Gjest SE Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Jeg bor i Oslo og som de fleste vet, så er det endel svenske jenter her. Jeg er usikker på hvorfor, men det virker som jeg har større suksess med svenske jenter enn norske jenter, så jeg er ikke helt fremmed for tanken på å gifte meg meg ei svensk dame Jeg vet svensker og normenn praktisk talt er like, med tanke på familieverdier osv, men er jeg spør likevel: Er det noen betenkeligheter med å gifte seg med ei svensk jente? Det blir jo litt stress mtp. at hun har familien i sverige og jeg har min i norge osv!? Er det noen som er gift/sammen med svenske jenter her? Går det bra?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Jeg bor i Oslo og som de fleste vet, så er det endel svenske jenter her. Jeg er usikker på hvorfor, men det virker som jeg har større suksess med svenske jenter enn norske jenter, så jeg er ikke helt fremmed for tanken på å gifte meg meg ei svensk dame Jeg vet svensker og normenn praktisk talt er like, med tanke på familieverdier osv, men er jeg spør likevel: Er det noen betenkeligheter med å gifte seg med ei svensk jente? Det blir jo litt stress mtp. at hun har familien i sverige og jeg har min i norge osv!? Er det noen som er gift/sammen med svenske jenter her? Går det bra? Det har jeg også merket. Svenske jenter er liksom mer imøtekommende og modne enn norske.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Anonym poster: 07ab40e55a0cc3112ee5c8135b376642
Gjest SE Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Det har jeg også merket. Svenske jenter er liksom mer imøtekommende og modne enn norske. Mange av dem er veldig hyggelige ja
Gjest SE Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Anonym poster: 07ab40e55a0cc3112ee5c8135b376642 Hehe, litt for unge kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå