Gjest BabyBlue Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Hei dere alle sammen. Håper noen som jobber innen kosmetikk kan svare meg på dette. Når sminkekolleksjoner fra alle slags forskjellige merker - dior, chanel, guerlain går ut av produksjon, hva skjer da med produktet? Ligger det i bakrommet i noen måneder, eller sendes det en annen plass? Jeg har voldsomt lyst på Chanel sitt sculpting veil i notorious fra høst 2012, men det er utsolgt overalt og svindyrt på ebay. Ble dette utgitt i Norge, og kan det hende at det er noen eksemplarer igjen da dette ikke ble hypet opp så voldsomt i vårt land?
Honesty Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Det kom aldri til Norge, så vidt jeg vet. Jeg vet flere som kjøpte det enten via Ebay eller fra amerikanske nettsider, via shipito eller liknende.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Den er over dobbel i pris på ebay i forhold til hva den kostet da den kom ut, men den er virkelig den perfekte "bein"fargen. Finner ingen ordentlige dupes :-/
Honesty Skrevet 20. mai 2013 #5 Skrevet 20. mai 2013 Jeg tviler på at ACW kan ha Notorious, for den solgte ut på et øyeblikk da den ble utgitt. De man finner på Ebay nå, er nok noe som slu mennesker har kjøpt opp for å videreselge til blodpris.
FastEnde Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Hei dere alle sammen. Håper noen som jobber innen kosmetikk kan svare meg på dette. Når sminkekolleksjoner fra alle slags forskjellige merker - dior, chanel, guerlain går ut av produksjon, hva skjer da med produktet? Ligger det i bakrommet i noen måneder, eller sendes det en annen plass? Jeg har voldsomt lyst på Chanel sitt sculpting veil i notorious fra høst 2012, men det er utsolgt overalt og svindyrt på ebay. Ble dette utgitt i Norge, og kan det hende at det er noen eksemplarer igjen da dette ikke ble hypet opp så voldsomt i vårt land? Prøv Nars Lhasa
Gjest BabyBlue Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 Hm, Lhasa var en god dupe, men den er hakket mer skimrende? Har du prøvd den selv FastEnde?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #8 Skrevet 22. mai 2013 Lhasa vil ha alt for mye skimmer i seg til kontur, men det er en nydelig øyenskygge. Jeg har utrolig lyst på Chanel sculpting veil selv, men vil ikke betale blodpris for det. Så jeg krysser fingrene og håper det kommer ut igjen, syntes det vil være rart om Chanel ikke relanserer et så populært produkt. Anonym poster: bcbd069d7d2e6cdc328e4eafc9f8d888
Gjest BabyBlue Skrevet 22. mai 2013 #9 Skrevet 22. mai 2013 Lhasa vil ha alt for mye skimmer i seg til kontur, men det er en nydelig øyenskygge. Jeg har utrolig lyst på Chanel sculpting veil selv, men vil ikke betale blodpris for det. Så jeg krysser fingrene og håper det kommer ut igjen, syntes det vil være rart om Chanel ikke relanserer et så populært produkt. Anonym poster: bcbd069d7d2e6cdc328e4eafc9f8d888 De relanserer av og til blusher, gjør de ikke? Hvis de f.eks har eksklusive kolleksjoner fra Asia er det ofte de gir ut populære produkter senere. Men så kan det godt hende de vil forholde produktet eksklusivt...
Honesty Skrevet 26. mai 2013 #10 Skrevet 26. mai 2013 Jeg husker at jeg leste/hørte at Lisa Eldridge anbefalte en gråbrun matt øyeskygge fra Bobbi Brown til konturering, men jeg har selvsagt glemt hvilken farge det var snakk om.
jennybebe Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 NYX blush i fargen "taupe" er en kjempegod dupe!!
