Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 jeg har lønningsdag den 10 hevr måned men denne mnd faller det på påskeaften , vet der eom den ev kommer tidligere da?ev imorgen siden det er helligdager i mellom? er såå fattig..
Gjest Pet Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Den skal komme inn den siste virkedagen før lønningsdag, dvs i morgen. Fått min i dag, jeg!
Lilleba Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Tror du kan sjekke kontoen din i morgen, jeg, så er nok lønnen din gått inn (hvis du har en seriøs arbeidsgiver). Siden den 10. faller på påskeaften, og bankene ikke er åpne torsdag og fredag, så må nemlig lønningene settes inn seinest onsdag, for at du skal ha den på kontoen på lørdag. Og lønnen SKAL stå på kontoen din på lønningsdagen.
Gjest Ethereal Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Jeg har lønningsdag den 12., men har allerede fått lønn.
Gjest Chica Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Du skal nok få penger i morgen ja, har allerede fått lønna mi jeg, og jeg har lønningsdag 12. (2. påskedag)
Lilleba Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Samme her. Har lønningsdag den 12. og den står alt på kontoen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå