Archeress Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Måtte registrere meg som bruker her rett og slett for å få sluppet ut litt damp. Jeg har vært singel i flere år. Jeg er både pen og sjarmerende og liker å flørte, men jeg er avhengig av å kontrollere situasjonen.. Så jeg stopper alltid mens leken er god og går hjem alene. Har nok litt problemer med å slippe folk innpå meg. Og så har jeg møtt denne fyren,for omtrent en måned siden på fest. Vi endte opp med å rote en del og jeg gikk langt utenfor den grensen som jeg vanligvis setter, men vi hadde ikke sex. Tenkte mye på det i ettertid og i går møttes vi igjen. Ingen ting skjedde, men den seksuelle spenningen satte meg helt ut, du kunne omtrent skjært i den med kniv. Jeg har opplevd det før, men ikke så intenst. Så nå har jeg store kvaler. Er søvnløs rastløs og redd. Jeg vet hva jeg vil, men jeg er livredd for å gjøre noe med det. Redd for å bli såret, avvist og ydmyket. Livredd for å slippe kontrollen. Redd for hva som skjer hvis jeg ikke gjør noe med det og redd for hva som skjer hvis jeg gjør noe med det. Det er så intenst at jeg blir livredd...
Vonm Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Slipp deg litt løs og se hva som skjer, kanskje angrer du om du ikke slapp deg litt løs. Ta og ri litt på bølgen mot land, kanskje ender det med at bena blir plantet på på jorden!
Gjest Reza08 Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Forstår deg. Å sprenge grenser er ofte preget av indre uro og usikkerhet. Man tenker på konsekvensene av handlingene. Mange tanker blir sortert i løpet av denne tiden. Hva skjer hvis jeg ikke tar sjansen? Hva skjer hvis jeg tar sjansen? Dette er vanlige spørsmål en stiller seg. Hvis du har veldig lyst til å forstsette forholdet til han, råder jeg deg til å kjøre på. Ofte kan dette være løsningen. De to hyppigste utfalllene er: Enten går det bra, og begge blir glade, eller så blir det en skuffelse. Er ikke hver gang alt går på skinner, men slik styrker man også seg selv. Neste gang er ikke samme situasjon like vond som forrige gang.
Archeress Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2013 Jepp. Problemet er kanskje mye at jeg tidligere bare har prøvd meg på de fyrene jeg vet jeg kan få, men kanskje egentlig ikke vil ha. Men herregud, jeg vil ha han her.... Drawbacket er jo at vi rotet i fylla forrige gang. Jeg har nesten ikke snakket med han utenom og vet nesten ingenting om han. Det eneste jeg vet er at tiltrekningen er gjensidig og at de andre i rommet definitivt merket den litt vel intense spenningen mellom oss. Men herregud, hva gjør jeg? Jeg vet hva han heter, er en venn av en venn. Skal jeg liksom bare be han om å komme å ha litt sex med meg så jeg kan få litt sjelefred? I mellomtiden døyver jeg følelsene med lange joggeturer i skogen. Hjelper litt...
Gjest Reza08 Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Jepp. Problemet er kanskje mye at jeg tidligere bare har prøvd meg på de fyrene jeg vet jeg kan få, men kanskje egentlig ikke vil ha. Men herregud, jeg vil ha han her.... Drawbacket er jo at vi rotet i fylla forrige gang. Jeg har nesten ikke snakket med han utenom og vet nesten ingenting om han. Det eneste jeg vet er at tiltrekningen er gjensidig og at de andre i rommet definitivt merket den litt vel intense spenningen mellom oss. Men herregud, hva gjør jeg? Jeg vet hva han heter, er en venn av en venn. Skal jeg liksom bare be han om å komme å ha litt sex med meg så jeg kan få litt sjelefred? I mellomtiden døyver jeg følelsene med lange joggeturer i skogen. Hjelper litt... Ikke bry deg om hva andre eventuelt skulle mene, det er du som må ta valget her. Hvis du har lyst på han, går du for å komme tettere innpå. Bli bedre kjent med fyren, finn ut litt mer om han. Samtidig kan du fortelle litt om deg selv. Reflekter over alle inntrykkene du får underveis, også danner du deg et helhetsinntrykk. Prøv å gjør situasjonen helt naturlig, ikke stress. Du vet at han er interessert, da har du et veldig godt utgangspunkt.
