Gå til innhold

Mange føflekker, syns dere det er stygt og "turn off"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei jente som ellers ser ok ut, er litt petite og slank og har visst et søtt ansikt. eMen jeg har så komplekser for armene mine, pga de er fulle av føflekker. Jeg er ganske lys, så det syns virkelig godt at det er sikkert femti små og større mørkebrune flekker/prikker på armene.

Vegrer meg veldig for å gå med ermeløse bluser og kjoler på grunn av dette, og kvir meg også for å skulle være lettkledd/naken i dagslys, særlig foran en mann jeg er interessert i.

Syns dere menn/lesbiske kvinner det er veldig turn off?

Og til alle: Reagerer dere på noen som har veldig mange føflekker om de for eksempel går i en ermeløs kjole? Jeg legger alltid merke til føflekker hos andre, men det er kanskje litt fordi jeg sammenligner meg med dem...

Anonym poster: 250c6f07328e43c6df204514c5ffe9d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig så mener jeg føflekker er noe av det fineste man kan ha! Gud, jeg misunner alle som har det .. skulle ønske jeg hadde fler :)

Anonym poster: b784b806b4c8748dad60ece16ac1142e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope, og grunnen til at du legger merke til føflekker hos andre er fordi du har komplekser for dine og sammenligner de, det har du helt rett i!

Jeg liker menn og kvinner, og liker jeg deg, så tenker jeg ikke to ganger over hva du har på huden, føflekker, fregner, arr, kviser, er liksom siste jeg egentlig ser, ansiktstrekk, smil, kropp, utstråling, alt går foran det igjen.

Jeg har et stort arr etter en brann, og jeg har møtt ca 1000 personer som driter i det, men ser forbi det fordi det er så mye mer med meg, så jeg vet hvordan det er å ha noe man er følsom for og har komplekser for.

Ikke tenk på dette, du :klem:

Anonym poster: e0e51500132f29571284c706d0e4a817

Gjest Boxee
Skrevet

Jeg syns ikke det er stygt. Samboeren min har en hel drøss av dem.

Skrevet

Jeg synes føflekker er sjarmerende jeg. :rodmer:

Skrevet

Det at du har et særpreg kan jo bare være med på å gjøre deg enda mer attraktiv!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Fint å høre at ikke folk tenker kjempenegativt om det. Bare føler meg som en som kunne inspirert en av de stygge damene i Pondus av og til, og man ser jo aldri føflekker på modeller eller skuespillere, utover en enkelt skjønnhetsflekk. Leste et sted at det normale er å ha mellom 5 og 40 føflekker, mens jeg har sikkert minst 40 på en arm om jeg teller med alle som fortsatt er små prikker også :(

Skulle ønske jeg kunne sett et bilde av noen med mange føflekker på kroppen der det ble fremstilt som attraktivt, men det skjer jo neppe...

Anonym poster: 1721cff75081d4e8a70ca6630b5c3a97

• Liker 1
Skrevet

Det er ingenting gale med føflekker. Jeg synes de er søte, spesielt de mørke. Ingenting å være flau over, det er bare skjønt å se på, akkurat som fregner :)

Gjest Hedra
Skrevet

Føflekker er naturlig. Modelbilder er det ikke

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste har vel noen føflekker. Jeg har selv en god del føflekker. Har to på magen som plager meg litt, men alle andre går egentlig helt fint. Men kjæresten min synes visst det er fint, så når jeg ligger på ryggen, så pleier han å trykke lett på dem med fingeren og telle dem :P

Anonym poster: e15bdad3fe1cd79a3a20131e57677fab

AnonymBruker
Skrevet

Det er verre med føflekker i ansiktet… :(

Anonym poster: 9528330c603aa9390486429fed4decd3

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg telte mine føflekker en gang...stoppet da jeg kom til 300. Kan her og nå telle 13 stk bare i ansiktet mitt.

Aldri falt meg inn å ha komplekser for dem og aldri hørt noen kommentere dem.

Om sommeren får jeg masse fregner og kun fått komplimenter fra gutter for dem.

Jeg liker prikkene mine jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes desverre det ikke er så fint med føflekker. En og annen går jo greit, men liker ikke store og mørke på lys hud. Heller ikke mange tett i tett. Det blir litt "forstyrrende". Det hadde jo selvsagt ikke vært en dealbreaker med en dame jeg likte godt, men hadde lett foretrukket en dame med færre (helst ingen) føflekker.

Anonym poster: d25a89415205dec594c2d2011effc15b

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Har selv komplekser for mine føflekker

• 10 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2013 den 15.54):

Personlig så mener jeg føflekker er noe av det fineste man kan ha! Gud, jeg misunner alle som har det .. skulle ønske jeg hadde fler :)

Anonym poster: b784b806b4c8748dad60ece16ac1142e

Hvit duk eg finest uten flekker.Samme gjelder hvit bil og nysnø.Så en naken person er helt klart finest uten føflekker.

Går ann og fjerne di med laser

Skrevet

Ikke en eneste gang har jeg reagert på føflekker hos en kvinne. Dette sitter nok i hodet ditt 

Anonymkode: 21c64...8e3

Skrevet

Tråden er ti år gammel, håper ikke TS lurer på dette enda..

Anonymkode: 5d07e...a72

• Liker 1
Skrevet

Jeg selv har massevis av føflekker og fregner. Synes selv det er fint i voksen alder, spesielt fregnene på sommeren. Det er en del av deg, og jeg har aldri fått negative kommentarer på det. Heller at folk synes det er fint. Kjæresten min elsker blant annet fregnene mine ☺️

Anonymkode: 4eb49...67f

• Hjerte 1
Skrevet
Vibelator skrev (12 minutter siden):

Hvit duk eg finest uten flekker.Samme gjelder hvit bil og nysnø.Så en naken person er helt klart finest uten føflekker.

Går ann og fjerne di med laser

Elsker at du gravde frem en ti år gammel tråd for så å sammenlikne mennesker med biler og duker. Hysterisk 🤭🤣

Anonymkode: 5e984...724

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsker at du gravde frem en ti år gammel tråd for så å sammenlikne mennesker med biler og duker. Hysterisk 🤭🤣

Anonymkode: 5e984...724

😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...