Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Jeg vet damer setter KRAV, men å tvinge en mann til å sterilisere seg for at de skal bli sammen med han er vel ganske så utrimelig? Hva er det som skjer med verden??
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Var det dette du klarte å lese ut av Hellstrøm-tråden? Les en gang til du.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Veldig greit at menn er steril hvis man ikkee ønsker seg (flere) barn. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 noen damer gjør nok det. men andre damer som meg selv foretrekker en som kan gjøre meg gravid. men vis det hadde vist seg at han ikke kunne få meg gravid hadde vi måtte finne andre løsninger. Anonym poster: 6c7cd55a047364c30bd3b37783b4524e
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Hvem er det som tvinger mannen til å sterilisere seg? Dette er en felles avgjørelse man tar. Jeg hadde syntes det hadde vært bra om mannen min var steril da jeg uansett ikke ønsker meg barn. Selv synes jeg inngrepet på kvinner er for dyrt.
Tulling Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Opplevde det faktisk på byen en gang at det var en kar som prøvde å få meg med "nachspiel" som hadde "klippet seg" Funker sikkert som faen, han var veldig rett på sak med det. Må ha funket før ut fra sånn som han oppførste seg. kansje du skal prøve det ?
Pinkee Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 For kvinner som er ferdig med å få barn/ ikke vil ha barn, så er det jo veldig greit om mannen er steril. Da slipper man pes med prevensjon. For en date/ons så spiller det liten rolle, men for et seriøst forhold, tror jeg at jeg hadde foretrukket en steril mann, evnt at han steriliserte seg etter vi ble sammen. Er jo mye mindre og billigere inngrep på en mann enn på damer. 1
Catgirl Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 Jeg foretrekker ikke en steril mann. Nå har jeg jo ikke barn enda. Tror aldri jeg hadde krevd at en mann steriliserer seg. Tenker litt sånn hypotetisk, at om jeg skulle forlate han av en eller annen grunn og han feks fant en annen dame som han ville ha barn med, så ville det ha vært min skyld at han ikke kunne få barn eller få flere barn. Man vet jo aldri med framtiden. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #9 Skrevet 18. mai 2013 Jeg har ekstrem fødselsangst, og tar få sjanser når det gjelder graviditet (bruker pr dags dato kondom, avbrutt samleie + FAM. Samtidig. Hormoner og spiral er dessverre ikke et alternativ for min del. Skal steriliseres når jeg finner et sted hvor det gjøres uten narkose. Ser ut som jeg trolig må til utlandet for å få dette gjort). Så ja, jeg ville uten tvil foretrukket en mann som var sterilisert, men det er langt fra noe krav. Samleie er bare en liten del av sexlivet for min del, og en jeg fint kan unnvære om kjemien stemmer ellers.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #10 Skrevet 18. mai 2013 Mange fordeler med en steril mann. Ingen uønskede barn. Hvis man ønsker barn så kan man dra til Storken i Danmark. Hvis man ønsker barn så vil barnet alltid ha en stabil forelder i tilfelle brudd. Hvis man ønsker barn vil det alltid være ønsket og elsket lenge før det er blitt til. Anonym poster: dbf1bd00c79e54577de5c6e66a550a25 1
Tabris Skrevet 18. mai 2013 #11 Skrevet 18. mai 2013 Dette var en oppklarende tråd! Det gir en mulig, og god, forklaring på tenkemåten til disse bitre mennene som kommer her på KG og klager, og hvordan de kommer frem til sine vanvittige konklusjoner om kvinner. Takk for den innsikten.
Pawn Hearts Skrevet 18. mai 2013 #12 Skrevet 18. mai 2013 Jeg har ekstrem fødselsangst, og tar få sjanser når det gjelder graviditet (bruker pr dags dato kondom, avbrutt samleie + FAM. Det brukes mange rare forkortelser her på KG. Hva er FAM? Hvis det er dette, ville jeg holdt meg langt unna: http://www.fam.be/
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #13 Skrevet 18. mai 2013 Det brukes mange rare forkortelser her på KG. Hva er FAM? Hvis det er dette, ville jeg holdt meg langt unna: http://www.fam.be/ Tror det er dette: http://no.m.wikipedia.org/wiki/Usikker_prevensjon Anonym poster: a7d5d6243db1213a679c6cffeaad78ae 1
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2013 #14 Skrevet 18. mai 2013 Tror det er dette: http://no.m.wikipedi...kker_prevensjon Anonym poster: a7d5d6243db1213a679c6cffeaad78ae Stemmer. Jeg benytter meg nær utelukkende av Post-ovulasjon (99 % sikker), men har periodevis også brukt Sympto termal (98 % sikkert). Begge er på høyde med normal bruk av p-piller, men jeg stoler ikke på det alene.
Majott Skrevet 18. mai 2013 #15 Skrevet 18. mai 2013 Jeg vet damer setter KRAV, men å tvinge en mann til å sterilisere seg for at de skal bli sammen med han er vel ganske så utrimelig? Hva er det som skjer med verden?? Synes det er veldig mange RARE påstander og antagelser om hva kvinner ønsker og "krever" her for tiden! Har ALDRI hørt om noen som tvinger en mann til å sterilisere seg for at de skal bli sammen. Må bare le av slike påstander! Kvinner er akkurat like ulike som menn er det. Disse påstandene må komme fra mentalt ustabile menn! Normale menn tror ikke sånt om kvinner generelt. 2
Majott Skrevet 18. mai 2013 #16 Skrevet 18. mai 2013 Like rart er det at kvinner faktisk forklarer her hva de bruker av prevensjon, og at noen faktisk foretrekker en mann som er sterilisert??? En sterilisert mann er vel ok, men for meg (og de fleste, vil jeg tro), betyr det ingenting!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #17 Skrevet 18. mai 2013 Det sier vel seg selv at hvis man ikke vil ha barn så er en steril partner ideell? Anonym poster: 9013307f6ca66bc6f4dc2fa7ae09182e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå