Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Æsj.. jeg har så ekstremt lyst til å bli gravid igjen. Jeg savner den store magen min, det å kjenne babyen inni der og spenningen om det ukjente som er på vei.

Jeg har så ekstremt lyst til å føde igjen også. Jeg må være ekstremt rar!!

Fødselen min sist var selvfølgelig vond og tok 13 timer, men jeg har fullstendig glemt hvor vondt det faktisk var. Alt jeg husker er den magiske og fantastiske følelsen jeg fikk når ungen endelig var pressa ut og lagt oppå meg :hjerte:

Kan ikke skjønne hvorfor jeg ønsker å være gravid igjen. Slet med kvalme, rygg og bekkenvondt, pluss at jeg fikk svangerskapsdiabetes og måtte sette insulin på meg selv.

Ungen min er bare 6 mnd gammel, så dette er jo ganske ferskt også. Problemet er at jeg ønsker meg ikke en baby til, for har absolutt nok med den jeg har :P

Det må være noe som har klikka oppi topplokket for at jeg føler slik :P

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men det var godt å få tømt hue litt :)

Anonym poster: 0cb3c569e592203013263ee0013c7582

Videoannonse
Annonse
Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Jeg syntes også det var helt fantastisk å være gravid, og savner magen nå etter fødselen. Kunne godt tenke meg å gå gravid igjen, men har absolutt ikke lyst på noe nytt barn akkurat nå. ;)

Skrevet

Jeg tror det er ganske normalt å føle det sånn som deg! Jeg gjorde det samme. Fødselsopplevelsen gjorde et så positivt inntrykk på meg at jeg gjerne kunne født flere ganger i året, bare for å kjenne på den herlige følelsen av å få barnet løftet opp på brystet! Kjenne lukten av det. Kose og susse på det. Det er så magisk!!

Vi er veldig heldige som har hatt så gode erfaringer med fødsler.

Kos deg masse med lille nurket ditt også kan du jo bare glede deg til neste gang! :gravid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...