Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et buksemerke som heter Blend (eller no sånt) ??

Jeg har lenge lurt på hva buksen heter, og her om dagen fikk jeg et glimt av merket bak :ler2:

Bukse-merket jeg tenker på har jeg sett både på gutter og jenter. Det er gul tykk søm på baklomma.

Er det noen som skjønner hva jeg snakker om egentlig? :roll:

Hvilke butikker fører dette merket...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg VET at det er et merke som heter Blend, men vet ikke om de har jenteklær. :klø:

Beskrivelsen av sømmen fikk meg til å tenke på Nudie jeans, som du bl. a finner hos Carlings (gul, tykk, bølgende søm på baklomma).

Skrevet

Blend har akkurat åpnet butikk med jenteklær i Karl Johan.

Under Pop-In, der hvor det var Buffalo-butikk før...

Rett ved Domkirken.

Skrevet

Kanksje det er to forskjellige merker, som ligner litt på baklomma? :ler2:

Jeg ser jo gutter med den hele tiden...

Men så EN jente her om dagen, og det kan jo henne det var et annet merke. Kan ikke NIglane på rumpa til jenter heller :ler2:

Tykk gul bølgesøm høres jo riktig ut... :sjenert:

Ikke KJEMPEbølger da...

Skrevet

Kan godt hende det var det merke jeg så ja! :Nikke:

Takk for link! Det hjalp...

Er Nudie dyrt da?

Må ha bukse nå, men vet ikke om jeg skal ha Lee, eller satse på noe annet... UNDER 1000 kroner ihvertfall!

Gjest Ethereal
Skrevet

Dessverre er Nudie dyre; ca 1100,-

I mine øyne er Lee Leola de eneste OK buksene under tusenlappen, men jeg har hørt at Only fra Vero Moda også skal være OK. Her i Nederland lusker mange jenter rundt med stilige jeans fra merket Indian Rose, men jeg tror bare jeg har sett topper derfra i Norge.

Hva med Diesel? De har mange OK jeans.

Skrevet

Jeg har hatt et part Blend-bukser/jeans.

Ganske guttete i fasongen, men jeg har ingen timeglassfigur, så det er greit.

De jeg hadde var veldig tynne i stoffet og hadde veldig blekede partier. Det ble relativt fort hull i dem også.

B-Young har forresten noen strech-jeans som jeg elsker.

Akkurat passe trange, høye i livet osv.

Koster ikke mye heller.

Anbefales!

Skrevet

Er ikke Diesel også ganske dyre?

Hva med andre Lee-modeller?

(finnes det noen Lee-guide på nett?)

Er avhengig av stretch...

Har slank figur.

Kjøpte en Ichi-bukse, men den har holdt i ca ett år. Stoffet var veldig tynt (og veeldig stretchy), så det er noen hull her og der...

Skal gå på B-Young, JC, Carlings, Vero moda

og Bikbok og kikke snart...

Gjest Coral
Skrevet

diesel koster ca 800-900, litt avhengig av modell, men er virkelig verdt det! Ellers er lee sin leola modell veldig fin synes jeg, de har også en modell som heter desoto som mange liker. Lee fås med stretch også :)

Skrevet

Tusen takk for hjelp!

lee.com hadde forresten fin guide!

Nå spørs det bare på utvalget i butikken...

Skrevet

Har akkurat kjøpt strech-jeans på Lene V til 300kr.

Det er jo verd å ta en tur innom hvis man kan finne noe som passer til en så billig penge!

Gjest Anonymous
Skrevet

Leola-modellen er fin, og tar seg bra ut på veldig mange, spesielt de med litt former.På meg, som er ganske rett i figuren, så de bare rare ut..Tror Lee har en annen modell som heter felton eller noe som passer min figur veldig bra.

Diesel har mye bra!

Gjest Xavia
Skrevet

Blend buksene tror jeg er relativt rimelige bukser. Har jobbet i klesbutikk (deltid) for noen år siden, og hvis jeg ikke husker feil solgte vi disse...

Personlig digger jeg Lee! :tommelsmil:

Skrevet

Hvorfor funka ikke Lee på meg ?? :-?

Blæh...

Jeg liker jo utseendet !

Prøvde Desoto og Leola. Leola var litt for lav etter min smak. Desoto så fin ut, bortsett fra at jeg synes kanskje lommenes plassering var litt feil (for tett?), og at alt satt perfekt untatt linningen. Den var superstram. Den traff hoftebeinene mine skikkelig, og det var vondt. En størrelse større ble for stort for lårene mine.

Umulig kropp som vanlig...

Endte opp med Crocker jeg! Og da sparte jeg et par hundrelapper også faktisk! Eneste minus var at de ikke hadde helt lys demin...som jeg ønsket meg.

Jeg så diesel også, men bordet var så rotete at jeg orket ikke...

B-Young har forresten noen strech-jeans som jeg elsker.

Akkurat passe trange, høye i livet osv.

Koster ikke mye heller.

Anbefales!

Var det Ichi, Lea?

De er fine, og veldig god stretch!

...men så tynt stoff at de slites fortere enn andre bukser...

Skrevet
Hvorfor funka ikke Lee på meg ?? :-?

Blæh...

Jeg liker jo utseendet !

Prøvde Desoto og Leola. Leola var litt for lav etter min smak. Desoto så fin ut, bortsett fra at jeg synes kanskje lommenes plassering var litt feil (for tett?), og at alt satt perfekt untatt linningen. Den var superstram. Den traff hoftebeinene mine skikkelig, og det var vondt. En størrelse større ble for stort for lårene mine.

Umulig kropp som vanlig...

Vet hva du mener... Lee går ikke på meg heller, egentlig veldig få bukser som gjør det. Enten er de for korte, eller så er de for vide.. :-? Finner aldri lange nok bukser!

Skrevet
Var det Ichi, Lea?

De er fine, og veldig god stretch!

...men så tynt stoff at de slites fortere enn andre bukser

Nei, det er B-Youngs eget merke (heter vel B-Young?).

Disse sitter i alle fall pent på meg.

Tror at de koster enten 299 eller 399.

Gjest Xavia
Skrevet

Vet hva du mener... Lee går ikke på meg heller, egentlig veldig få bukser som gjør det. Enten er de for korte, eller så er de for vide.. :-? Finner aldri lange nok bukser!

Finner du ikke lange nok bukser?? Både Lee og Levis har jo bukser som er laaange i beina. Jeg bruker 35/36 i beina(Lee/Levis), og jeg ville jo tro at de kanskje kom i lengre utgaver enn det også??

Skrevet

Med Lee er det fasongen generelt som ikke passer...

I de buksene jeg liker går lengden som regel ikke lenger enn til 34 :roll: Jeg finner selvsagt bukser av og til, (ellers hadde jeg ikke hatt noen ;)) men det er ofte jeg ikke finner rett størrelse.

Men nå har vi sporet helt av her :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...