Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten min ligger på soverommet hennes og ska sove.. I det andre rommet ligger søstra hennes og kjæresten, de gir faen i at vi ligger rett ved siden av og begynte å ha sex.. Vi hører senga knirke veldig godt, og ba dem ta hensyn og gi seg flere ganger, men de overser det bare! Vi syns det er jævlig ekkelt, og kjærsten min har flere ganger måttet gå ned og legge seg fordi hun ikke fikk sove pga dem.. Vi er 22 år, og de er begge 18. Vi syns dette er jævlig respektløst, hva kan vi gjøre for at de skal ta hensyn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten tar dere tilbake med samme mynt, eller simuler skikkelig heftig og høylydt sex. Hopp i senga, rop og skrik.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Vi gidder ikke ta igjen med samme mynt ved å verken late som vi har sex eller virkelig gjøre det fordi foreldrene deres sover også i nærheten, og i tillegg hvis vi gjør det så kan de bare fortsette og gi da totalt faen, fordi vi gjør det samme..

AnonymBruker
Skrevet

Bor de sammen?

Anonym poster: 49e11c488f5390a24238868965507425

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en mor, en far og to søstre slm begge har besøk av kjærestene sine

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud, så respektløst av de. Hadde jeg vært dere hadde jeg tatt det opp med dem i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

galehus.

Anonym poster: eb41bf94fc4b041e5d2ec3aee94e1c83

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, helt sjukt.. Men hvis det hender en gang til så skal vi ta det opp både med dem og foreldrene! Dama mi har prøvd å lage litt "bråk" flere ganger før så de kan skjønne at hun er våken og hører alt, men enten så tar de ikke hintet eller gir faen! Og søstra hennes har to rom som er sammen, og før så hadde hun senga i dey andre rommet men nå så har hun flytta senga nærmere rommet til kjæresten, så senga står inntil veggen til rommet til kjæresten min

AnonymBruker
Skrevet

Når dere spiser frokost, så sier dere høyt mens foreldrene hører. "Var det godt å knulle i natt??? Vi hører dere sykt godt, iallefall med den stønningen din ....." :fnise:

Anonym poster: 618d98b5c29b3afaddef2577e97d4570

• Liker 7
Skrevet

Ta det opp ved frokostbordet imorgen da!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, kunne jo sagt noe sånt, men kanskje ikke så direkte.. Synes bare det er sp respektløst når vi sier i fra tre ganger, og de bare fortsetter.. Jeg og kjæresten min viser hensyn og lar være å gjøre noe når det er folk i samme etasje eller i samme hus

Skrevet

Hehe, kunne jo sagt noe sånt, men kanskje ikke så direkte.. Synes bare det er sp respektløst når vi sier i fra tre ganger, og de bare fortsetter.. Jeg og kjæresten min viser hensyn og lar være å gjøre noe når det er folk i samme etasje eller i samme hus

Finnes mange måter å si det "penere" på :opplyser:

"Dere vet vel at folk hører dere veldig godt, ville vært fint om dere kunne ta hensyn til oss andre. Ikke alle som vil høre absolutt alt."

"Håper vi får sove i natt til en forandring."

"Dette er fjerde gangen vi sier i fra, dere må ta hensyn til at andre gjerne vil sove om natten."

for eksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Begynn å sov hos deg i stedet for da :-) eller flytt ut sammen :-)

Anonym poster: 5ae3ddc1b2c3f60fa6f60c2e83c625cb

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Skjønner ikke hva som er problemet med litt sengeknirking?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva som er problemet med litt sengeknirking?

Ikke jeg heller. Hadde bare fnist om jeg hadde hørt folk ha sex og så ikke brydd meg mer om det. Det er da helt naturlig. TS og kjæresten får heller øve seg på å bli mindre pripne.

Anonym poster: c979ca0fae12479c419f59ab775f0be4

• Liker 2
Skrevet

Til TS: ikke vær så prippne, er normalt at kåte 18åringer puler, kjøp dere øreplugger eller get used to it...

• Liker 1
Gjest Victoria
Skrevet

Herregud de er 18år og kan virkelig tenke meg at de ikke aner at noen hører dem/glemmer seg. Sånn er det når man har sex. Etterpå tenker man; søren sørensørensøren vinduet var jo åpent mot gaten :ninja:

også sier som regel hankjønnet; jaja, det ordner seg.

Jenter legger mer vekt på sånt. Og du blir faktisk fornærMA? :laugh:

Skrevet

Neste gang, gå og bank på døra når de bråker. sikkert ikke det mest fristende, men dere hører de jo uansett.

Dere syns det er ekkelt, søstra di syns sikkert ikke at det er så kult at du kommer på døra heller akkurat mens det skjer.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Hvorfor flyttet kjæresten din senga si i utgangspunktet? Om knirkinga er så plagsom, kan hun vel bare flytte den tilbake? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

I dag finner du frem skrujernet og gir til søstra/kjæresten eller begge. Si "Skru til senga deres skikkelig så vi slipper å bli holdt våkne av dere i natt". Om dere kjenner på hevnlyst så sier dere dette mens andre hører på.

Ellers så forstår jeg ikke helt problemet. Folk har sex. Har du ikke bodd i blokk eller på hybel? Hører alt slag og lærer seg å sove (eller knulle) gjennom det.

Anonym poster: 387ac00643bb96e19cf5e3038d936694

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...