Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 ..og hadde 400kr og bruke i parfymeri, hva hadde du kjøpt? Hvilket merke osv? Håper på mange svar! Vet ikke hva jeg skal kjøpe...
Gjest Chica Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Jeg fikk gavekort på parfymeri på 300 kr en gang, og gikk og spurte de i kassa om hjelp. Kjøpte bl.a. øyenskygger i farger jeg trodde jeg aldri ville ha kledd, men de var kjempefine. De som jobber i parfymeri har som regel peiling!
Gjest Ethereal Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Jeg hadde kjøpt solpudder fra Guerlain, og kanskje en lipgloss. Det vil komme på bittelitt over 400NOK. Concealer er også et must, Kanebo er min favoritt. Mascara fra parfymeri er ikke såååå mye bedre enn f.eks Max Factor eller Maybelline, så her ville jeg spart pengene.
valmue Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 En god rouge i riktig farge eller solpudder som Etheral også skriver. En kvalitetsfoundation er også et must hvis du bruker dette. Det er stor forskjell på billig og dyr foundation.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Jeg ville ha brukt pengene på concealeren "Touche eclat" fra YSL. Den koster kr 325,- men jeg synes den er verdt hvert eneste øre! Resten av pengene hadde jeg brukt på en engangspakning med ansiktsmaske e.l.
Pusebaby Skrevet 7. april 2004 #7 Skrevet 7. april 2004 Jeg hadde kjøpt en fin dyr mascara, (yndlingsmascara Diorshow) fordi de er rett og slett bedre enn de du kjøper på H&M. Et bra solpudder (kommer langt med litt solpudder i kinnene i sommer) eller en Juicytube, lipgloss som sitter kjempelenge... bedre enn noen annen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå