Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 ...så vil fortsatt ikke kjæresten min binde seg. Eller jeg får vel si eksen nå, får nå har jeg fått nok og har kastet han på dør. Rett før jeg ble gravid skulle vi flytte inn i leilighet sammen og alt var fryd og gammen. Men da jeg ble gravid trakk han seg gitt. Siden den gang har vi vært fram og tilbake, han klarer pokker meg ikke å bestemme seg. Ja vi skal flytte sammen, nei vi skal ikke flytte sammen...osv. Han jobber hele tiden (er selvstendig næringsdrivende) og reiser bort hver eneste helg. Ja, jeg vet jeg har vært dum og fått barn med denne mannen, så jeg trenger ikke noe pepper om det, men jeg gjorde vel rett i å kaste han ut...? Orker ikke mer fram og tilbake jeg. Ikke er det noe godt for datteren vår heller... At mannfolk aldri kan bli voksne
Amber Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Ja det synes jeg. Han kan jo ikke ta ansvar, og hvis han ikke innser at han må skjerpe seg når du kaster han ut er det like greit. Da er han jo ikke 100% commited til deg/dere. Synd å si det, men sånn er det. Lykke til!
Lala Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 At mannfolk aldri kan bli voksne Jeg skjønner hva du mener... IDIOTER!!
Imax Skrevet 7. april 2004 #4 Skrevet 7. april 2004 Bra at du har kastet ham ut, så får han noe å tenke på! Ikke gi deg, og dersom han kommer tilbake, så slipp han ikke inn før han VIRKELIG har krøpet og bedt og lagt om gamle uvaner... Det er det eneste som hjelper. Er selv gift (!) med en beslutningsvegrer, og harde krav er det eneste som gjelder. Ikke la deg pushe rundt. Du kan ikke endre ham, du kan bare endre din adferd. Og det gjør du med å be ham om å fyke og slutte å finne deg i alle mulige krumspring fra ham. Fortvil ikke helt, det kan være han kommer tilbake. Hvis ikke er du better off.
Gjest Moonshadow Skrevet 7. april 2004 #5 Skrevet 7. april 2004 Du har nok gjort det rette. Men jeg skjønner det godt vist du har det litt tøft nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå