waco Skrevet 6. juni 2002 #1 Del Skrevet 6. juni 2002 Vi menn er geniale i vår oppfinnsomhet, vi oppfant mirco, nettet, bil, dataen...og forskere i Tokyo har nå laget en robothund som selges i østens marker. Hvor spennende er ikke fremtiden... Vi forsker på kloninger, datateknologi, arvestoffer og dna... en dag...vil vi komme til gjennombruddet hvor vi kan skape oss en prototyp av en perfekt dame... innstilt akkurat slik vi menn ønsker, oppfordrende, snille, søte, henter tøfler til deg, lager oppvasken, nekter aldri sex, prater kun når hun blir tilsnakket, sover aldri, vasker når mannen slapper av… Unggutter kan bestille seg en Brittney Spears kopi...jomfru selvsagt, kunstnere sin malerinne, den språkkyndige sin spansklærinne, mannen sin elskerinne og sultanen sitt harem. Disse produktene vil utkonkurrere levende damer, kvinner som er sure og tverre, misforstår med vilje, er vanskelige og uberegnelige, kvinner ville blitt hold i utklekkingsfabrikker..for å gjøre det perfekte bedre... Med hver sin personlighet innstilt..skulle man ha noen å bryne seg på lager man kvinneroboten noe kverulerende…ønsker man en sekretær,... to oppgraderingsdisketter, og vips retter hun alle dine brev og tar dine telefoner... nytteverdien av disse idealene vil være kolossale... menn vil slippe å høre sutring om vekt, spiseforstyrrelser, sminke, brylluper, skillsmisser, fri for mens og hengepupper....hore i senga, kokke på kjøkkenet og husmor i stua... slike damer vil menn ha.. Og skulle man gå lei..slik man alltid gjør etter en tid.. ja da tar man ut batteriet...bestiller ei ny.... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #2 Del Skrevet 6. juni 2002 For å være ærlig gjelder den gutter også!!! Men vi trenger jo egentlig ikke dere nå heller da.... Vi har da frysere og kunstig befruktning.... og dildoer finnes det masser av på markedet! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2002 #3 Del Skrevet 6. juni 2002 Du lever ett trist trist liv Waco. For all fremtid vil du vandre alene på marken. Milla - glad for at hun er katolikk og har tro på mennesket, både menn og kvinner.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juni 2002 Pamella og Milla....nåda... la en gutt få lov til å ha sine fremtidsdrømmer i fred... Vi skulle delt jorda på midten, en kjempehøy mur, kvinnene der og mannen her... dere kakler og vi nyter livet... og selvsagt trenger dere også roboter...til å legge vei og bygge hus, skifte dekk og lyspære... noen til å holde dere i system... passe på dere...dulle med dere... ordne opp i kranglingene deres, javisst... drømmen går to veier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2002 #5 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg tror også at gutter kan kakle hvis de vil. Jeg kakler ikke med mine venninner, men vi prater sammen, og det er stor stor forskjell. Nok en gang Waco, du trenger å heve standarden. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 Faktisk er dere mannfolk fortsatt mer avhengige av oss enn vi er av dere! Sånn for formeringen. Bare vi fryser ned nok sæd kan vi fint fortsette uten dere! Bare ta vare på nok mannfolk til å produsere nok sæd. Sånn som de gjør med okser i dag. Så hadde vi sluppet sånne som deg her inne også... Men det hadde jo blitt litt kjedelig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #7 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg trenger da ingen gutt til å gjøre noe som helst for meg, men jeg skal da innrømme at det er veldig praktisk å overlate "mannfolkjobbene" til gutta... Og en robot kan vel heller ikke erstatte et menneske når det gjelder følelser... Men waco tror du virkelig verden hadde vært så fin å leve i uten kvinner??? Da hadde det vel ikke vært noen igjen i det hele tatt. Dere ville kriget dere til døde....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2002 #8 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg begynner for alvor å tro at Waco er homofil, siden han hele tiden skal fremheve mannens fortreffeligheter og kvinnens utiltrekkeligheter på alle områder. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #9 Del Skrevet 6. juni 2002 Men det er da godt det finnes noen som kan holde oss andre opptatt når vi egentlig skal jobbe.... _________________ Diskutere sak, ikke person, ok? Tusenfryd - moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-06 14:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg bare lufter mine tanker jeg... vil ingen vondt....er bare av den oppfattning at å skille kjønn er noe vi burde gjort for lenge lenge siden.... Se på bare på Kg...hvordan dere liker å krisemaksimere, syter om mens og hengepupper...og alt annet mulig svada dere klarer å finne på.... jeg tenker bare høyt, at våre barn og barnebarn....mulighens vil finne "kvinnetyper"....som passer menn best... Det er jo derfor prototypen passer mannen...vi tenker ikke så langt vi...liker å ha det behagelig...ikke prate for mye...ha sex, men orker ikke kosinga etterpå...drar på fisketur og bare glaner ut i luften...slik er mannen.... så det er nok vi som trenger den mest.... og vil bruke den mest... sann mine ord.... ...forskerne jobber nok for sin sak.... Waco... ...glad på mine barns vegne... Deler av innlegget er slettet. Tusenfryd - moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-06 14:02 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2002 #11 Del Skrevet 6. juni 2002 Snakk for deg selv Pamella, jeg jobber jeg . Men at Waco som sier han bare er 26 år, kan ha ett så intenst hat mot kvinner finner jeg helt utrolig. Milla 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #12 Del Skrevet 6. juni 2002 jeg har vel ikke sagt at jeg ikke jobber, multitasking er en fantastisk ting, og det er noe jeg er vanvittig god på! (men jeg vet at mange andre har tendenser til å glemme jobben når de er her inne) Waco: ja jeg innrømmer at roboter ikke kan erstatte følelser, og jeg tviler på at du ønsker en kvinne uten følelser. enhver mann med iq vil kjede seg etter et par timer. Men så er det jo heller ikke bevist at du havner under denne gruppen menn.... Han har lov å komme med sin mening, uansett utseende, Pamella. Tusenfryd - moderator _________________ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-06 14:03 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juni 2002 #13 Del Skrevet 6. juni 2002 Kan vi diskutere sak ikke person her? Hva slags liv folk lever og hvilken seksuell legning de har er rimleig uvesentlig. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #14 Del Skrevet 6. juni 2002 hmmm....oida der gikk jeg visst over grensa! (første gang og greier....!) Sorry! Skal ikke gjøre det igjen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. juni 2002 #15 Del Skrevet 6. juni 2002 Vet dere hva jenter: Jeg ler med ihjel hver gang jeg leser Wacos innlegg. HAn er så ironisk at det går ikke ann å tolke han seriøs. Han minner meg faktisk om en venn jeg har. Ha en god dag og pass på blodtrykket jenter _________________ (care)1212[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-06-06 15:29 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. juni 2002 #16 Del Skrevet 6. juni 2002 Morro Waco! Der fikk jeg dagens latter.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. juni 2002 #17 Del Skrevet 6. juni 2002 Kjempe arti Nå er det hvertfall bevist en gang for alle at det så absolutt ikke bare er vi kvinnfolka som er kresne. Thank u Waco 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 7. juni 2002 #18 Del Skrevet 7. juni 2002 Du kan sannelig terge en gråstein Waco!*s* Har du tenkt over, at bak enhver framgansrik mann så står det en kvinne bak????????*s* Dagens beste innlegg så langt!:-) Klem til deg fra Maeve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå