LeoxBarca Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Så tingen er at jeg liker en jente, sånn Godt over middels. Alle er klar over det, hun og mest sannsyneli. Problemet er jeg ikke greier og konverserer, begynner og stammer og er helt stressa.Jeg vett rett og slett ikke hvordan jeg skal si noe til henne om følelsene mine. Jeg vett ikke om hun føler noe, men kompisene mine mener jeg er ganske betatt (Snakker konstant om henne)og slik. Så hvordan kan jeg si det til henne Elle be henne ut. Si: "Hey baby, vil du se min magic stick i kveld?" Eller: "Hei, vil du finne på noe en dag?" Eller: "Gi meg pengene dine, dette er et ran" (fulgt av bil kidnapping), mens du ler. Eller: "Hei (Insert name), (Insert generic random bullshit) - (Insert penis). 2
emfase Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 LOL! Vet ikke om jeg klarer å toppe disse rådene, men jeg får prøve.... Send en melding. Det er enklest, og hun merker ikke stammingen din. Spør om hun har hatt en fin 17 mai. Når hun har svart kan du si at du også hadde en fin 17 mai men at siden det regnet fikk du ikke tatt den og den karusellen på tivoli. Si at du har tenkt deg til tivoliet i morgen og spør om hun vil bli med. Det blir kjempe gøy + at du har sjansen til å vinne en søt bamse til henne Husk at alle minnene dere skaper sammen må være positive. Nå trenger du ikke være nervøs lenger for du vet jo at hun vil treffe deg. Dersom du fortsatt likevel er nervøs; Ta deg en drink før du treffer henne så nervene blir roet litt. Men ikke drikk for mye, da ser du bare trøtt ut og klarer ikke konsentrere deg nok om henne + at det kan hende du spyr på henne i karusellen og det sjekketrikset har aldri fungert på meg. Jeg liker menn som bare er seg selv og snakker fa leveren. Det at han er sjenert eller usikker gjør ikke noe, det er bare sjarmerende og viser at han ikke er en player 4
CasaD Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2013 Gjorde det, spurte om hun kunne tenkt og blitt med på resturang en dag, men fikk svar om hun jobbet alle helger til sommerferien. Altså ikke nei men at hun jobber. Jeg vett det er sant men hva skal jeg gjøre nå? Er foresten 18 år, vgs.
emfase Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Jeg ville tatt det som et nei Du kan jo spørre henne igjen når sommerferien kommer, men ikke bli for skuffet om hun sier "nei" da og. Sorry. Jeg synes det er kjempe tøft av deg å spørre! 1
Gjest Niema Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 Gjorde det, spurte om hun kunne tenkt og blitt med på resturang en dag, men fikk svar om hun jobbet alle helger til sommerferien. Altså ikke nei men at hun jobber. Jeg vett det er sant men hva skal jeg gjøre nå? Er foresten 18 år, vgs. Dette var nok en snill måte å si nei på dessverre. At man ikke har tid til å gå på restaurant en eneste gang i løpet av 2 mnd er svært lite sannsynlig. Men tøft at du turte ta initiativ ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 Hadde skrevet: jobber du alle andre dagene også? Anonym poster: 6ac16f92441a9ecd64f26efe1322c6f6
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. mai 2013 #9 Skrevet 18. mai 2013 Hadde skrevet: jobber du alle andre dagene også? Anonym poster: 6ac16f92441a9ecd64f26efe1322c6f6 Ikke gjør det. Hadde hun villet gått ut med deg hadde hun foreslått en ukedag selv. Det der blir bare mas, og mas er det verste jenter vet. 1
Gjest doktor Skrevet 19. mai 2013 #10 Skrevet 19. mai 2013 (endret) Love mann! Gud, husker den tiden der. Det er så mye å lære - men mye å se fram til! Du har jo mot - herlig. Men du gikk for fort fram - kvinner får hetta - og det tåler de ikke. Du kan ikke gå for restaurant med en gang. NOTE TO SELF. Dere kjenner ikke hverandre. Masse stress. Og kvinner trenger ofte tid! Masse tid. Så dette er en helt naturlig progresjon som kanskje mest forteller oss at du gikk så fort fram at du i praksis ikke kunne nå gjennom. Det du gjør nå er å ligge litt lavt, men være ekstra hyggelig. Smiler, hilser. Ikke gjem deg. Rak i ryggen, gjøre bra ting. Damer liker menn som er bra - enkelt og greit. Småprater om du får muligheten (du kan ordne deg muligheter om du er litt kreativ og aktiverer nettverket ditt) - men ingen date-initiativ. Du kan nevne, i en bisetning, om det faller seg naturlig, at "faan, det var den filmen jeg hadde lyst å se med deg den gangen", et eller annet lett, morsomt, uhøtytidlig (om hun er politisk engasjert/intellektuell må du kanskje finne på noe litt mer attraktivt). Don't push it, og ikke kleng. Vær gjerne den som avslutter samtalen. Får du prata med henne så kjenn din besøkelsestid. Du skal bare vise henne (ikke fortelle) at du er en bra fyr. Et triks: småprating skjer best "sidelengs". Ikke stå rett overfor henne. Stå mer ved siden sånn at dere kan betrakte verden rundt dere. Mye lettere å holde samtalen i gang, og siden blikk-kontakt øker indre aktivering kan den og fyre opp under angsten. Du kan forresten aldri stole på kvinners råd i slike situasjoner - om ikke d e er over gj.sn innsiktsfulle. Playere er helt håpløse og har som regel forferdelig selvtillit langt inni seg som gjør at de får en slags forvrengt utttapå selvtillit etterhvert. uæææh.. Du trenger råd fra en Mann. Løpet er ikke helt kjørt, men du gikk for fort fram og må justere kursen og lære deg litt mer om hvordan kvinner funker. Love, mann. Gjorde det, spurte om hun kunne tenkt og blitt med på resturang en dag, men fikk svar om hun jobbet alle helger til sommerferien. Altså ikke nei men at hun jobber. Jeg vett det er sant men hva skal jeg gjøre nå? Er foresten 18 år, vgs. Endret 19. mai 2013 av doktor 1
Gjest doktor Skrevet 19. mai 2013 #11 Skrevet 19. mai 2013 (endret) Og du - det var tøft gjort. Det betyr at du har oppmerksomheten hennes. Hun vil - kanskje - følge bitte litt ekstra med på deg fremover. Det betyr at det aldri har vært så viktig å leve et bra liv, være en bra mann - du skal ha full fokus på å ha det bra - det eneste som funker i lengden. Er du heldig ser hun det. Hvis ikke har du hatt det bra på veien. Kan ikke slå feil. lykke til love! Gjorde det, spurte om hun kunne tenkt og blitt med på resturang en dag, men fikk svar om hun jobbet alle helger til sommerferien. Altså ikke nei men at hun jobber. Jeg vett det er sant men hva skal jeg gjøre nå? Er foresten 18 år, vgs. Endret 19. mai 2013 av doktor 1
CasaD Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 19. mai 2013 (endret) ingenting Endret 20. mai 2013 av CasaD
Red-Ruby Skrevet 19. mai 2013 #13 Skrevet 19. mai 2013 Utrolig bra tips av doktor, det er nøyaktig slikt jeg er. Trenger masse tid og er noen rett på så trekker jeg meg unna! Men bare vennskap og å ta det rolig, å kunne snakke sammen og fokusere på andre ting er så mye lettere for meg. Jeg er ikke like modig som deg ts! Håper du får ny sjanse
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #14 Skrevet 19. mai 2013 http://tv.nrk.no/ser...ong-1/episode-9 Anonym poster: 8c31529b350fcb4933ba69e0293b7a45
CasaD Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2013 (endret) ingenting Endret 20. mai 2013 av CasaD
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #16 Skrevet 19. mai 2013 Skal møte henne ikveld nå. Tenker og holde litt avstand, Noen bra tips her? Hva mener du med å holde avstand? Du bør vise henne interesse, vis at du vil bli bedre kjent med henne. Ikke vær for ivrig, og vær deg selv. Anonym poster: df821869f131b733f80ec9cfc264ef04 1
CasaD Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 19. mai 2013 Endret tittelen på inlegget, skrevet litt om hva som skjedde ikveld. Tror jeg gir opp på dette. Tar nok noen uker/måneder før alt er over. God natt. <3
Gjest Snyltefluen Skrevet 19. mai 2013 #18 Skrevet 19. mai 2013 Er det deg på bildet med henne? Uansett så var det en skikkelig søt jente.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #19 Skrevet 19. mai 2013 Endret tittelen på inlegget, skrevet litt om hva som skjedde ikveld. Tror jeg gir opp på dette. Tar nok noen uker/måneder før alt er over. God natt. <3 Hadde det vært en bedre idé å ikke poste et bilde av henne uten samtykke, kanskje? Anonym poster: 3469d1c91a3b78bf22ac3a4b0d273d6c
Gjest tralala Skrevet 20. mai 2013 #20 Skrevet 20. mai 2013 Jeg ble sammen med en dame engang som var rett på sak, klengete og sendte masse meldinger, det fjerne er at jeg etter en stund blei sånn mot henne også fordi jeg ble vel litt "smitta" av hennes væremåte, og trudde vel at det var det hun likte. Da ga hun meg kalde skuldre. Damer er ikke alltid lette å forstå seg på, det der med tanker og følelser og sånn.. Et lite råd: Hver deg selv, smil og vær hyggelig, men ikke overdriv det. Svarer ikke en dame meldinger, tlf eller kan ikke møte deg pga hun er opptatt med jobb etc, ikke mas!!! Damer trenger tid til alt, Hvorfor tror du dem starter å pakke kofferten(e) en uke før avreise et sted de bare skal være 1 uke, mens vi menn gjør det natta før, eller noen timer før flyet går Vis at du respekterer henne og vær tålmodig med henne så hun føler seg trygg på deg, sånn at du er en person hun får lyst til å kontakte når hun ikke vil ha mas rundt seg! Foresten jeg er 30 år gammal og har noen forhold bak meg så jeg snakker av erfaring. Jeg har lært jeg også en gang, og lærer enda Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå