Elizia Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Har blitt 40 og huden er desverre ikke like elastisk som før. Merker at huden er tørrere, med fine rynker. Har siden jeg var tenåring vært plag med store porer og fet t-sone. Nå er ikke t-sonen fet lengre, men porene er der fortsatt. Hva slags hudpleie produkter anbefaler dere? Tenker da spesielt på ansiktrens og hudkrem. Bruker pt Nu skin, men merker ikke de store forbedringene. Ønsker jo selvsagt som alle en glødende, frisk hud :-) (Vet at kosthold også virker inn på huden)
Gjest Nanne70 Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 En god rens som hjelper mot store porer er Bliss clog dissolveing cleansing milk. Nå er den egentlig beregnet på kombinasjonshud, men den er ikke uttørkende så jeg tror fint den kan brukes på litt tørrere hudtyper. I Norge føres Bliss av Kicks, ellers får du kjøpt produktene deres online hos f.eks. Feelunique. Bliss har også en anti-age fuktighetskrem som jeg har lest mye bra om, som heter Youth as we know it, den finnes som både dag- og nattkrem. Etpar rimeligere alternativer til dagkremer er f.eks. Nourish Argan Skin Renew eller Weleda Wild Rose Smoothing Day Cream. Weleda får du på apotek eller i helsekostforretninger. En fantastisk nattkrem er Trilogy Age Proof Replenishing Night Cream, det er den beste jeg noengang har prøvd. Når det gjelder serum har jeg ingen favoritter, men siden jeg bruker nattkremen fra Trilogy selv, vurderer jeg å prøve et serum fra samme merke. Min absolutte favoritt når det gjelder øyekrem er Matis Rèponse Yeux Eye Reviving Cream, men den er ganske dyr. En mild peeling for å bli kvitt døde hudceller kan du godt bruke en gang i uka, de beste (etter min mening) er md formulations face & body scrub og Dermalogica Gentle Cream Exfoliant. Den fra md er en kombinasjon av fysisk (inneholder små skrubbepartikler) og kjemisk (glykolsyre) peeling, mens Dermalogica sin er uten skrubbekorn. Håper dette kan være til hjelp
Gjest TinaT Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Jeg er en voksen kvinne som tidligere har vært plaget av tørr hud -men ikke nå lenger .. Mine anbefalinger er en god scrub til ansiktet og jeg bruker denne - den er helt fantastisk Som ansiktskrem har jeg begynt å bruke Age perfect fra L`Oreal - og for første gang har jeg hatt perfekt hud. Endret 18. mai 2013 av TinaT
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Jeg er selv 36 år gammel og har hatt samme problemet som deg. Min løsning ble Ole Henriksen Invigoriting Night Gel. Den er fantastisk. Men den inneholder aha syrer. Forebygger samtidig rynker så perfekt for oss som ikke er fullt så "unge" lengre Anonym poster: 9dd93b0748f4028fac48c38c107ecb5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå