AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Min samboer og jeg hadde en liten krangel igår. Det hele endte med at han dro herfra og ga ikke en eneste lyd fra seg. Han svarte ikke på meldingene mine, ei heller på anropene mine. Tilslutt merket jeg at jeg ble dritt lei og jeg dro opp på verkstedet der jeg visste han oppholdt seg med en kamerat til. På veien opp fikk jeg vite at han og en kamerat hadde vært ute å handlet å spist, men var på vei opp der nå. De visste ikke at jeg skulle opp dit! Så jeg bestemte meg for å stå der oppe til han kom tilbake, slik at vi fikk snakket ordentlig ut om dette. Det er nemlig ikke første gang han bare stikker av. Med en gang han så at jeg var der spurte han om jeg ville være med de litt, og jeg sa ja. Tenkte at ting kanskje var greit nå. Da vi skulle kjøre derifra var han veldig kjapp med å plassere meg i baksete og min samboer og hans kamerat satt å snakket hele veien, og det var akkurat som at de ikke enset at jeg var der en gang. Slik fortsatte det utover kvelden, helt til hans kamerat skulle dra. Møtte vi på andre snakket han heller nesten ikke til meg, og var rett og slett som om han var lei av å ha meg der. Jeg sa at han godt kunne kjøre meg hjem, men det ville han visst ikke. Da vi tilslutt dro hjem på kvelden for å legge oss føltes alt anderledes. Han pleier å kysse meg god natt, og jeg pleier å få sove på han. Igår var det ingenting, ikke en gang god natt. Han holdt rundt meg et par minutter før han la seg en annen vei.. Idag er alt anderledes. Han sover fortsatt, og gidder ikke stå opp. Prøver jeg å vekke han regner jeg med å få en innmari sint tilbakemelding av han. På en måte føles det ut som at det var noe som hendte meg han da han dro igår som gjorde at han ikke føler at han vil dette lenger. Samtidig som han ikke sier noenting om det. Jeg føler at alt blir anderledes akkurat nå, og forholdet vårt føles rett og slett rart. Det frister ikke å legge seg inntil han som vanlig, og det frister ikke å vekke han på en koselig, eller morsom måte som jeg pleier når han sover lenge. På en måte føles det nå som om vi bare er venner.. Jeg vil at dette forholdet skal fungere, da vi venter barn nå i November, men på en annen måte vet jeg bare ikke hva hverken han eller jeg føler akkurat nå.. Anonym poster: d7da855485adebe7ead8afaddebf7d72
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 La han bare være i fred og gi han tid til å surmule litt. Ikke analyser. Det går over. Anonym poster: 63a0c83c62c019d7f9d60a24c17fb251 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 La han bare være i fred og gi han tid til å surmule litt. Ikke analyser. Det går over. Anonym poster: 63a0c83c62c019d7f9d60a24c17fb251 Men hvordan skal jeg være sikker på at det er akkurat det han gjør? At han ikke bare er gått dritt lei oss for å si det sånn? Kanskje han har fått kalde føtter angående det kommende barnet, at han ikke føler seg bra med meg, at han er lei forholdet.... Åhh, alle mulige tanker flyr rundt i hodet mitt nå.. ts Anonym poster: b2a403590f425bc55c69bccee02b077a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Men hvordan skal jeg være sikker på at det er akkurat det han gjør? At han ikke bare er gått dritt lei oss for å si det sånn? Kanskje han har fått kalde føtter angående det kommende barnet, at han ikke føler seg bra med meg, at han er lei forholdet.... Åhh, alle mulige tanker flyr rundt i hodet mitt nå.. ts Anonym poster: b2a403590f425bc55c69bccee02b077a Nei, sikker kan jeg ikke være. Men dere hadde kranglet og han ville sikkert ha litt tid for seg selv. Menn er jo slik, er de ikke? Det du ikke skal gjøre er å ringe han gang på gang og oppsøke han. Da føler han seg kvalt, og får slettes ikke tid på seg til å komme seg etter krangelen. Ikke tenk så mye på dette, for det meste skjer i ditt eget hode. Han er sikkert ikke lei deg, eller, bare bittelitt lei deg her og nå, og det må du tåle. Anonym poster: 63a0c83c62c019d7f9d60a24c17fb251
Gjest Eurodice Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Kjeder du deg, TS? Denne historien har du fortalt for ikke så veldig lenge siden, med et par justeringer. Edit: Satt inn et manglende ord. Endret 18. mai 2013 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Eneste andre innlegget jeg skrev om dette var igår da han stakk. Så detder er faktisk ikke sant! Anonym poster: b2a403590f425bc55c69bccee02b077a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå