Gjest Anonym Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Hei . Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år . Vi er veldig glad i hverandre .. Har ikke sex så ofte siden vi ikke bor sammen . Begge studerer . Til å begynne med tenkte jeg at jeg kanskje ikke er så åpen og ik føler for det og dengrunn ikke synes det er deilig.. Men nå har det jo gått en stund . Jeg kan ha sex til jg blir ferdig etter det vil jeg ikke i det hele tatt . Jeg vil at han skal gå bort med en gang. Virkelig rart . Han opplever ingen problemer utenom at det er litt slitsomt at jeg reagerer sånn hver gang og han ikke får blitt ferdig .
Gjest Anonym Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Men for min del så er det veldig slitsomt . For jeg vil jo ha det like deilig og flere ganger som alle andre .. Samtidig tilfredsstille han oxo . Noen som kan hjelpe litt . ? Det er jeg som har det problemet men skjønner ikk hva
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Noe som skulle tilsi at du har vansker med nærhet eller sex? Opplevd noe ufint en eller annen gang? Anonym poster: b425b0b1a90d6217f32d1451ef818827
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Kanskje du rett og slett ikke er så opptatt av typen din innerst inne? Anonym poster: b61a48ecefa0ea5232eda67c790d0662
emfase Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Jeg synes du høres veldig egoistisk ut. Hvorfor klarer du ikke å glede deg over at han skal få det godt? Elsker du han egentlig? Er du egentlig lei av han på generelt basis? Tenk nøye gjennom dette og spør deg selv om du egentlig ønsker han et godt seksualliv og følelsesliv. Disse to henger også sammen for menn... 1
Gjest Anonym Skrevet 17. mai 2013 #6 Skrevet 17. mai 2013 Jeg er veldig glad i han og klArte det til å begynne med selvom jeg ikke likte det så veldig.. Altså jeg klarer å ha han inn i meg i en liten stund . Om han kmr så er det greit, men klarer ik mer . Det gjør ik så vondt , men virker ekkelt . Har ik hatt no vond opplevelse før heller . Men føler kanskje det ligger psykisk . Hvordan like sex bedre . Hva kan jeg gjøre for å få lyst for andre gang . Altså er jo vanlig å bli ferdig 2 ganger for jenter ? Men aller viktigste er vel om hvordan jeg skal klare å tilfredsstille han.. Jeg klarer selvfølgelig å holde ut . Men han synes ik det er noe deilig når jeg bare prøver å få han til å bli ferdig og ik er noe særlig med på det . Kan virke egoistisk , men jeg prøver virkelig. Jeg vil gjøre det for han. Jeg er veldig glad i han.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #7 Skrevet 17. mai 2013 Beklager dette men, det er veldig vanskelig å lese innleggene dine TS. Ikke bruk smsforkortelser på et forum. Det er aldri et ekstra mellomrom mellom punktum og komma. Anonym poster: fe079aeddd695113073bbd3bc8ca3bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå