daniella2013 Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Hei, Er ei jente på 20 år, og har bodd i landet i 3 år. Jeg trenger hjelp til å skrive et bekreftelsebrev til Nav. Kan du korrigere og rette hva er som er feil i brevet nedenfor. På forhånd takk. Til Nav BEKREFTELSE Jeg bekrefter at Stella og Francis har bodd sammen med meg siden 25 mars 2013. Jeg har bedt dem å flytte fra leiligheten min ikke senere enn 30 juli,2013, fordi jeg kan ikke forsette å bo med dem fra denne datoen.Håper de får hjelp av dere. MVH Daniella
pingelill Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Til Nav BEKREFTELSE (på utkasting?) Jeg bekrefter at Stella og Francis har bodd sammen med (i stedet for "sammen med" - "hos" - dersom de har bodd i DIN leilighet) meg siden 25(punktum) mars 2013. Jeg har bedt dem (om) å flytte fra leiligheten min ikke senere enn ("senest" i stedet for "ikke senere enn" 30 juli, (fjern komma) 2013, (fordi jeg kan ikke forsette å bo med dem fra denne datoen (fordi jeg ikke har mulighet til å ha dem boende lenger da" i stedet. ).Håper de får hjelp av dere. MVH (med vennlig hilsen) Daniella Synes du skrev veldig fint, noen småting, men det er ellers bare sånn for å få det til å SE penere ut, ikke direkte feilskrivinger. Så sikkert noen som ikke er enige med meg heller, hehe. Lykke til til deg og vennene dine!
daniella2013 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Tusen tusen takk Pingelil. MVH Daniella Endret 18. mai 2013 av daniella2013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå