Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la om kostholdet mitt for 12 dager siden.

Før spiste jeg hva jeg ville, hvor mye jeg ville og når jeg ville. Trente aldri.

I februar begynte jeg å trene 3 ganger i uka. Har nå gått opp til 3-4.

Spiser 2 knekkebrød til frokost eller havregrøt, to knekkebrød mens jeg er på skolen, prøver å droppe det når jeg kan, og middag når jeg kommer hjem i 4 tiden. Til mellommåltid spiser jeg frukt eller activia med banan oppi. Som kveldsmat blir det 2 knekkebrød eller/og frukt igjen. Kuttet ut godteri og brød HELT, og har klart å holde meg slik til i dag, spiste 4-5 sjokolaesmågodt greier.

Vil gå ned i vekt, ca. 5-7 kg, føler jeg har en del for mye magefett. Så vil jeg stramme opp litt. Er jente, 17 år, 172 høy og veier 63-64 kg.

Men jeg har et problem her, er sulten HELE TIDEN. 15 min etter et måltid er jeg sulten og magen rumler. Kan godt hende jeg spiser mye nå også, i forhold til før, det vet jeg ikke. Men hadde den sulthetsfølelsen bare ikke vært der, hadde jeg klart meg kjempebra. (Var ikke der før, når jeg spiste som jeg ville). HVA KAN JEG GJØRE?

Anonym poster: 9ecd4d6fce04cfe9aaac522f923c1c00

Videoannonse
Annonse
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Hvorfor lager du to helt like tråder?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje øke mengden knekkebrød littegranne? Det sies jo at 2 knekkebrød ikke metter like mye som to brødskiver, for eksempel.

Du kan jo spise mer eller mindre ubegrenset med grønnsaker til knekkebrødet også, ville kanskje ha kjørt på med litt mer av det.

Kanskje du kan lasse på med salat til middag også? Det er jo veldig sunt, bare pass på å ikke ha for mye dressing på.

Anonym poster: c944a8afe56cc20142a153ab9d10d29d

Skrevet

Hvorfor lager du to helt like tråder?

Jeg klarte ikke å finne det andre, er helt ny her, så jeg trodde jeg ikke hadde postet det :fnise:

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Jeg klarte ikke å finne det andre, er helt ny her, så jeg trodde jeg ikke hadde postet det :fnise:

Å :)

Velkommen :)

Skrevet

Å :)

Velkommen :)

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...