Gjest BabyBlue Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 Den var fin og billig, men hakket mer... brun? Argh, jeg gir opp. Takk for flotte svar, men når lønningen kommer inn MÅ jeg nok kjøpe dette fra ebay til en svimlende pris. Det finnes ikke noe som er 100% likt! D:
jennybebe Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 jepp, den er virkelig "one of a kind", ønsker meg den i 2-års gave fra kjæresten min i sommer :D
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Fikk den i dag fra ebay, og angrer ikke et sekund! Morsomt nok bestilte jeg denne i fylla (damn you paypal og din enkle utforming...), men ærlighet får du fra fulle folk og barn, antar at jeg ikke turte å innrømme for meg selv hvor mye jeg hadde lyst på den før jeg hadde noe innabords, haha Fargen er virkelig den perfekte skygge og bygger på en måte på selve beinet du enn måtte ønske å fremheve. Den er en typisk "taupe" farge med en svak lavendelundertone som virkelig skaper en kald tone uten at det ser unaturlig ut i ansiktet. Eneste minuset er at den er litt pudrete, så produkt blir lett sløst bort siden du bruker mer enn du påfører i ansiktet, men siden jeg kun bruker den til selve kinnbeina (for øyeblikket), varer den nok lenge uansett. I tillegg er den ganske pigmentert, så man bruker ikke mye på en gang. Påfører den med en smal konturbørste der jeg ønsker det, og duser det ut med en annen etterpå. Har lyst på DENNE børsten kun til bruk for dette pudderet... genialt, genialt, genialt. Lurer på hvorfor ingen har tenkt på dette før Chanel? Eller utført det på samme måte? Konturing er jo i vinden som aldri før! Blir den solgt i andre kolleksjoner eller sendes ut på markedet noen år senere kommer jeg til å kjøpe en back up, så perfekt er den
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Vet om ei som ringte Ben & Jerrys og spurte om de hadde mer av en type is som hadde gått ut, så fikk hun 5 spann gratis Anonymous poster hash: 78730...d87 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Vet ikke om det du leter etter har vært i butikk, men kan svare på spørsmålet om hvor den utgåtte sminken blir av. Vi får beskjed fra merket/produsenten om at den og den varen (og fargen) er utgått fra sortimentet deres. Deretter får vi jobben med å pakke varene ned i poser slik at produsenten kan komme å hente varene. Fra den dagen vi har pakket varene i poser - sletter vi produktene fra PCen, slik at vi teoretisk ikke har de lengre. Man får heller ikke slått produktene inn på kassen.. Så selvom man fortsatt har produktene på lager, får man ikke lov til å selge de. Hvor de blir av etter produsentene har hentet dem er jeg usikker på. Noen produkter selges til redusert pris, men dette er som regel billig merkene. Er sikkert forskjellig fra butikk til butikk åssen man gjør det Anonymous poster hash: f0586...061
Gjest BabyBlue Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Åh, takk for svar, AB! Så vet jeg det :D
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 NYX blush i fargen "taupe" er en kjempegod dupe!! Den er kjempefin ja.
Gjest Houdini Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Skyggelegging, er det ikke bare til å kjøpe en litt mørkere foundation til den type bruk? Eller er det spesielle med dette produktet at det kommer i pudderform? Jeg bruker bevisst highlighting til tider, på amorbue og slike steder man bruker highlighter, ikke ofte jeg gidder det. Bruker lysere foundation eller highlighter-tryllepenn rundt øynene.
Gjest BabyBlue Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 Skyggelegging, er det ikke bare til å kjøpe en litt mørkere foundation til den type bruk? Eller er det spesielle med dette produktet at det kommer i pudderform? Jeg bruker bevisst highlighting til tider, på amorbue og slike steder man bruker highlighter, ikke ofte jeg gidder det. Bruker lysere foundation eller highlighter-tryllepenn rundt øynene. Det funker det også, men mørkere foundationtyper virker ofte altfor brune/gylne/orange, dette pudderet er veldig kaldt i fargen og etterligner perfekt fargen til en skygge. Men ja, en mørkere foundation funker absolutt om man vil skape mykere konturer, dette pudderet er ikke akkurat noe man bør påføre overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå