Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 år som har vært singel en stund nå. Jeg savner å ha en som jeg kan kalle min..

Jeg er veldig sjenert, og har vanskelig for å ta kontakt med gutter, men mindre jeg har drukket. Går ikke så veldig ofte ut, kanskje en gang i måneden. På byen får jeg ofte oppmerksomhet fra gutter, og ofte ender det med at jeg får god kontakt med en gutt som sier masse fint, og som virker veldig interessert. En del ganger er det noen som er bekjente, altså at vi vet hvem hverandre er. Men dagen etterpå så er det helt stilt mellom oss. Jeg tørr ikke å ta kontakt, fordi jeg tenker at det den personen ikke kan være interessert osv.. så jeg venter liksom på å bli kontakta selv.

Det er ikke sånn at jeg vil ha hvem som helst, som regel kunne jeg ikke tenkt meg et forhold med disse guttene jeg prater med på byen heller, i og med at det ofte er veldig utadvendte gutter som jeg ikke har noe å tilby, eller fordi det ikke er min type gutt.

Jeg får ofte høre at jeg er pen, og veldig ofte at jeg er alt for snill. Og jeg er utrolig sjenert, så det er vanskelig å få kontakt med noen i edru tilstand. Over nettet derimot så syntes jeg det er greit å bli kjent! Om jeg skriver litt med en person på facebook, og kanskje prater litt i tlf først, så møter han, så er jeg ikke så sjenert, for da føler jeg at personen kjenner meg litt på forhånd, og ikke dømmer meg.

Savner masse å ha en kjæreste! Savner å ha en sove sammen med, en som liker meg for den jeg er og alt det der.. Aner bare ikke hvordan jeg skal greie å få kontakt med noen.. Er ferdig med vgs også, så møter ikke så mange gutter til daglig, i og med at jeg jobber innenfor helseomsorgen et år nå.

Noen som har det som meg? Eller vet hva jeg evt. kan gjøre for å treffe "den rette"? :)

Anonym poster: 18f9a220fce62b841db8721e44da6542

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Kom til meg du. Er jævlig kjedelig å være singel.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du igjen?

Anonym poster: c5c9c1de3a51c8a426a319d708b99508

• Liker 3
Skrevet

Sjekking på KG? :)

Hehe, hadde du bare vært i Bergen kunne du truffet en likesinnet sjel :P

Gjest JakeGreen
Skrevet

Du høres søt ut. :)

Kanskje du burde gå ut oftere enn en gang i måneden?

Det er ikke slik at alle gutter du møter på byen kun er interessert i sex eller flørting der og da. Mange av de er ikke helt ulike deg og har også lyst å møte noen.

Send de en melding dagen etterpå om du har lyst. Ha litt mer troen på deg selv og gi litt mer F...

:)

AnonymBruker
Skrevet

hvor holder du til? ;)

Anonym poster: 6d2ee79fb2d7e304eec27daf9ede45d6

Gjest .-L-.
Skrevet

Problemet er vel som du selv sier: Du er alt for sjenert.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du på deg? ;)

Anonym poster: ccdaba714943705d53e2303734ed7bab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Er også veldig sjenert, og får også høre at jeg går for å være en av de "pene". Nå bor jeg jo i en liten by, så det er veldig mye rykter og folk som dømmer her, og det er jo gjerne en stopper for meg fordi folk tror på ryktene.

Jeg overser ryktene og bruker tiden min til å jobbe med selvtilliten og ikke være så beskjeden hele tiden, heller ta litt initiativ, altså ikke være veldig frempå, men heller ikke være den som er tilbakeholden heller. :)

Det med selvtilliten har hjulpet meg en del ihvertfall :)

Anonym poster: 48cad29499363bcfe8852675310dc176

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke du rundt 40? Og har du ikke allerede fått mye pes for å oppfordre tenåringsjenter til å kontakte deg?

Anonym poster: a54b30a69051702ce6622066d379ed2a

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg hadde en sjenert jente som likte meg engang. Veldig pen jente egentlig, men jeg forsto meg ikke på adferden hennes. Plutselig kunne hun finne på å ignorere meg, og når jeg møtte på hun når hun var full, ditchet hun alt hun var med for å bare si noe rart :P som: Håper du kommer der og der i morgen, jeg skal være der! Det er ikke så lett å forstå seg på en som er sjenert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...