Archeress Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2013 Ikke bry deg om hva andre eventuelt skulle mene, det er du som må ta valget her. Hvis du har lyst på han, går du for å komme tettere innpå. Bli bedre kjent med fyren, finn ut litt mer om han. Samtidig kan du fortelle litt om deg selv. Reflekter over alle inntrykkene du får underveis, også danner du deg et helhetsinntrykk. Prøv å gjør situasjonen helt naturlig, ikke stress. Du vet at han er interessert, da har du et veldig godt utgangspunkt. Jojo, høres fornuftig ut. Jeg vet jo at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver. Bedre å angre på noe man har gjort og alt det der. Grunnen til at jeg er så redd er jo selvfølgelig at jeg ikke er vant til å trå utenfor komfortsonen min, men jeg vil jo ikke holde meg der hele livet...
Gjest Reza08 Skrevet 17. mai 2013 #7 Skrevet 17. mai 2013 Jojo, høres fornuftig ut. Jeg vet jo at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver. Bedre å angre på noe man har gjort og alt det der. Grunnen til at jeg er så redd er jo selvfølgelig at jeg ikke er vant til å trå utenfor komfortsonen min, men jeg vil jo ikke holde meg der hele livet... Akkurat, derfor er det greit å begynne en gang. Anledningen er tilstede, så hvorfor ikke da ta vare på den? Vet det kan være vanskelig, men psyk deg opp til å komme deg gjennom. Du får til mye hvis du bare vil og er innstilt.
Archeress Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2013 Men hvordan burde jeg gå fram? Jeg vil ikke virke desperat, men samtidig må jeg jo vise noe interesse for at han skal kunne ta hintet. Må bare prøve å havne på samme fest igjen snart, da...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #10 Skrevet 19. mai 2013 Måtte registrere meg som bruker her rett og slett for å få sluppet ut litt damp. Jeg har vært singel i flere år. Jeg er både pen og sjarmerende og liker å flørte, men jeg er avhengig av å kontrollere situasjonen.. Så jeg stopper alltid mens leken er god og går hjem alene. Har nok litt problemer med å slippe folk innpå meg. Og så har jeg møtt denne fyren,for omtrent en måned siden på fest. Vi endte opp med å rote en del og jeg gikk langt utenfor den grensen som jeg vanligvis setter, men vi hadde ikke sex. Tenkte mye på det i ettertid og i går møttes vi igjen. Ingen ting skjedde, men den seksuelle spenningen satte meg helt ut, du kunne omtrent skjært i den med kniv. Jeg har opplevd det før, men ikke så intenst. Så nå har jeg store kvaler. Er søvnløs rastløs og redd. Jeg vet hva jeg vil, men jeg er livredd for å gjøre noe med det. Redd for å bli såret, avvist og ydmyket. Livredd for å slippe kontrollen. Redd for hva som skjer hvis jeg ikke gjør noe med det og redd for hva som skjer hvis jeg gjør noe med det. Det er så intenst at jeg blir livredd... Jeg har vært igjennom det samme. Du er redd for å bli såret. Tipper det er der kontrollfrik-tendensene kommer fra også. Er du seriøs på han, så prøv å ta det litt med ro. Lær deg å stole på han, sakte men sikkert. Ta en dag av gangen :-). Jeg løste mye ved å få utløp for disse følelsene. Måtte grine en del før jeg klarte å gå videre :-p Er ingen grunn til å ikke prøve. Anonym poster: e515ecb8bc215b669fe536b1066fd891 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå