Gå til innhold

hjelp til språk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er ei jente på 20 år, og har bodd i landet i 3 år. Jeg trenger hjelp til å skrive et bekreftelsebrev til Nav. Kan du korrigere og rette hva er som er feil i brevet nedenfor. På forhånd takk.

Til Nav

BEKREFTELSE

Jeg bekrefter at Stella og Francis har bodd sammen med meg siden 25 mars 2013. Jeg har bedt dem å flytte fra leiligheten min ikke senere enn 30 juli,2013, fordi jeg kan ikke forsette å bo med dem fra denne datoen.Håper de får hjelp av dere.

MVH

Daniella

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Nav

BEKREFTELSE (på utkasting?)

Jeg bekrefter at Stella og Francis har bodd sammen med (i stedet for "sammen med" - "hos" - dersom de har bodd i DIN leilighet) meg siden 25(punktum) mars 2013. Jeg har bedt dem (om) å flytte fra leiligheten min ikke senere enn ("senest" i stedet for "ikke senere enn" 30 juli, (fjern komma) 2013, (fordi jeg kan ikke forsette å bo med dem fra denne datoen (fordi jeg ikke har mulighet til å ha dem boende lenger da" i stedet. ).Håper de får hjelp av dere.

MVH (med vennlig hilsen)

Daniella

Synes du skrev veldig fint, noen småting, men det er ellers bare sånn for å få det til å SE penere ut, ikke direkte feilskrivinger. Så sikkert noen som ikke er enige med meg heller, hehe. Lykke til til deg og vennene dine! :)

Skrevet (endret)

Tusen tusen takk Pingelil.

MVH

Daniella

Endret av daniella2013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...