sur på meg for at jeg er sur og spør og irriterer seg over hvor lenge jeg skal være sånt ...

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg vet ikke rett og slett. Bare at jeg så hvordan han reagerte på de bildene forsvant så begynner jeg å lure litt om hva han egentlig føler og tenker om meg. Men det er helt umulig å prate med han når han er sur, eller sint. Prøver jeg å si noe så ber han meg bare holde kjeft, slik at det blir ikke en diskusjon. Heller bare en monolog. Er jeg sur over noe f.eks så blir han sur på meg for at jeg er sur og spør og irriterer seg over hvor lenge jeg skal være sånt ...

Har du ei venninne som er flink til å være brutalt ærlig? Om du har, ring til henne og bli overbevist om at dette forholdet ikke fungerer. Les det du skriver! Du ser det nok selv. Hva ville du sagt til ei venninne om hun hadde kommet til deg med disse problemene?

Jeg tror ikke denne gutten er ondskapsfull, men du er et tidsfordriv. Han har det vondt fordi han er forelsket i en annen, og lar det går utover deg når du påpeker det.

• Liker 2
Gjest fortvilet
Skrevet

Har du ei venninne som er flink til å være brutalt ærlig? Om du har, ring til henne og bli overbevist om at dette forholdet ikke fungerer. Les det du skriver! Du ser det nok selv. Hva ville du sagt til ei venninne om hun hadde kommet til deg med disse problemene?

Jeg tror ikke denne gutten er ondskapsfull, men du er et tidsfordriv. Han har det vondt fordi han er forelsket i en annen, og lar det går utover deg når du påpeker det.

Når jeg forklarer hvordan han er når han er sur så er det generellt. Ikke når vi prater om hun (noe vi omtrent aldri gjør uansett så)

AnonymBruker
Skrevet

Han har flere bilder av ikke en eks, men de flere? Både sex-bilder og nakenbilder. Det hadde jeg ikke taklet. Greit nok at fortiden ikke forsvinner når man finner en ny, men å tviholde på gamle forhold på den måten blir for dumt. Når du i tillegg sletter bilder av en eks, fordi du vet han fortsatt har følelser for henne, skjønner jeg ikke hvorfor du er sammen med han. Du er ikke den eneste jenta for han, du er heller ikke førstevalget.

Anonym poster: c893dc4d64cf6547418085125d9906db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...