AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Jeg lei av å være singel og å se ned på meg selv. Jeg vil prøve å få meg en kjæreste. Iallefall komme meg litt mer utpå markedet enn det jeg er nå. Jeg er en gutt på 21 år og merker at jeg savner noen å prate med om ting, noen å kose med og noen som jeg vet er der for meg. Jeg er sjenert, men jeg har bedret meg veldig på det området. Jeg kan selvfølgelig bli bedre og jeg prøver å presse meg selv litt, selv om det ikke alltid er like lett, så går det iallefall fremover. Jeg er også ganske usikker på meg selv. Jeg har innsett at interessene mine, personligheten min og væremåten min kanskje ikke er så unormale og aller værst allikevel. Det jeg sliter mest med er selvtilliten min angående utseende mitt. Jeg er høy og tynn, men trener, så det har lagt seg noen muskler utenpå beinrangelet etterhvert. Men når jeg ser meg i speilet så kan jeg noen ganger se at jeg kanskje er kjekk, mens andre ganger så synes jeg at nesen min er for stor og at jeg er for tynn i ansiket. Jeg ser rundt meg og tenker at alle andre ser så bedre ut enn meg, både i ansiktet og kropp generelt. Jeg vil gjerne ha en kjæreste og jeg tror jeg ville vært en god kjæreste, men jeg tror ikke jeg kommer til å få kjæreste før jeg er blitt mer trygg på meg selv. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli litt mer glad i utseende mitt? Anonym poster: 19e0bc00bce4d7f3801c104f3fc52436 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Smil mye! Vis at du er glad og har det bra! Da tiltrekker du deg mer folk=) Vær åpen og ærlig når du prater med jenter. Ikke legg skjul på hvem du er, hva du liker og interesserer deg for. Hvis du er litt sjenert som du sier, så må du pushe deg selv. Sett deg i situasjoner hvor du må være utadvent, så hjelper det veldig mye. Takk ja til enhver fest du har mulighet til! En fin personlighet gjør mye for hvorvidt folk er tiltrukket av deg eller ikke. Man kan være så kjekk og pen som det bare går an, men det hjelper ikke om man har en dårlig personlighet. Da blir i hvert fall ikke jeg tiltrukket av vedkomne uansett.. Så det er nesten viktigere å tenke på enn utseende. Det er ikke noe galt i å være høy og tynn(så lenge du ikke er anorektisk). Mange jenter synes lange slanke gutter er fint. Man trenger ikke ha så himla mye muskler for å se flott ut, selv om mange gutter innbiller seg det. Dere trenger faktisk ikke ha six-pack og svære armer. Alt for mange som bruker tida si kun på å drikke proteinshaker og pumpe jern om dagen. De selvdestruktive tankene må du legge fra deg. Du er sånn du er, og får ikke gjort så mye med det. Det er bare å akseptere først som sist. Og du vil jo finne ei jente som liker deg akkurat for den du er, vil du ikke? Selv om du tenker at nesen din er for stor, så blir den jo ikke mindre av at du tenker på det. Så bare slutt! Når de negative tankene kommer snikende, så må du heller tenke at du er bra nok som du er! Selv føler jeg meg bedre de dagene jeg piffer meg opp litt ekstra. Det gjør vel kanskje du også? Ta deg en shoppingtur og kjøp inn litt stilige klær. Hvis du ikke har fra før, kjøp deg parfyme. Menn som lukter godt er et stort pluss! Kan legge til at jeg jobber i en stor butikk, og du kan tro at jeg møter mange forskjellige typer mennesker hver dag. Noen har kanskje ikke vært like heldig utseendemessig som andre, men de har allikevel partnere. Det er håp for alle, så lenge du har personligheten på plass, smiler og er blid og omgjengelig. Det holder ofte i massevis Anonym poster: d7a2d8eacb99762ab8eb7d92c974b8fa 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Min samboer er 21 år. Sjenert, stor nese, mellomrom mellom fortenna, ca 1.80 og veier rundt 55kg spinkel med andre ord. Likevel er han i mine øyne verdens kjekkeste og beste samboer! Anonym poster: 8252a0ca9c5921febb741a8ebbb3082a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå