Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sitter og irriterer meg grønn over at h*n jeg har lyst å bli bedre kjent med (vært på date 1 gang) bare har sluttet å svare meg på FB. Temmelig frustrerende!

Sendt kun to meldinger i løpet av underkant av 2 uker, og h*n har vært innom FB så mange gange ganger at jeg synes det er ekstremt merkelig at meldingen ikke står som lest en gang (h*n er på FB ganske ofte i løpet av en dag). Sist nå spurte jeg om h*n ville ta en date til. Må legge til at det var veldig god stemning på date nr 1, men at jeg av en eller annen grunn fikk en skikkelig dårlig følelse rett etterpå.

Skal man liksom bare gi blanke i h*n, og anta at h*n trekker-seg-unna-i-stillhet fordi h*n ikke er interessert? :PBør jeg evt si noe mer til h*n, isåfall hva?

Innmari irriterende med umodne folk som kjører denne trekke-seg-unna-stilen! :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Dessverre er noen så feige at de heller overser enn å svare nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig sant. Feigt og umodent. Man sitter igjen uten å skjønne en dritt etterpå. Hva i alle dager skjedde?

Og TS, du er lagt i fra alene om å gå igjennom dette. Dessverre ser det ut til å ha blitt stuerent i dette "bruk- og kast"-samfunnet.

Skrevet

Sånn er det dessverre med veldig mange personer. Enten gir h*n F eller så er h*n konfliktsky. Det er jo ekstra leit når du ikke vet hva som egentlig gikk gale på første daten. Håper du kommer over det raskt. :hug:

Gjest Gjest
Skrevet

Send hsn en mld på tlf da. Min facebook renner over av uleste mld i innboksen. Noen ganger får jeg ikke varsel en gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :)

Jeg stiller meg litt kritisk til at h*n ikke har fått FB-varsel om melding fra meg, pleide å få svar rimelig kjapt (med en gang eller senest ett døgn etter) før daten og i dagene etterpå... Uansett; Jeg har ikke bedt om å få tlfnr til vedkommende.. Virker det ikke litt stalker-aktig å snappe opp nummeret og sende sms uten å utvekslet tlfnr? Jeg vet hvor jeg finner nummeret, så får sende en i løpet av dagen. Om det blir enveis der også, så er det jo rimelig klar "tale", og da er det vel bare å glemme h*n. :jolie:

TS

Skrevet

At meldingen står som ulest kan jo være noe. Har h*n ikke sett den? Men igjen, hadde h*n vært interessert hadde h*n vel sendt en melding til deg, og dermed sett din melding i samme slengen? Damn dette er grunnen til at jeg hater dating - denne usikkerheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har kommunisert over fb ville han, dersom han var i interessert, sjekket for meldinger uansett.

Anonym poster: 7b0fe3bc3ad01728a7d6b4e09d9c14b0

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er akkurat det jeg tenker også: Har sjekket FB-meldingsinnboksen oftere enn oftest jeg iallfall.... Råder dere meg til å sende en vanlig sms før jeg gir meg?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke har utvekslet tlfnr ville jeg ikke sendt sms. Ville droppet ham.

Anonym poster: 7b0fe3bc3ad01728a7d6b4e09d9c14b0

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Hvorfor fikk du dårlig følelse etter første daten?

Gjest Gjest
Skrevet

Det var vel det at jeg sa mye rart, følte jeg kanskje ikke var helt meg selv, ispedd at h*n ikke ga noe insj fysisk når vi gikk fra hverandre. Det var slik med forrige person jeg data også. Meget tilbakeholden. Det viste seg at det var en grunn til det. (=ikke interessert nok).

Vel, fikk nå uansett svar i ettermiddag. Det stemte med den dårlige følelsen; fikk beskjed om at h*n ikke ville gi inntrykk av eller bli mint på noe i retning forhold. Ikke overraskende, jeg har jo gått med følelsen at h*n kanskje følte det sånn. Og om jeg føler det er helt greit? Både ja og nei. Vi kunne gjerne finne på noe sammen en dag, det ville han gjerne. Men er litt usikker på hva jeg skal svare på det.. Innspill?

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal holde deg unna ham, hvorfor finne på noe om han ikke er interessert. Var nok noe han sa for å være grei.

Anonym poster: b98fbd28fd484d0b3263086653d16cf2

Gjest anonym
Skrevet

Synes du skal holde deg unna ham, hvorfor finne på noe om han ikke er interessert. Var nok noe han sa for å være grei.

Anonym poster: b98fbd28fd484d0b3263086653d16cf2

Enig, hvorfor bruke tida di ts, på en som ikke er interessert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...