Gå til innhold

Hvor mye snacks?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha 55 gjester totalt (15 er kaffegjester). Etter middag og kaker tenkte vi vi skulle sette frem litt snacks, for å få noe salt etter alle de søte kakene.

Vi har kjøpt 5 store poser med forskjellige typer potetgullsnacks og to store poser med Twist. I tillegg vil vi kjøpe saltstenger.

Blir dette for lite tror dere?! Man skal vel ikke spise hele tiden, også har man jo nettopp spist mye annet... Hvor mye kjøper dere?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tro at det ble litt snaut jeg da. tror vi kommer til å kjøpe inn en god del mer potetgull enn det gitt. I tillegg skal vi ha peanøtter og kanskje også chilinøtter. Det smaker utrolig godt med slike ting etter søte kaker, og det går nok fort mer enn man tror.

Skrevet

Ja, du har nok rett.. peanøtter bør vi også ha ja.. det hadde jeg glemt. Vi får ta en runde til med snacks-innkjøp idag. icon_smile.gif12

Skrevet

Kanskje det kan være en god ide med ikke bare potetgull også, men f.eks potetskruer, frech fries o.l. også? Greit med litt av hvert, for folk liker jo helt forskjellige ting.

Skrevet

Min erfaring fra vanlige fester er at det går mer saltstenger, potetskruer, chilinøtter og sånt enn potetgull, så jeg ville byttet ut litt av potetgullet med litt andre ting. Syns ellers det hørtes ganske ok ut på mengden. Folk danser og vandrer rundt, de sitter ikke akkurat og propper i seg... 12

Skrevet

Når jeg skrev "potetgullsnacks" så mente jeg hele pakka.. vi har kjøpt Chicken Pommes, Sprø Mix, Salt potetgull, Salt & Pepper potetgull, Paprika potetgull og ostepop.. en pose av hver... icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg syntes egentlig det hørtes veldig lite ut til å være såpass mange gjester.

Vi skal ha 26 gjester til sammen og har kjøpt inn: 2 store poser Twist, 1 stor pakke Ferrero Rocher, 1 stor pk After Eight, 3 poser potetgull salt, 3 poser potetgull salt/pepper, 2 store poser peanøtter (og har 2 til utenom sånn i tilfelle), 3 poser French Fries. Hmm..det var vel alt tror jeg icon_smile.gif 12

Skrevet

Ja, glemte at vi har kjøpt saltstenger også da. Lurer også på å kjøpe chilinøtter.12

Skrevet

Vi skal ha:

3 poser peanøtter

4 poser chilinøtter( disse er små)

2 poser sprø mix

2 poser av hvert potetgull slag ( de vanlige)

3 poser french fries

2 poser bacon gull

3 poser med skruer

2 ekser after eigth

2 esker konfekt

2 bokser med små salte kjeks

2 pakker med baar mix( krydret snaks)

vi blir ca 60 gjester og jeg regner med at vi har godt med snacks12

Skrevet

2 ekser after eigth

*knis* Artig skrivefeil. Satt her et øyeblikk med hodet i kofferten og tenkte.. *Hmm* Kan bli et interessant bryllup hvis de skal ha 2 x'er etter åtte.. Lurer på hva de skal gjøre med dem!? *knis*

Well, Well.. det var nok ikke sånn det var ment, nei! icon_smile.gif

Maggie

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...